päivän :)

Back to häröily O

Kohta on sämpylät valmiina!

Oli hauska törmätä vanhaan tuttuun niin sellaisessa paikassa missä en olis osannut jotenkaan ikinä odottaa häneen törmääväni, oli hauska päivän piristys

Hyvää Joulua Mulle! Saan ens viikol uuen puhelimen

Tänään eka duunipäivä saikun jälkeen, joka ei oo :) todellakaan, mut onneks oon varannu koko illaks kylpyhuoneen, joten voin hukuttaa itteni kylpyammeeseen koko loppuillaks*hihii* Ehkä myös löydän itseni sieltä jossain vaiheessa, mutta pääasia on se lilluminen ja tietty hyvä musa. Hitsi ei jaksa oottaa. Täpinöitsel

Tarina suomalaisen tyypin läppärin hankinnasta ja siinä todettujen vikojen korjaamisesta joissa kesti yli viisi kuukautta ja paljon aktiivista toimintaa asiakkaan osalta ennen kuin asioita tapahtuu. Eilen on blogin viimeisin merkintä jossa kerrotaan että hässäkkä on vihdoinkin ohi ja läppäri toimii niin kuin pitääkin.

Tekstiä on julmetusti ja lukemisessa kestää pitkään, mutta se todellakin on vaivan arvoista. Viihdearvo on hyvin korkealla.

http://virkkunen.net/broken-keyboard/

Tarina suomalaisen tyypin läppärin hankinnasta ja siinä todettujen vikojen korjaamisesta joissa kesti yli viisi kuukautta ja paljon aktiivista toimintaa asiakkaan osalta ennen kuin asioita tapahtuu. Eilen on blogin viimeisin merkintä jossa kerrotaan että hässäkkä on vihdoinkin ohi ja läppäri toimii niin kuin pitääkin.

Tekstiä on julmetusti ja lukemisessa kestää pitkään, mutta se todellakin on vaivan arvoista. Viihdearvo on hyvin korkealla.

http://virkkunen.net/broken-keyboard/

hp <3 taisin lueskella tosta alkupäätä joskus ja oli kyl varsin viihdyttävää tekstiä

Ehkä myös löydän itseni sieltä jossain vaiheessa

Tää kuulostaa erittäin hyvältä ^.^ Itseensä tutustuminen on aina kivaa :D

Ostin yogiteetä. Ihanan rentouttavaa ja huone tuoksuu mausteille koko loppupäivän*sydän*
En siis tietenkään vie teepussia vekka huoneesta vaan se jää tuoksuttamaan huoneeseen.

Ps. Vaikka toi onkin ayrvedistä niin noista mausteista tulee kyllä auttamatta joulu mieleen. Eli joulun joulumieltäkin tää nostattaa(mul ei sellasta ylensä kyl tähän aikaan vuodesta viellä nouse)

Hauska tutti. :)

http://www.davesdailydose.com/pics/t/x/redneck_baby_pacifier_rednecks_funny.jpg

Jännästi alkaa omat elämän haaveet kasaantumaan mielessä, eikä sitä haittaa niitä itselleen todeta. Kuinka piristävää ^_______________^

Junnu. <3 Suht helmi tyttä ja sen kans vietetty koko päivä.

Veronpalautukset :)
Dyson DC29 All Floors tilattu, kohta KodinAnttilaan Joutsen untuvapeitto- ostoksille :)

[q]Verano, 5.7.2006 15:14:
---
Annakins, 5.7.2006 15:12:
Elokuus eka Steve Lawler @ the End, sit TDK @ The Cross ja viel Notting HIll Carnival + mun pojat *sydän*

---

Taasko sä meet eiku

[/q]

Pitäähän sitä Jamesta mennä kattoo

heräsin just, aika tärähtäneenä.. hymyilen koko ajan, on sellainen fiilis, jaa, pitäisi varmaan mennä keittämään kahvia^^ ja tänään isän luokse karkkilaan.. mahtavaa, mutta huomenna ollaan jo takaisin stadissa^^

HYVÄ MINÄ. Historian tutkielma valmiina ja maikan pöydällä. <3

Löysin kaapin perukoilta ihan helvetin ison pinon filosofisia kirjoja mm. Dalai Laman opetuksista ja luonnon kansojen viisauksista jne. Lisäksi löysin muutamia hienostonaisten päiväkirjoja 1900-luvun alkuvuosikymmeniltä. Kohta mulla on kaikki maailman aika lukea ja opiskella asioita, mitä itse haluan, kun lukio loppuu. <3

Ps. Vitut mä mitään luen ja opiskelen. Kun lukio loppuu, mä alan WoWaamaan.

Kyyti duunista kotiin todella yllättävältä taholta.

*sydän*

Tänään saa syödä kakkua!*aplodit*

Alkaa penkkarifiilis nousemaan, kun suunnitellaan tyttöjen kanssa sloganeita ja stailataan haalareita. :)

Eilisen :) ja samantien

Se Santahamina -kouluttaja kenestä pluristelin joskus aiemmin pyysi mut eilen kahville. Oli tosi helmi ilta sen kanssa, tultiin hyvin juttuun. Ei siinä mitään topicin arvoista vielä, mutta sitten kun herra heitti mut kotiin se räjäytti pankin.
Autossa soi kiksu! Mun sydän taidettiin just viedä

Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)

O