päivän :)

Back to häröily O

Kaverin synttärit tänään, ja hirveä humalatila suunnitteilla

+ kolmen päivän ja 40h työt takana
+ huomen vapari
+ jääkaapissa 12 koffia ja punaviinipullo
+ saunaan
+ ostin myöhäiselle päivälliselle nugetteja
+ eikä mitään suunnitelmia loppuillalle.. jipii..!!*plur*

tänään oli aivan mielettömän ihana päivä. Ihanan tytön kaa ensin päivä lintsillä, sit saman ihanan tytön kaa syömässä illallinen... on kyllä tiivistettynä -olo.

Ei jaksais oottaa lauantaita Vielä yks yö duuniaki... Noh, se menee vaik päällään seisten.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200712277022667_uu.shtml mä niin toivon et tää pitäis paikkaansa

[q]Jna, 26.5.2006 22:41:
---
discopöllö, 26.5.2006 22:32:
Hellokittyforever.

---

Pitää kyl varmaan laittaa Keravan mafia hakee toi pois mulle..*kuolaa**pepsodent*
[/q]

No se on ainoa suuri :( mikä tässä hommassa on, varmaan aika vietävä kohde... Yritän suojella sitä hyvin.

Perheeseemme syntyi 23.5. tyttövauva. Esikoisemme, vähänkö huikeeta!
Oli päivän :) silloin ja on päivän :) vieläkin ja vastedes... :)

[q]astaroth, 8.3.2007 23:03:
onneksi olkoon :)
[/q]

Kiitos kiitos!

[q]Freja, 28.5.2006 12:34:
Kotona äitin ja isin luona *sydän* Täällä on nätti sää ja hyvä olla Eilen oli kivaa viihteellä ja tulevat päivätkin on varmasti kivoja Ja mulla ei oo ees krapulaa
[/q]Oletko sä nyt sun oikeassa kaupungissa?*hihu*

[q]Freja, 28.5.2006 12:39:
---
lostgone, 28.5.2006 12:37:
Oletko sä nyt sun oikeassa kaupungissa?*hihu*
---
Taidampa olla
[/q]Kiva kuulla.*joo*

Yön unet. Mulla on uskomaton mielikuvitus...

Tänään pitkästä aikaa kouluun Hitsi mä kyllä tykkään siitä paikasta sillon, kun siellä ei oo PAKKO käydä.

Oli eilen niin kiva työilta, ettei mitään. Muisti taas elävästi, miksi on joskus tullut eksyttyä dj-koppiin työntekoa leikkimään.

Sain toisen työpaikan Enpä ois uskonut, että myyn jäätelöä tän kesän Mut onpahan ainakin töitä, eikä tarvi parin viikon päästä enää murehtia raha-asioista

Ja oli erittäin hauska yö perjantaina, kiitos koulukavereiden ja parin tuntemattoman pojan

Maailman ihanin exä!

Toinen tietää että oon ollu eilen kännäämässä ja bilettää, niin se soittaa ja kysyy jos haluun tulla sinne syömään, et se tekis ruokaa. Voi sentään.

Mun tekemä herkullinen makru salaatti <3 ja ajatus huomenna tehtävästä mango salaatista riisinuudeleiden kera Ui ui

[q]martina, 29.5.2006 22:19:
kävin äsken hakemassa karkkia makuunista ku iski hirvee himo.
ihmettelin kun makuunin ovelta sitten hyvännäkönen hymyilevä jätkä huikkas että oonko tulossa sinne.
en ollut katsonut kelloa ollenkaan ja se oli sulkemassa mutta sano päästävänsä mut vielä.

täytin nopeasti irtsaripussin ja sain vielä euron alennustakin.
lähtiessämme samaa matkaa ulos, se melkeen kompastu mun päälle. ei haitannut kylläkään. :)

jäi hyvä mieli.. :) täytyy käydä karkkiostoksilla useemminkin. :)
[/q]

aina ku mä meen siellon joku täti meuhkaamassa tiskin takana

tää aamu

Jes! Flunssa ja kurkkutulehdus alkaa onneksi helpottamaan Ihanaa kun voi taas puhua ja äänikin kuulostaa jo melkeinpä omalta.
Pelottavaa olikin herätä muutamana aamuna täysin vailla ääntä.Pystyi vain kuiskailla välillä muutamalla sanalla.
Muut taisivat olla tyytyväisiä -kerrankin olin hiljaa

26.12. musta tulee hurrrrrrrjan onnellinen! tsih!

[q]bubbelgum, 28.5.2006 18:26:
Maailman ihanin exä!

Toinen tietää että oon ollu eilen kännäämässä ja bilettää, niin se soittaa ja kysyy jos haluun tulla sinne syömään, et se tekis ruokaa. Voi sentään.
[/q]

Se haluu sut takas

O