päivän :)

Back to häröily O

tänään vihdoin kuumeeton päivä ni huomenna jo pääsee ulos temmeltää :P

Tänään pääsee tapsan tansseihin ja näkemään kaikkia vanhoja tuttuja.*iloinen*

[q]Söpö-Katja, 17.5.2006 14:39:
Pokka pitää tv-sarjaa lainatakseni, olen askarrellut hienon A4:sen asuntoni oveen, jossa lukee kursivoidusti Residenssi Toivonen
[/q]

:D

luulin että kaikki menee koulujutujen kaa päin #"¤%¤%, mutta ne menikin ihan ok

Tänään saapuu _tiskikone_ ! 5 vuoden piina päättyy..

Jipii tänään tiedossa kaikkea kivaa mm. kuntotestit ja patikointia Nuuksiossa :)
Päivän päätteeksi ajattelin vielä käydä heittämässä talviturkin ja pulahtaa Pitkäjärveen.

Sain töitä Ehkä tän neljän ja puolen kuukauden työttömyyden voikin katkaista

vaikka on joitain pikkuasioita jotka häiritsee/vituttaa, niin oon silti perushyvällä päällä koko ajan

Aika uskomaton fiilis just ny...mmmm...eh...huh huh...ja ohhoh.terve

[q]mayah, 16.10.2006 15:35:
Eka salireissu kolmeen viikkoon. Rauhallinen alku ja paljon venyttelyä, niin pääsee huomennakin :) Flunssa on virallisesti selätetty!
[/q]

Sama vaikkakin vaan viikko välissä mut oli se jo tarpeeksi! Täysillä mä kyl väänsin..*nauru* ja todellakin huomenna uudestaan..

tilasimme kolme leffalippuja tohon Sinkkuelämän ensi-illan*jiihaa*

Saatetaan päästä Helsinkiin kämppään jossa ei ole edes takuuvuokraa!

Onks tää mahdollista? Kui? Mitä ihmettä

Olipas kiva baareilla

No tuli tässä aamulla hymy kun sain päättötyöni kirjallisen osuuden tarkastettavaksi. enää pitää korjata se ja sitten palauttaa. niin se ois siinä

[q]onni3mk, 18.12.2005 16:29:
Kiitos Antti
[/q]
*hymy**hali*

*sydän*

tänään alkoi kuuden päivän vapaa duunista*hihu*mut elämä on*jiihaa*

sain ekaa kertaa vapun jälkeen aikaseks kunnon treenin!

tänään kisastudio, bissee, siiderii nam

[q]UnityF, 17.5.2006 20:23:
ihanat otukset kävi äsken kahvilla täällä *super**hali*[/q]Ihawhat? Ehkä mä sit edustin sitä otuspuolta? Tai ehkä siel kävi joku viel meiän jälkeen?
[q]+ mä olin tänään ekassa ultrassa vauvan sydän hakkas kun mikäkin ja se pyöri siel ihan täysii et oli vaikee mittaa se mut pituutta on kokonaiset 10cm!
[/q]Oli kyl veikeen näkönen veitikka! *hihu**joo*
Ja vielä kerran onnea!

O