päivän :)

Back to häröily O

Meillä kävi töissä tänään laittoman hyvännäköinen mies *kuolaa**kuolaa* Muutan Saksaan jos siellä on enemmänkin sellaisia.

[q]Karski, 14.5.2006 14:15:

Ilma raikastuu, kasvit kasvaa, allergikkojen
jatkuva kärvistely loppuu. Mitä hyvää tossa
EI olis?
[/q]

Nii.. kaikella on aina omat hyvät puolensa..

[q]Dave^, 14.5.2006 17:44:
Lällää..täällä & hartsussa on satanu jo
[/q]
No luulis sitten jossain vaiheessa satavan täälläkin - kun onhan teiltä meille jopa monta kilometriä matkaa.

Oon saanut aloitettua tutkielmani antiikin Rooman jumaluskonnoista ihan hyvällä vauhdilla. Taas todistettiin, että se aloittaminen on se vaikein osio ja sen jälkeen kaikki rullaa omalla painollaan eteenpäin. *sydän*

Kesän toiset grilliherkuttelut näin äitienpäivän kunniaksi... tunteella maustetut fetakuutiot joissa ei valkosipulia säästellä... nii ja sit voita ja perunoita, salaatteja, mureita hyvin marinoituja pihvejä jne...*kuolaa*

[q]Chatte, 14.5.2006 17:36:
---
Taika, 14.5.2006 13:21:
---

Sataispa täälläkin jo. Puhuria vaan pukkaa, mutta ei vielä pisaraakaan vettä.
[/q]
ulkona oli kieltämättä eri hieno sää ulkoilla, suussa ei maistunut koko ajan pöly ja tuntui taas kivasti keuhkoissa siltä että sinne kulkeutuu hiukan enemmän happea*hymy*

..ja kiitos "tekniseen tukeen" sinne Karakallioon, säästyipähän se oikea tekninen tuki taas mun räyhäämiseltä*hali*

Elämä *sydän*

Oli kivaa töissä vails olinkin vähän väsynyt.
Ja pääsin aiemmin pois, sehän tarkoittaa bissee :D Eli mukava humala rocksissa vedettynä :D

Joojoo, on mulla ongelma alkoholin kanssa, tiedetään.

Mummon 80v synttärit & äidin synttärikemut & äitien/mummon päivä*plur*
Suvulle kertominen vaavin tulosta
Kullan lopputavaroiden siirto meijän asuntoon
Satanu vettä
Broidien kanssa paskan jauhaaminen

Äiti :) Kun ei paljon näe, ehtii unohtaa miten hyvä tyyppi se on.

Huhhuh... Viivi ja Wagnerissa aloitti uusi artisti Juban tuuraajana. Noi edelliset stripit oli nimittäin aika vitun surkeita.

Uaaaah, mennyt viikonloppu... *sydän*

Ihana sadepäivä, harmi et en oo jo kotona istumassa ja kattelemassa sadetta
Nii ja tosiaan palkkapäivä kans

Tilasin itelleni tänään uuden puhelimen ja eilinen vitutustkin alkaa häipymään, kyllähän sitä kestikin kaksi vuorokautta. Sain siivottuu vähäsen ja olen ulkoillutkin ihan kivasti. Aika jees päivä kaikenkaikkiaan. keskiviikkona takas stadiin Näkee oman kullan sit *sydän*

Maratonpuhelu rakkaan ystävän kanssa. Itkua ja naurua, joka helpotti. *sydän*

Eilisen oikeastaan: siskolla on miesystävä Kävivät eilen porukoilla esittäytymässä. Mies oli kohtelias, mukava, kivaanäköinen ja mikä parasta, erittäin ihastunut mun siskoon

Siskolla ei ole ollut suhdetta moneen vuoteen, ei oikeastaan mitään vakavaa sen avioeron jälkeen, eli yli viiteen vuoteen. Ja viimeiset avioliittovuodetkin oli jotain aivan hirveää. On vaan niin hienoa, että sisko uskaltaa taas luottaa ja lähteä suhteeseen

kerranki varsin virkeänä töihin ku eilisen vaa chillaillu :) Tosin nyt on kyl jo niin kiire, että meinaa myöhästyä!!

[q]Dorka, 2.4.2008 19:43:
...äsken tuli sähköposti:

Minut on hyväksytty [AG]WPJA:n jäseneksi (Artistic Wedding Photojournalism : Fine Art Wedding Photography) ensinmäisenä Suomesta ja neljäs koko euroopasta

http://www.agwpja.com/
[/q]

mut eiks tonne pääse ihan vaan liittymällä...

maailma on vaaleanpunainen <3

[q]SyndroDome, 15.7.2009 21:22:Juu thanks! Ei oo kyl kuuluni vielä mitään tosta kodista... hmm, toiv natsais. En mä kyllä tiedä, onko toi nyt se the unelmakoti, kun vuokralle kuitenkin meinaan, enkä tossa kyllä välttämättä ole edes kovin pitkään, mutta tosi kiva olis anyway. Seuraavaks sitten mahdollisesti (elämäntilaanteen mukaan toki ) se the oma unelmakoti
[/q]

Toisaalta, omistusasunto johon luotettava vuokralainen = joku muu tekee töitä hankkiakseen rahaa sun pussiin samalla kun sä matkustelet ympäri maailmaa.

O