päivän :)

Back to häröily O

Mun eka tatuointi!

lomalomalomalomalomalomaloma........................................................
.................................................lomalomalomalomalomalomalomaloma

*sydän*

jeah, päivällä oli kivaa terassilla kesämekossa. nyt maistuu siivouskin, kun ei tarvii pelkkien luurien kautta kuunnella musaa, tunnin päästä taas treeneihin ja illalla treffit. :) oisko melkeen täydellinen päivä siis. :)

[q]nomic, 11.5.2006 00:17:
kiva päivä puolin ja toisin ja vielä jopa IRLISSÄ!!!!
[/q]

DUDE, U R SICK, MAN! *whaat**ding*

kiva päivä puolin ja toisin ja vielä jopa IRLISSÄ!!!!

Olipas kivaa töissä, vaiks kaffessa olikin hiljaista :)
Tuli sit lupauduttua turvan/primen jätkien seuraavaan saunailtaan selän pesiäksi :D
Torstaina kirjoittamaan vuokrasoppari :) ja viimeistään 1.6. muutto Flemarille :)
Rairairai.
Isosiukku tulee perjantaina stadiin :)

[q]kamu-, 10.5.2006 19:37:
Mun eka tatuointi!
[/q]

Uuuuu, mikä ja minne?

Neuvolassa katottiin jos kuuluu jo sydänäänet ja kuuluhan ne
Pikkuinen voi oikee ihanasti ja ultrakin on ens viikolla et päästää näkemään se
Tää on maailman paras päivä, en voi ees kuvailla tätä tunnetta

sain käytyä aamulenkillä - nyt ehkä jaksaa koko päivän kuunnella viisaita ihmisiä*hihu*

[q]kakku111, 11.5.2006 11:18:
sain tosi kivan viestin *sydän* ja havahduin taas huomaamaan että minulla on iihania ystäviä! kiitos saaru ku oot niin huippu *sydän*
[/q]

Kiitos itselles muru *sydän* Senkin keppostelija :>
Olen onnellinen ystävistäni, miehenpuolikkaasta ja kaikesta hyvästä ja kivasta *hii*

Sain vihdoin oman netin Helpottu elämä huomattavasti.

[q]sapeli, 11.5.2006 06:00:

Uuuuu, mikä ja minne?
[/q]

Sellai hieno robotti jonka Kati piirsi ja mun alamasuun lonkan kohalle

sain tosi kivan viestin *sydän* ja havahduin taas huomaamaan että minulla on iihania ystäviä! kiitos saaru ku oot niin huippu *sydän*

*kesäälomaasuunnittel* taas lähdetään Rakkaan kanssa rengasmatkalle Suomenmaata kiertään, täl kertaa vähän siksakkia mut 16.7 porvoo 17.7 kotka 18.7 mikkeli 19.7 imatra 20. joensuu.
kännykkä kiinni ja katseleen paikallisia nähtävyyksiä ja uusia kulmia.
(paikkakunnathan on valittu helposti löymällä sormea kartalle )

Ai vitsit elämä onkin ihanaa!!

*sydän*

Kattotuuletin

Saan juoda pe klo 16 ja su klo 23 välisenä aikana JUST NIIN MONTA MANSIKKASIIDERIÄ KUIN HALUAN! *sydän*

Joku italialainen sanoi mulle tänään junassa että minulla on erittäin kaunis vartalo *pepsodent**pepsodent*
Itsetunto oli tuhannes prosentis hetken aikaa

Alle tunti ja oon jo junassa matkalla hämeeseen

O