päivän :)

Back to häröily O

kohta on lähtö uuteen duuniin ja sekös jännittää! *hikoil**nauru*

[q]Verano, 5.5.2006 11:48:
Joku saattaisi ehkä kyseenalaistaa lainaamisen muualta, tiedä häntä.
[/q]

Eli en olis saanut ottaa Tontsismeja talteen sanomalaatikosta ja dumpata tänne esille? No siinä mielessä lienet oikeassa, että mies itse tuskin erityisemmin perustaa tosta, koska lausahdukset ovat niinkin fiksuja kuin ovat.

Lentoliput tuli eilen
Matkakuume!!

Lueskelen klubbaria takapihan auringossa

Ihan ku olis kesä.

Lallatilallal Nyt on taas uus peniksenjatke.
http://www.datavis.com/images/DIGL/082966213427L.gif

Sain muutaman päivän odottelun jälkeen odotetun ihmisen linjoille ja kuulin kuulumisia Floridan yöstä...

Äyäyäy.

Oon:
- saanu tehtyä rästissä olleita juttuja
- käyny kuvaamassa arskanpaisteesta nauttivia kavioeläimiä
- nauttinut itse arskanpaisteesta
- saanu tilattua ja toimitettua tutulle nahankorjaustyökaluja
- ulkona on lämmintä ja arska paistaa (..miksi mä istun sisällä koneen*täh* Eiku joo, pitää laittaa jokunen sata kuvaa koneelle)

Tätä menoa saan ehkä tänä vuonna tehtyä loppuun viimeisimmän koulun päättötyön, jonka piti olla valmis vasta 2 vuotta sitten.

Ja [color=pink]mun tonnikeijukullannuput oli eilen telkkarissa![/color] Ohjelma oli tietenkin Baari, josta en muuten pahemmin perusta, mutta karvajalat esiintyi oikein edukseen - varsinkin Pintti, joka nappas ensi töikseen Miraa hihasta kiinni (niin, ei pidä tunkea kättä [size=6]Koffin[/size] hevosen turpaan).

Vkl:ksi maakuntamatkailua Ypäjällä, valokuvaamista, tuttuja, heppatuttuja ja ties mitä [size=5](esim. viinaa)[/size]. Aika siistii.

Äyäyäy.

Olin ihan unohtanut, että loman kunniaksi saan duunista myös lomarahaa. Odottamatonta rahaa! Jee! ^^

Tänään alkoi reilun viikon pituinen odotettu talviloma!!!*iloinen*

9 päivää jälel! 7 työpäivää! Sit alkaa kauan odotettu kesäloma. :)
Torstaina taas hierojalle *sydän*
Tänään pump

Työpvä vihdoin ohi, alkon kautta alppariin kullan kaa päihtymään!

On vaan ihan kiva fiilis.

Söin ruuan parvekkeella, ulkona on sandaali ja tpaita keli *sydän* ja jotenkin ei oo mitään, mistä murehtia just nyt.

Ihanaa isänpäivää
& huomenna omat syndet, voiko viikko paremmin alkaa

sain palkan tänään *sydän*

Ihana päivä. Ihania ihmisiä. Ihania puistoja.

just niinku eilenkin

Lisää hyvää settiä! Tänään tuli tehtyä käsillä muutaki ku r****ttua, ja vieläpä sangen onnistuneesti. Kiksukarva FTW!

[q]twistedsushi, 6.5.2006 18:10:
kesä alkaa
[/q]

no siis todellakin

oltiin tänään pelaamassa minigolfia, otettiin sidukkaa ja nautittiin auringosta :)

onnistuin polttamaan niskani :D

terassikauden avajaiset kun pesin parvekkeen ja nyt on ihana ottaa aurinkoa, huh hellettä *joo**nauru*

Kyllä se väkisinkin pistää hymyilyttään kun lukee muiden krapulaviestejä ja kuuntelee valitusta pahasta olosta :D
Vahingonilo on paras ilo :DD

Tunnin juoksulenkki auringossa ja kohta ostaa kyl mehujäätä!*hihu*

O