päivän :)

Back to häröily O

*sydän* yli kuukaus jo kullan kanssa yhessä *sydän*

Dindidindindin, vaikuttaa siltä että pääsin tavoitteeseeni; äikästä laudatur! Tietenkin siis jollei se ihan kamalasti lautakunnassa muutu, toivotaan parasta.

[q]KritikaL, 3.4.2006 10:48:
kohta lähen kattoo viime yönä syntynyttä kummityttöö*sydän**pihkassa*
[/q]

Äwwwwä, mäki tahdon Vie johannalle terkkuja. <3

Helsinkiin*jiihaa*
Jussin syndet*hihu*
Redrum*super*

[q]Foxmagon, 3.4.2006 10:49:
---
KritikaL, 3.4.2006 10:48:
kohta lähen kattoo viime yönä syntynyttä kummityttöö*sydän**pihkassa*

---

Äwwwwä, mäki tahdon Vie johannalle terkkuja. <3
[/q]

vien tietenki

*sydän* MURMUTTIII! *sydän*

Siivooja tuli huoneeseen.. Siivos roskikset ja jatko matkaa.. Jätti oven auki. En edes huomannu. Kattelin nii keskittyneenä kämppiä netistä. Nooh huomasin et joku seisoo tos vieres mut en sillee kiinnittäny huomiota. Ajattelin et se on siivooja joka tyyliin siivoo katseellaan tjsp..

*Kunnon kahvinryystö ääni*

"häh"..

Pomo seiso vieres kattelee ku surffailin netis.. "kutsuksä tota työnteoks"
-Jep. Mul on lounastauko.
Osotin viel oikeen puhelintaki, et kato kato, oon siirtäny puhelutki muualle. Alko vaa nauraa, et helvetti miten hyvä perustelu

iso veli sai tyttöystävänsä kanssa tänään päivällä pikkusen tyttövauvan

takana niin mahtava ja hauska v-loppu että ei voi lopettaa hymyilemistä. :)

[q]Jutu, 3.4.2006 14:20:
---
martina, 3.4.2006 14:19:
takana niin mahtava ja hauska v-loppu että ei voi lopettaa hymyilemistä. :)

---

Älä ole niin sitruuna

Ei kun PÄÄSE JO YLI :D
[/q]

PÄÄÄÄÄSE jo yli.. *nauru**tirsk*

Huomenna on perjantai ja mul on tietyllä tapaa onnellinen olo.

5 yläasteikäistä teiniä, jotka auttoivat tänään tämän tädin auton irti lumipenkasta, jonka lumiaura oli ikävästi kasannut tien reunaan. viime viikolla autoni irrotti lumiaurakuski ja tällä viikolla 5 teiniä (+ yksi keski-ikäinen mies). ken tietää kuka ensi viikolla saa kyseisen kunnian. :D [size=8][color=yellow](toi lumi vois niinku pikku hiljaa jo SULAA!!!)[/color][/size]

lomat varmistu vihdoin, Miami 23.6 here I CUM <3

Hee, sain töitä Ja sain aikaseksi jopa jumpattua tänään, wuhuu. Olen ihan energiapallona.

Vieläkin naurattaa lauantain sitsit Oli kyl parhaat opiskelijabileet mis oon ollut Oon koettanut kartoittaa kanssajuhlijoilta iltaa 21-02, mut eipä kaveritkaan paljon enempää muista kuin minä...

Ja kauan väännetty essee on puolta sivua tekstiä, sisällöllistä oikolukua ja lähdeluetteloa vaille valmis

Eräs kaveri pyysi kahville, jonka kanssa ollaan yleensä vain puhelimessa puhuttu.

Mahduin vanhoihin farkkuihini
Mulle o iskeny kiinteytymisen tahto

eka kuvauspäivä takana, olipas kiva sessio... väsymyskään ei pahasti painanut kun oli niin kivaa.

aamureeni takana ja aurinko paistaa :)
auto pesty, taidanpa lähteä tampereelle :)
:)

O