päivän :)

Back to häröily O

koulussa oli tylsää ja kulutin tunnilla aikaa kaivellen vanhan reppuni taskuja. ja yhdestä taskusta löysin 2 lounasseteliä? :D
voimassa tän vuoden loppuun. ei minkäänlaista havaintoa miten kauan ne siellä on olleet. :) vähän ku ois rahaa löytänyt. :)

Laskin tuossa että enää 12 yötä pitää nukkua niin sitten pääsee saarelle.

Ekan kerran viiteen viikkoon jumpassa ja selkä tais kestää sen Voin mennä koettaa capoeiraakin keskiviikkona, pääsis vähän purkamaan paineita. Kunhan otan varovasti, selkä paranee kokonaan

joensuusta alkuillalla saapuva auto, jossa 3 puudelia :)

parin viikon päästä alkais sit thaiboxing rahat menee tiukille kun muutenki palkka pienenee kun tunnit vähenee mut ei se mitään, kuhan vaan pääsee treenaileen

Mä taidan päästä fyssankokeesta läpi. Ehkä myös joskus selviän tästä morkkiksesta.

Herranjumala minkä konsertin Depeche Mode heitti eilen *sydän* Olen ihan tohkeissani vieläkin! *sydän* *sydän* Saatiin sitten eturivin paikatkin ja luoja.. mikä ääni!! Mikä kokemus!! Mikä fiilis!!

Nyt on taas semmonen fiilis et koko elämä on hanskassa, meikä vähän liitää

Ja kiksu soi *sydän* Kuinkas muutenkaan

[q]onni3mk, 7.3.2006 12:27:
Himos countdown: 4 päivää!!
[/q]

Hillitse Himos

jeejee enää kourallinen pelejä ja sitte pääsee leikkauttaa jalat ja kipu häviää
niijoo ja synttärit osu vkl ni pääsee bilettää ku ei oo peleikään

Himos countdown: 4 päivää!!

Fiilistelin koko aamun ABBAa ja nyt mulla on tosi keväinen olo (harmi tietenkin, ettei ilma ole ihan sen mukainen). Ja mä olen etuajassa koululla. Jännittävää.

Uus prätkä tuli tänään.*whaat**hihu*

Vapaailta, hyvää ruokaa ja mamu *sydän*

ostin eilen sykemittarin*tirsk*

töissäkin ollut ihan kiva päivä vaikka aamun koneiden ja puhelinten kaatuilu lupasikin aivan jotain muuta..

:)

Aurinko paistaa Meen töiden jälkeen ostamaan multaa ja siemeniä. Sitten laitan persiljaa, basilikaa, ruoho-sipulia ja kukkia kasvamaan Sitten illalla meen vielä kuntosalille*pullistel*

Ihana iloinen yllätys tipahti postiluukusta tänään!!!!*hihu* Ihanaa kun voi tällainen asia tuntua niin pirun hyvältä!! Ilon kyynel ihan tipahti..

[q]MaSari, 7.3.2006 16:18:
ja mamu *sydän*
[/q]

Tää on varmaan äiti? :) Anteeks, mie vähän tirskahdin, kun tuo on ihan virallinen lyhenne ainakin nuoriso-ohjaajien keskuudessa maahanmuuttajasta*tirsk*

Äidit on *sydän*
Ja monet mamut kans tosi kivoi.

Nice päivä, miltei kaikki kohdillaan :)

[size=7]Mitä nyt viimeistä kouluhommaa ja työnhakua tässä pukkaa, mut siitäkin selviää tällä asenteella *pepsodent*[/size]

The Crow, jota olen pitkään etsinyt DVD:llä, löytyi eilen Anttilasta kivaan "kolme kympillä"-hintaan. Hitto, oli pakko ostaa ystävälle kanssa.

O