päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 446
- 447
- 448
- 449
- 450
- ...
- 2,345
- Seuraava »
house ja tribal
Tänään ei ole enää lähellekkään niin paljon pakkasta kuin eilen.... :)
Cafe Javas ilmanen wlan Ei ees mitään kirjautumisii/aikarajoitusta. Elikä ny sit kahvilla ja surffailemas, aika snobii
Todarista minimipisteillä 4. Enemmän kuin mitä odotin.
Mansikoita
eka työpäivä uudessa paikassa takana, oli superkivaa, kaikki työkaverit on ihan yhtä superhulluja ku mää jee SUPER!
SUPERJEE sanoinko jo?
kivat unet.
ja tänään Korkeasaareen!
Tänään on vaan ollut hyvä päivä vaikka odotusarvo aamulla antoi olettaa muuta.
I'm sooooo happy
Voiks näin onnellinen ollakaan?
Mä olin saanu yöllä niin kivan viestin että on hymyilyttänyt aamuseittemästä asti. Tai hetkonen, mitäköhän tää tekee mun imagolle? Hymyileminen koulussa? No kuitenkin.
Sit mä Melkeen alotin eilen kasaantuneiden koulutöiden läpi kahlaamisen. Tulokset ei ehkä ollut päätähuimaavia, mutta yritys on jo paljon kun on nahjustellut suunnilleen koko lukuvuoden Ehkä tänään sitten..
Joo ja ulkona on lämmin ja meen tänään ostamaan mp3-soittimen! Jee, tästä on pakko tulla hyvä päivä*jiihaa*
rakastunut
Eilisen :) kylläkin, mutta miksei tämänkin päivän: Otin graduaiheen vastaan, joten enää ei tarvitse sitäkään pähkäillä. Täytyy vain jossain vaiheessa sitten aloittaa sen tekeminen. Deadline on kevät 2007, joten ei ole turhaa kiirettä. ^^
[size=4]Niin ja aihe tosiaan on kvanttiteleportaatio.[/size]
broidit ja kulta *sydän*
[q]Epailija, 24.1.2006 10:30:
Täytyy vain jossain vaiheessa sitten aloittaa sen tekeminen. Deadline on kevät 2007, joten ei ole turhaa kiirettä. ^^[/q]
En halua mitenkään ahdistaa, mutta aika tuntuu kulkevan tavallista nopeammin gradua pähkäillessä...
Nimim. Puoli vuotta deadlinen yli
kaikki
[q]Hansu, 24.1.2006 10:35:
En halua mitenkään ahdistaa, mutta aika tuntuu kulkevan tavallista nopeammin gradua pähkäillessä...
Nimim. Puoli vuotta deadlinen yli
[/q]
En minä tuosta deadlinesta varmaan ahdistu, sillä se on ihan itse asetettu. Teoriassa on vielä tuohon vuosi lisää aikaa valmistua, joten tarpeen vaatiessa voi vähän joustaa. Jos jostain sitten ahdistun, niin todennäköisesti omasta aikaansaamattomuudestani.
Todella rentouttava viikonloppu hyvässä seurassa. Onneksi saa vielä jatkaa tätä huomiseen
[q]wiwi, 24.1.2006 10:37:
Sit mä Melkeen alotin eilen kasaantuneiden koulutöiden läpi kahlaamisen. Tulokset ei ehkä ollut päätähuimaavia, mutta yritys on jo paljon kun on nahjustellut suunnilleen koko lukuvuoden Ehkä tänään sitten..
[/q]
Kuulostaa vähän liiankin tutulta
Päivän :) tulee kuitenkin siitä, että koulusta alkaa taas saamaan irti jotain kiwaa ^^
Kävin hakemassa mun uuden ajokortin ja kylläpä se onkin hieno ja kiiltävä! Ja kuvakin on onnistunut. Vihdoinkin tämä kauan roikkunut homma on hoidettu loppuun!
[q]caprico, 24.1.2006 11:53:
---
Päivän :) tulee kuitenkin siitä, että koulusta alkaa taas saamaan irti jotain kiwaa ^^
[/q]
Tota mä saan kyllä odotella. Ehkä loputtomiin*vink*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 446
- 447
- 448
- 449
- 450
- ...
- 2,345