päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 442
- 443
- 444
- 445
- 446
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Uusi työkone, Macci kaikilla herkuilla, Nam! :)
tää on pikemminkin päivän :D, sillä aamulla ei voinut kun nauraa ajaessa yliopistolle, kun auto oli niin sekasin pakkasen takia ettei tiennyt toimiako vaiko ei. siis ei tämmöstä pakkasta voi olla!:D tää alkaa saada jo koomisia piirteitä. terveisiä siperiasta todellakin.
ja päivän :) : tänään pääsee lähteen reissuun ja loppuviikko on vapaata. <3
Sainkin tänään puolentoista kuukauden palkan yhden sijaan :)
Jotenkin hyvä fiilis vaikka heräsin ihan turhaan aikasin ja tulin kiireellä koululle. Huomenna kotikotiin ja lauantaina katsomaan kulttuuritallolle STOMP. Odotan innolla*aplodit*
[q]anniini, 19.1.2006 10:08:
tää on pikemminkin päivän :D, sillä aamulla ei voinut kun nauraa ajaessa yliopistolle, kun auto oli niin sekasin pakkasen takia ettei tiennyt toimiako vaiko ei. siis ei tämmöstä pakkasta voi olla!:D tää alkaa saada jo koomisia piirteitä. terveisiä siperiasta todellakin.
[/q]
Ihan normaali talvi IMO, eikä vielä mitään Siperiaa todellakaan. Tällaisiahan ne talvet oli vanhoina hyvinä aikoina, toki nythän tuo talvi käytännössä vasta alkoi täällä etelässäkin, että sikäli hieman sekaisin on aikataulu. Lisää vaan pakkasta, perkele!
Jei! Saadaan muuttoauto jo tänään käyttöön, eli päästään jo tänään lastaamaan ekaa kuormaa! Tämä tietenkin meinaa sitä että saadaan jo tänään kämppään lisää tilaa, plus huominen urakka tulee olemaan helpompi.
[q]Individual, 19.1.2006 10:30:
---
Ihan normaali talvi IMO, eikä vielä mitään Siperiaa todellakaan. Tällaisiahan ne talvet oli vanhoina hyvinä aikoina, toki nythän tuo talvi käytännössä vasta alkoi täällä etelässäkin, että sikäli hieman sekaisin on aikataulu. Lisää vaan pakkasta, perkele!
[/q]
lähinnä viittasin siihen, että kyseisen pakkasaallon syynä on siperiasta tuleva kylmä ilma, ellen ihan väärin muista säätiedotuksen infoja. ja ei todellakaan lisää pakkasta. vuodenaikasykli saisi mun puolesta käsittää pelkästään kevään, kesän ja syksyn. :S
[q]anniini, 19.1.2006 10:34:
---
Individual, 19.1.2006 10:30:
---
---
lähinnä viittasin siihen, että kyseisen pakkasaallon syynä on siperiasta tuleva kylmä ilma, ellen ihan väärin muista säätiedotuksen infoja. ja ei todellakaan lisää pakkasta. vuodenaikasykli saisi mun puolesta käsittää pelkästään kevään, kesän ja syksyn. :S
[/q]
Niin no joo, nyt ymmärsin. Noissa vuodenaikasykleissä olemme ehkä kuitenkin samoilla linjoilla. Kevättä odotellen. Mun päivän :) oli puhelinkeskustelu ystävän kanssa, jonka ääntä on kiva kuulla ja josta olen ollut huolissani.
kuumottaa.
hykertelen.
[q]Individual, 19.1.2006 12:09:
Talven pakkasennätys mitattu tänään Kittilän Pokassa - 40,2 astetta. Hyvänä kakkosena kiri Sallan Naruska, jossa elohopea laskeutui -39,3 asteeseen.
[/q]
Tää oli kaiketi ":)" siksi, ettet itse asu tuolla?
ennakkotehtävät musiikkituottaja linjalle tuli eilen, aamusta asti vääntäny aivan liekeissä tätä ennakkotehtävää... tästä tulee niiiiiiiiiin hyvä! :)
[q]ezzy, 19.1.2006 12:22:
---
Individual, 19.1.2006 12:09:
Talven pakkasennätys mitattu tänään Kittilän Pokassa - 40,2 astetta. Hyvänä kakkosena kiri Sallan Naruska, jossa elohopea laskeutui -39,3 asteeseen.
---
Tää oli kaiketi ":)" siksi, ettet itse asu tuolla?
[/q]
[q]HRDance, 19.1.2006 16:42:
vituttaa muuten ihan sikana
[/q]
Päivän :)??
Oma :) on varmaan vaan se, et on aika hyvä fiilis
[q]kakku111, 28.2.2006 15:03:
näin töissä tosi komeen poliisisedän ja se hymyili mulle
[/q]
Niinpäniin... toisilla on se univormu-fetissi...
enää hetki ni sit pääsee tanssahteleen kaveritten kans
Kolmatta päivää kotinurkissa Juankoskella pyörimässä, ja kerrankin voi sanoa että täällähän muutaman jutun vuoksi on jopa ihan kivaa
[q]anis, 20.1.2006 09:41:
Viikonloppu alkaa*iloinen*
[/q]
Olin just kommentoimas samaa... Voihan elämän kevät
Taas vaihteeks saa hyvät naurut tuosta Fast - topicista...
Tajuttoman hauska keskusteluhetki koulukavereiden kanssa tänään päivällä Ehkäpä tässä sitä kaipaamaani muutosta nyt tulee, jos vaan saadaan aikaseksi se mitä suunnitellaan. Ei katsella enää vierestä eräitä asioita meidän laitoksella vaan pistetään tuulemaan. Saa nähdä mitä käytännössä tästä tulee
Ja huomenna on taas capoeiraa
- « Edellinen
- 1
- ...
- 442
- 443
- 444
- 445
- 446
- ...
- 2,345
- Seuraava »