päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Pääsin tänään sairaalasta pois, neljän päivän makoilun jälkeen Pitää tosi ottaa 2-3kk rauhallisesti, eli ei tanssimista hetkeen
hiii sain uuden luurin!
vaiks ei se kyl oo oma, vaan mun käytössä, mut silti kivaa, ku vanhasta oli joikka ihan rikki.
[q]Mark, 7.5.2009 10:34:
---
thomas, 6.5.2009 16:01:
---
Zenni, 6.5.2009 15:33:
Sain kutsun Metropolian pääsykokeisiin! o/
---
onnea onnea ! _o/ _o/
---
Pitääkö nykyään onnitella siitä että pääsee pääsykokeisiin?
-M
[/q]
Samaa ihmettelen myös mä, noihin AMK kokeisii kutsutaan aina ihan hitosti porukkaa...
siivottu & olohuoneen järjestystä muutettu, nyt on ansainnu olusen! *känni*
Tätä päivää on odotettu. :))
oli kiva päivä tänään :)
huomenna alkaa loma turkuun pääsee vasta perjantaina, mut ehtiipähän rauhassa ostella joululahjat. :)
Hain alakerran leipomokahviosta croissantin aamulla ja sain mukavalta miesmyyjältä alennusta 40 centtiä kun ei pankkikortti käynyt maksuvälineenä (croissant maksaa siis euron normaalisti)
Onpas kivaa olla joululoma töissä, eikä makoilla vaan himassa. Kivaa vastapainoa opiskelulle, vaikkakin päivät venyy 10-11 tuntisiksi.
Kulta pääs pois sairaalast
*sydän*
tunne mikä tuli siitä kun annoin rakkaalle joululahjaksi parranajokoneen ja se oli
[q]Nectarine, 20.12.2005 21:15:
tunne mikä tuli siitä kun annoin rakkaalle joululahjaksi parranajokoneen ja se oli
[/q]
ihme touhua kun joulutellaan jo eikä ole vielä joulukaan...
..ja mitä helvettiä pitäis vastata kysymykseen "mitä sä haluut joululahjaksi". Kuka tollasta edes kysyy?
Manikyyri.
"Maanantai aamun moottorisahamies!..*nuotti*"
kaikki on hyvin*joo* vai onko*ding*?
No on on *joo**iloinen**nauru**tirsk*
"...se nöyryyttä köyhille opettaa!
Maanantai aamun moottori sahamies, oluen uhrit lopettaa!.."
Alkaa vihdoin tajuu et on inttiaamut vähissä Tulihan siellä vuos oltua ja taskuun jää muistoksi BECE-ajokortti.
Mun koiruus ei ollut syönyt joulukuusta kun tulin töistä kotiin!!!!
Ja erittäin iloiseksi minut teki kaukaisen ystäväni lähettämä joulukortti!
[q]Hyttynen, 20.12.2005 18:44:
---
BB_turone, 20.12.2005 18:39:
16h unta
---
Saiski joskus sen verran*igor*
[/q]
Joo, mäki oon vähän kade
Mut asiaan: kirjoittelin just viimeiset joulukortit ja heitän ne aamulla postilaatikkoon
ja Oli kiva olla luistelemassa pitkästä aikaa
Työt jatkuu vuodenvahteen jälkeenki
Toivottavasti ois hyvin tunteiki, et saa sen vuokran tosiaan maksettuu.
Leppoisa ilta kavereiden kanssa.. Huomenna töihin, mutta ihan kiva mennä taaas muutaman päivän tauon jälkeen..
Perhe on kohta koolla kun äitiki tulee Intiasta, sisko synnyttää pian ja pääsee viettää joulua hanin kanssa. Kaikki hyvin
- « Edellinen
- 1
- ...
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- ...
- 2,345
- Seuraava »