päivän :)

Back to häröily O

Uus duunipaikka täytti kaikki odotukset ja enemmänkin

sain maanantaiksi töitä

*sydän* netti aukes juuri ajallaan niinkuin piti *sydän*
Nyt alko semmonen nördäys et huhhuh

[q]mayah, 18.11.2005 09:46:
Töissä on juhlapäivän aatto ja koko talo täynnä hulinaa. Ja sehän tietty tarkoittaa sitä, että tähän mun pöydän ääreen tuotiin korillinen suklaata, josta asiakkaat sitten saavat napsia itselleen karkkia. JOS EHTIVÄT *muhaha**pepsodent*
[/q]

äippä ja iskä ja sisko on tulossa kohta kahvitteleen

[q]mayah, 18.11.2005 11:12:
*Fazerinsinistämutustel*
[/q]

Maitosuklaa on lapsia varten. Tummaa sen olla pitää.

Tänään on perjantai, muuta ei tartte :)

[q]Verano, 18.11.2005 11:49:
Jee, mä en ookaan vanhus!!!
[/q]

En usko että kukaan asiasta erehtyisikään

Kaks 3 tunnin tenttiä takana tältä päivältä ja 3,5h tuli lueskeltua/kertailtua vielä noiden välillä. Hohhoijakkaa oli tämäkin kokemus.

nyt on perjantai ja äiti tulee mun luokse ^__^ ja kohta onki lauantai ja on peli ja kuvaukset ja yks kiva otus ja takaisin lahteen reissu

[q]Verano, 18.11.2005 11:55:
No ei kukaan itseasiassa erehdykään, kun oon viimeset kymmenen vuotta ilmeisestikin näyttänyt 22-24 -vuotiaalta. Paitsi että kesällä yksi yttö oli luullut mua kahdeksantoista vuotiaaksi
[/q]

Onneksi joku paikkaa tohonkin suuntaan, kun mua luullaan aina vanhemmaksi kuin olenkaan. Paitsi jos ostaa vain yhden pullon jotain siideriä tms. Silloin kysytään papereita aina.

[q]Verano, 18.11.2005 12:21:
Avernian TJEU kohta Ikä.
[/q]

Njaa. Onko iällä väliä?

[q]Verano, 18.11.2005 12:25:
Alkoholin ollessa kyseessä sanoisin, että kyllä :)
[/q]

Ya got me there.

Broidi sai ylppäritulokset syksyn kirjotuksista, ruotsis L ja enkusta E

Sain kämpän siivottua*hymy*

Pluuuuurrrrrr *sydän*

Rush*hymy*

LÄHDEN VETÄMÄÄN NIIQ PERSEET!

[q]nomic, 18.11.2005 19:02:
kolaa
uus näytönohjain
lisää muistia koneeseen
lisää kolaa
uus littu-näyttö
uutta väriä päässä
just soitin pizzeriaan

*sydän*

edit:

olin aivan unohtaa, sain viimeinkin tota uutta tikitiitä rakennettua eteenpäin =) aika häärt-tränseä
[/q]

Meinasin just udella mihin sä laitoin massit..
Mie maksoin ens kuun vuokran, maksoin velkoja ja sähkön, vein Ellin ulos syömää, ryypättii eilen vähän avokätisesti, tultii taxilla kotii ja shoppailin kaikkee pientä. Loppumassi on sitten joululahjarahoja ja ruokamassii

Sit eilen ostin myös 3 uutta ihanaa sammakkopehmistä lahjakortilla josta yksi kuorsaa kun se nukuu.. Sen nimi on Ari.. *plur**hih* Stokkalla = parhaat sammakot

Krapula.

Uus Losti, uus OC, iso kulhollinen sienikeittoa

O