päivän :)

Back to häröily O

"Mike: I had a random thought in the shower just before
Mike: I think I was still half asleep
Mike: if you smacked a kid in the face with a bottle of johnson\'s no more tears, would it create beautiful irony?
Hopper: ROFL"

Yes, yes it would! :D

Ajoin tänää autoo

oli niin kiva fillaroida aamulla töihin kun oli niin viileää*hymy*
..iltapäivän tuskaista paluumatkaa odotellen..*igor*

otuksen kiusaaminen

Tänään parturi ja juhannusfiilistelyn alkoitus Miin kanssa ...torstaita odotellen

Ja bonuksena vielä eilisen :) - mun auto pääsi kuin pääsikin katsastuksesta läpi

äiti soitti ja sai purkaa sydäntä *sydän*

Tänään tuli 4 vuotta kihloissa :)
Jei :)
Käläkälä-kahvit Eban kanssa :) Saatiin kälätettyä taas paljon :)

[iso]TÄHÄN KOHTAAN TULEE NIIN VITUN ISO "JEEEEES!!!1" HUUTO ETTÄ HAJOO PÄÄ[/iso]
*jiihaa**tanssittel**jiihaa**tanssittel*

Mulla on maailman kivoin uus tukka! *sydän*

Käynti maksoi tosin 569 markkaa. 95,70 euroa. Summa tuntuu ihan järkyttävältä työn määrään nähden. Joku kampaaja vois kertoa, miten paljon tossa on katetta kikujen ja mukujen jälkeen. Veikkaisin, että ns. helvetisti.

Auto huollettu...

Ihania asiakkaita tänään asiakaspalvelijalle kannattaa välillä sanoa jotain kivaa, niin on kyllä taattua et hymyä riittää sit koko loppupäiväksi

[q]GoA, 29.9.2005 19:11:
Endorfiinit ovat elämän parasta huumetta.
[/q]

Kylläkyllä Tulin salilta jo 2,5 tuntii sitten, ja vieläkin ihan pilvessä

Huomen aamul saa nukkua ja ehkäpä saatan jopa saada nukuttua, kun oon juossut koko päivän ympäriinsä ja oon kuoleman väsynyt...

[q]mayah, 3.10.2005 14:24:
Enää puolitoista tuntia tätä työpäivää jäljellä ja enää neljä työpäivää tällä viikolla
[/q]

Sä oot kyl über-positiivinen :D

Lahti-tour jatkuu perjantaina

Olin (laskujeni mukaan elämäni ensimmäisessä virallisessa) työhaistattelussa aamulla. Sain paikan. Tädillä oli kai dementiapäivä, kun on soitellut jo 2 kertaa perään. Toisella kerralla se kertoi, että oli unohtanut tehdä mulle kielikokeen, joten kyseli sitten vähän juttuja englanniksi. Minä, joka koko n. 15-vuotisen koulu-urani inhosin englantia, koska "kaikkihan osaa sitä". Minä, jonka enkunnumerot vaihteli 4-7 välillä ja jonka lukio käytännössä tyssäsi ko. aineeseen. Minä, joka en ymmärrä englantia, pääsin läpi puhelinhaastattelusta ja sain kielilisän palkkaan!

[pieni]..kyllä kohta taas pudotaan korkeelta ja kovaa..[/pieni]

Pääsee veneel saareen ja on niin upee ilma! *sydän*

Mulla on jälleen toimiva pyykkikone! Eihän tähän säätöön menny ku kuukaus

Beachvolley :)

rahat oikeastaan lopussa ja palkka tulee vajaan parin viikon päästä, mutta silti hyvä fiilis...sairasta.

O