päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Loistava viikko takana. Duunissa menny hyvin, oon saanut treenattua hyvin ja mulla on aivan fantastinen tyttöystävä! Moon niin onnellinen :D
Ooh...alkoi se aurinko sittenkin ulkona pikkuhiljaa paistaan Toivottavasti paistais myös juhannuksena *sydän*
*sydän* työpäivä *sydän* työkaverit *sydän* ... no okei.. on ne samassa hallissa mut eri työpaikoissa
kaksi tatuointia lahjaksi *sydän* kiitos
harvinaisen kiva oli herätä =) johtuneeko siitä että yöllä heräs miljoona kertaa ei mistään syystä ja joka kerta oli menos töihi =D
no mut kivaaaa on
Paradise Lost tulee Ruisrockiin
Joku oli tuonut töihin syötäväksi pipareita :)
Musta tuntuu, että tänään menen kirjastoon ja lainaan ensimmäistä kertaa pariin vuoteen jonkun kirjan, minkä oikeastikin haluaisin lukea.*jiihaa*
JA LOMA JATKUUUUUUU!!!!
siis saikku... mut kuiteski!
juhannus, here i come!
Sain ensi viikolle ajan värjäykseen ja latvojen tasoitukseen :)
Eilen oli kiva päivä, kun kävin kokeilemasa kampausta :)
Jotain positiivistäkin saikkupäivissä on; mä oon nukkunut ihan helkutisti. Ja voisin nukkua vielä lisääkin...
Enää kolme työpäivää ja kesälomille lomps!
Uiuiui!!! :DDDD
Pomo kysyi, sopiiko mulle, että yks yksittäinen lomapäivä pistetään mun loman perään eli maanantaiks 15.8.
Sopiii aivan loistavasti, ehtii vähän palautua Koneiston jäljltä!
Kesä, aurinkoa pilvettömältä taivaalta ja Zvekin Sunday Beats 3 - Summer Calling MP3-soittimessa *hihu**plur*
Aamulla ollu työhaastattelu meni erittäin hyvin ja toivoa on Joutuu tosin odottelee elokuun alkuun ennen kuin tietää et miten kävi, mut siin välis voiski pitää sit 3vko kesäloman*hihu*
Ja sit ku tälläin ilma ni saa mielen tosi iloiseksi*plur*
Krapulaa ei käytännössä ollut vaikka niska vähän jäykkänä olikin ! Juhannus meni mukavasti velipojan luona jutellen ja syntyjä syviä pohdiskellen...
Porukat tulevat piipahtamaan ihan piakkoin!
Muut menee töihin ja mä pääsin just töistä ja alan nukkumaan!
Eksyttiin kaverin kaa kun mentiin lenkille ja sitten eksyttiin vielä matkalla Hesburgeriin ja jäätelökauppaan Tais ton lenkin ainokainen hyöty olla se, että löydettiin sattumalta Kumpulan maauimala, mutta sitä että miten se uudestaan löytyy onkin jo vaikeampi juttu *blondi* Silti, hauskaa oli!
tein tänään kesän ensimmäisen rantareissun
- « Edellinen
- 1
- ...
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- ...
- 2,345
- Seuraava »