päivän :)

Back to häröily O

[q]a-j, 14.6.2005 16:20:
viiden vuoden jälkeen

opintosuoritusrekisterissä 140 opintoviikkoa
ja opinnäytteestä nelonen

eli mä oon valmistunu tänään laboratorioanalyytikoksi
[/q]

onneaaaa *super**hali*

Aurinkoinen päivä..

Tapaaminen uudestaan aivan käsittämättömän ihanan ihmisen kanssa *plur*. Yhtä hymyä taas koko päivä..on niiiin onnellinen olo!

Huomenna vapaapäivä. Toivottvasti vaan aurinko jaksaa möllöttää samallalailla taivaalla kuin tänäänkin...

Tänään hietsuun hankkimaan kesän ensimmäiset rusketukset*heiii*

Meen tänään katsomaan kissaa itselleni :)

5 vuoden odotuksen jälkeen mulle selvis mikä tää mun päänsärky on =)

http://www.migreeni.org/Pages/sarjoittainen.html

oon niin happy =) mä saan nyt oikeen hoidon ja oikeet lääkkeet ^^

plust oinen juttu =)) me saatiin mussun kans kämppä =)) mie muutan ekan kerran yhteen ja oon happy happy joy joy =) me sisustetaan täysii ja meil on sit tosi kivaaa <3<3<3<3

s p r

- Sain kämpän siivottua oikein kunnolla
- Sain pari uutta sisustusideaa
- Vietin 2½ tuntia aurinkoisesta kesäpäivästä puistossa mukavien kavereiden kanssa
- Päsin pitkästä aikaa juttelemaan kunnolla mulle tärkeän ihmisen kanssa
- Löysin monta uutta ihan v*tun hyvää kesähouseraitaa
- Olo on... loistava!

Mussun kanssa omassa hirsimökissä vietetty yö :)

Viel ku ois ollu lämpösempää ni oisin ponkassu aamu-uinnille.

Palkkapäivä! Vapaapäivä! Ja tänää vaahtobileisii!

Noh noh noh eipäs aliarvioida Jaq'in kykyjä.*nauru*

Vaikka kävinkin lääkärillä ja sairasloma jatkuukin, siellä selvisi, että mun veren rautapitoisuus oli tosi paljon parempi kuin puoli vuotta sitten kiitos tomaatit ja kasvikset!!!

pitkästä aikaa baariin!
reggaeta *sydän*

[q]DJ Rx, 8.6.2007 08:18:
työkkärin avoimet työpaikat ilmoitukset :D

"... Olet järkevä ja perhetaustasi ja elämän asenteesi on kunnossa."

http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=6689682&index=25&anchor=6689682

Siis mitä vittua :D
[/q]

"Työhaastattelijan yleisimpiä kysymyksiä":
-Minkälaisesta perheestä sä olet?
-Mitä sun vanhemmat tekee työkseen?
-Onko sun vanhemmilla päihdeongelmia?

mansikoita ja aurinkoa

[q]Pablo, 15.6.2005 12:20:
Meen tänään katsomaan kissaa itselleni :)
[/q]

Rotukissaa vai maatiaista?
Kannattaa ottaa vilkkain kissanpentu, semmonen joka saattaa jopa sun silmissä vaikuttaa hullulta. Ne kyllä rauhottuvat kun saavat ikää. Ku ostat ruokaa nii unoha markettien kuivamuonat, niistä tulee vaan virtsakiviä(sisältää paljon säilöntäaineita), eli eläinlääkäriltä säkki kuiviksii nii kissa tykkää =).

Nyt alkoi pitkänpitkä loma*jiihaa*
Lomalla ajattelin syventyä erityispedagogiikaan saloihin ja muuhun kasvatusalan kirjallisuuteen*joo* Ja tietenkin mietiskellä ja rentoutua mökillä*plur**sydän* jeejee!!!

[q]Dueno, 15.6.2005 15:25:
Rotukissaa vai maatiaista?
Kannattaa ottaa vilkkain kissanpentu, semmonen joka saattaa jopa sun silmissä vaikuttaa hullulta. Ne kyllä rauhottuvat kun saavat ikää. Ku ostat ruokaa nii unoha markettien kuivamuonat, niistä tulee vaan virtsakiviä(sisältää paljon säilöntäaineita), eli eläinlääkäriltä säkki kuiviksii nii kissa tykkää =).
[/q]

Rotukissaa. Maine Coonia. Kiitos vinkistä :). Täytyy muutenkin perehtyä kasvattajan antamiin ohjeisiin perusteellisesti koska kissa tulee sijoitukseen eli sitä pitää käyttää näyttelyissä joskus ja sillä pitää teettää pentue ennenkuin sen saa "virallisesti" omakseen kun se sen jälkeen leikataan. Täytyy nyt katsoa minkälainen luonne sillä kissalla on ennenkuin tekee mitään päätöksiä :)

pistin espoonkaupungille asuntopaperit menemään. . . toiv. saan nopeasti kämpän . .

O