päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Vaikka join eilen ihan liikaa, väsymyksen lisäks ei oo ollut ihmeempää rapulaa! Siis hyvällä omalla tunnolla voi jatkaa tänään...
lähdetään telttailemaan metsään...
no saa ainakin olla rauhassa ja tekee vaihteeksi hyvää olla poissa kaikesta hälinästä.
eilinen the bellraysin keikka tavastialla oli aivan mieletön!*sydän*
nyt väsyneenä töissä, mut ei se mitään, ei tollasen uskomattoman keikan jälkeen kykene menee nukkumaan muutamaan tuntiin...*plur*
Raksu tulee tänään *sydän*
[q]Rubicon, 13.5.2005 11:52:
A.J.O.K.O.R.T.T.I!!!!!*sydän*
[/q]
Onnea
Riehunu eilen ihan kipeesti ja silti ihan helvetin hyvä olo!
Menin klo 11 koululle syömään äitini kanssa mistä mulla tunnit olisi jatkunut 15.00 saakka, mutta lähdettiin äidin ehdotuksesta shoppailemaan Helsinkiin..*nauru*
Ilma on mitä loistavin
Heräsin darraani viiden tunnin yöunien jlkn. Vedin kiukulla kymmenen cl leijona-cranberryn, ja nyt tuntee itsensä melkein ihmiseksi taas. Tuhlattiin eilen ainoa mahdollinen ilta mennä ulos siihen että kinasteltiin himassa, ja lopuksi toi jäkäläpää mitä poikaystäväksi kutsun halus väkisin valvoa koko yön, ja uhkas että mennään lähibaariin (kauhee räkälä) heti kun se aukee. No nyt se nukkuu tuolla mentyään nukkumaan approximetly puol kuudelta... Meaning että ei ollakkaan menossa hulluille päiville niinkuin suunniteltiin. Eiköhän toi kuorsaa kolmeen asti.
Lähtipä käsistä... Päivän :) Oli siis että darra lähti.
EDIT...
MIT VIT.... SE HERÄS!?
Selvis et työt alkaa 6.5. :) Täältä tullaan Hellsinki
Työpuku Nyt näytän tosi vakuuttavalta kun ajelen...
Vitsi jee!
Pääsen duunihaastatteluun,ei ehkä tuukkaa ihan rahaton kesä
Sisko osti mulle kivan hameen mitä oon kattellu pitkään ja ihanan paidan. *sydän*
Ihana kesäilma. Isi ei suuttunut mulle vaikka tiputin leivän lattialle, kun säikähdin kahvinkeitintä.
Kateltiin Tuan kanssa vauvankuvia ja mietittiin millaisen vauvan otan.
Vauva = Chihuahua. *sydän**plur*
Sain kesäduunia IKEAsta.
viikonloppu is here ei kolmeen päivään töitä ja kesä tulee
vähä erilainen ilta ku odotin
ihmiset
Facebook on ihan mahtava *sydän* Erityisesti se kun omat jutut menee kaikkien 200 frendin listoille Siitä saa revittyä niin paljon huumoria!
drive by -bukkake
jaksaa huvittaa..
Vapaata töistä, aurinko paistaa, appelsiinimehussa on Leijonaa ja rusketusrajat näkyy jo!
Jumankekka, toimisto alkaa näyttää hyvältä. :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- ...
- 2,345
- Seuraava »