päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Söin tänään täydellisen päärynän.
Ollaan oltu pienen miehen kanssa kaksin kotona kun neiti lähti eilen mummolaan yökylään. Hienosti on menny, ihan mahtavaa viettää aikaa kahdestaan välillä <3
Ja on se kyllä uskomatonta kuinka helpolta elämä tuntuu tälleen yhden lapsen kanssa :p
sexy ue ue
[q]sapeli, 23.4.2010 11:54:
Söin tänään täydellisen päärynän.
[/q]
Apua, söitkö sä meidän 2lan (aka Täydellinen Päärynä)?! *pökr*
Nööööy!
[q]2la, 23.4.2010 21:01:
Mä sanon asiakkaille aina että voi soittaa illallakin, mä jätän työpuhelimen duuniin...[/q]
Aika paha.... x)
No, mä kävin näin perjantain ja vkln kunniaks moikkaamassa kirjanpitäjääni tossa klo 18 pintaan. Onneks niillä (teillä) ei oo 8-15.30 työaikaa.
[q]...sä oot ainoa joka saa vastauksia 01:48 keskiviikkoyönä :][/q]
Veroasiat ei tunne siinä mielessä kelloa, että ALV saattaa tulla mieleen ihan millon vaan - esim. n. klo 1.19 ke-to välisenä yönä. Ja sillon kun se tulee mieleen, se pitää kysyä, koska muuten unohtuu.
PS. 29 min - on ollu aika pitkä viive tossa vastauksen saamisessa. Yritäs vähän petrata ens kerralla! :P
Sovittiin pomon kanssa millon pidän viikon talvilomani. Ajoitin sen muuton kanssa sopivasti. Jäi vielä yksi päivä palkallista muuttovapaata sovittavaksi myöhempänä ajankohtana, ja jostain oli ilmestynyt vielä yksi lomapäivä käytettäväksi. Ei haittaa.
Musiikki *sydän*
[q]jokke_, 23.4.2010 21:38:
ss<3
[/q]
jokke_
timanttia.. *sydän*
Hyvä ruoka, parempi mieli. :)
Kyl maistuu rankan bileillan jälkeisenä päivänä tuhti über hyvä kala-annos including muikkuja, lohta ja silakkaa.
[q]DJ Rx, 23.4.2010 22:15:
Musiikki *sydän*
[/q]
todellaki *sydän*
codorniu pinot noir brut, sushi ja Best of Saturday Night Live <3
oon ehkä vähän tipsy
JA EI VITTU NYT SIEL KEIKISTELEE RIKI MARTIN! =DDDDDDDDDDDDDDDDD
Eilinen hierontasessio ystäväisen luona, ja sen jälkeen jutustelusessio sielunsiskon kanssa. Luv ya! :')
[q]Elvirith, 10.3.2006 08:21:
Vicksin Red energy -pastillit. Näistä menee ihan pihalle ku syö tarpeeksi.
[/q]
:D Mikä nistipirkka tää nyt on?
[q]Bio, 15.11.2008 09:59:
what happened last night :DD
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=64924;pid=1189259#1189259
[/q]
oliko myrkky kylässä :/
Iso maha täynnä hyvää ruokaa ja juomaa. Kyllä.
Päivä kiipeilty kallioilla auringossa ja hyvässä seurassa, niiiiin parasta! *sydän*
[q]Vampyrella, 26.4.2010 00:10:
---
Tya, 25.4.2010 21:32:
Päivä kiipeilty kallioilla auringossa ja hyvässä seurassa, niiiiin parasta! *sydän*
---
En tiä onko kyse ihan siitä ihtestään eli teh official kalliokiipeilystä, mutta jos on, niin miun pitäs kyä päästä ehottomasti kans moista joskus kokeilemmaan! Vähän kyllä jännää, kun luonnonkivet voi muljahdella miten sattuu, hitusen turvallisempi fiilis sisäseinillä. :P Sen verran mamis oon kuitennii! Mut jännät jutut ne kiehtoo silti!
[/q]
Joo siis itekkin vasta syksyllä kiipeilyyn hurahdin ja nyt ekoja kertoja talven jälkeen käyty ulkona boulderoimassa ja muutamilla köysireiteillä. Kannattaa kyl ehdottamasti kokeilla, mahtavaa puuhaa! Ja huomaa kyl että jännittää siellä kalliolla tai kivellä enemmän ku sisäseinällä mut eiköhän siihenki totu pikkuhiljaa
Mä osaan työni. :)
Tulee niin hieno olo kun osaa vastata ihmisten kysymyksiin ja hommat hoituu (jää jopa "vähän" aikaa klubituksessa nyhjäämiseen). Ja vaikka olenkin vain onneton kesäduunari, vakituiset työläiset soittaa ja kysyy neuvoa. Ja mä tiedän paremmin! ^_^
Vähän nolottaa myöntää, mutta erityistä mielihyvää tuottaa kun saan sanoa suorat sanat eräälle lievästi sanottuna vittupäiselle tehtaanjohtajalle. Äijä tulee tänne neuvomaan ja kertomaan miten HÄN kyllä tuntee tilintarkastajien toiminnan ja kirjanpidon periaatteet ja matkustussäännöt ja mitä vielä. HAH HAA. Dorka.
Firman isp on matalana joten työpäivä muuttuikin munanvenyttelyks.
Ei sais vielä hihkua mut joululahja ois tulossa...
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- ...
- 2,345
- Seuraava »