päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Aurinko paistaa ja pääsee ehkä golfaan tänään.
[q]pHaze, 6.5.2005 09:40:
563e veronpalautuksia o/ The government is handing out free money!
[/q]
tai siis me periaatteessa annetaan valtiolle "ilmasta" rahaa, kun valtio ei noista veronpalautuksista mitään korkoa meille maksa ja se voi sen summan taasen sijoittaa toksi noin vuodeksi korkoa/tuottoa tuottavaan sijoituskohteeseen
Wappu jaksaa vieläkin hymyilyttää.... oli niin loistava ilta ja mukavaa
Mä en kyllä lyö vetoa enää mistään, vielä reilu viisi tuntia pitäisi tehdä töitä tää naamiaispuku päällä ja näyttää idiootilta^_^
Toisaalta kyllä arpa kerrankin suosi mua, mieluummin nyt olen se puolalainen painonnostaja kuin loikin se hiostava kanipuku päällä..*muhaha*
Se viinipullo tulee olemaan mun.
Jei! Tänään hohtokeilaamaan Jos vaikka tällä kertaa onnistuis pitämään sen ykköspaikan.
[q]DominikH, 20.4.2005 23:11:
Mumuli aka Ellenin veli
[/q]
Se
oikeastaan eilisen :), mutta varmistuipa sitten kauan
himoitsemani rantajoulu!
+ pitkästä aikaa onnistunut vaateshoppailurundi!
hakkasin frendin bilikses (äijä!!!) vaik en oo pelannu kunnol monee vuotee Tosin ei pelattu kun kaks pelii. mut voitin kuitenki toisen niistä *tanssii_intiaanitanssia*
Irtisanoin itteni pari-kolme päivää sitten, tästä paska duunista. 14.4 uuteen duuniin. JES
Kolmen tunnin yöunien jälkeen, selvisin kiitettävästi 11 tunnin äänimiehenä leikkimisestä. Puomi näkyi kuvissa nolla kertaa.*aplodit*
Ja ens yönä aion nukkua ekaa kertaa tällä viikolla ainaski 6 tuntia.*jiihaa*
4 kuukauden työnhakuprosessi päätöksessä ja oman alan vakkariduuni hyvällä liksalla takataskussa Tätä muuten juhlitaan keskiviikon Open Audiossa Loopissa!
Voitin Toblerone repun, 9 kpl 100g patukoita ja 2 prk Carte d´Or Toblerone jäätelöä.
tilipäivä,vihdoinki vara ostaa uus TV!!!!!!
[q]Nitta, 7.4.2008 17:00:
[size=17][color=red]OPINNÄYTETYÖ PALAUTETTU!!1![/color][/size] *tanssittel**plur*
[/q]
Hyvähyvähyvähyvähyvä!!1
Rahat vihdoinkin uusiin levareihin missä pitsi ei luista kokoajan.
[q]Neiti Etsivä, 21.4.2005 23:39:
Nyt se on viimein tehty!! Varaus Ibizalle!!!!!
[/q]
Ibizalle? God dämn, joillaki onnistaa*hihu*
Mun päivän :) on se et olin sillai sopivasti sairas etten päässy kouluun*nuha* En ny tiedä onko se ilonaihe mutta kumminki, vältin ruotsin tunnin*joo*
Mun selkä on jo vähän parempi, onneks ei tartte vaihtaa
isoveljen kärryyn renkaita ihan lähiaikoina :D
[q]Maihku, 22.4.2005 00:14:
jeeeij,äiti lupas lähtee huomenna shoppailemaan kangas kauppaan kivoi uusia kankaita mulle*iloinen*
[/q]
muista mä olen sun sisko!!!!!
... eli mä haluun kanssa kankaita.... äiti suosii sua
mä en leiki enää.
*heittää lapiot roskikseen ja potkii ämpärin pellolle*
Mun päivän hymy on se kun lintunen tuli käymään.. ja se et päivällä kävin mummon luona..*sydän*
jeeeij,äiti lupas lähtee huomenna shoppailemaan kangas kauppaan kivoi uusia kankaita mulle*iloinen*
Jihuu, hyvä päivä!
Kahden viikon sairasloma melkein lopussa. Nielurisaleikkauksen takii joutunu olee kaks viikkoo neljän seinän sisällä ja viikko leikkauksen jälkeen iski viel kauhee nuha ja kuume.
Nyt oon vihdoin suht terve ja voin lähtee ulos!
Jes jes JES! Pääsee ulos!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- ...
- 2,345
- Seuraava »