päivän :)

Back to häröily O

[q]Amma, 21.4.2010 13:28:
---
Takyon, 21.4.2010 13:19:
"Moi, saisko sulle tarjota hiukan energiaa?"
- Tyttö Red Bull vaatteissa kun istun tylsistyneenä odottamassa asiakkaita

---

Ja mitäs sitte tapahtui...?
[/q]

Mä sain tölkillisen Red Bullia.. No eikai nyt sentään, siis tietenki me harrastettiin villiä seksiä pirssin takapenkillä ja ne 20+ muuta kuskia kannusti vieressä

[size=5]eiku o_O[/size]

[q]Takyon, 21.4.2010 13:19:
"Moi, saisko sulle tarjota hiukan energiaa?"
- Tyttö Red Bull vaatteissa kun istun tylsistyneenä odottamassa asiakkaita
[/q]
Ja mitäs sitte tapahtui...?

Enää kolme päivää duunia jäljellä!!
Sitten pääsen Pariisiin!!
Ja Barcelonaan!!
Jee!!

[q]blastic, 16.5.2007 00:11:
Tää chili-avokadolevite on ihqua herqqua
[/q]
Mitä, jos siinä on chiliä ja avokadoa se ei voi olla pahaa! Oletko itse väsännyt vai ostitko jostain? Resepti kehiin!

- 4 pvää kestänyt hormonihässäkkäitkupotkuraivariolotila alkaa helpottaa.
- Nukuin viime yönä suht hyvin (ekan kerran 2-3 vkoon).
- Stressasin eilen koko pvän sitä, että tänään huoltoyhtiön piti tulla ilmaamaan lämpöpattereita (joissa ei mun känpässäni ole tietääkseni mtn vikaa). Totesin, etten halua heitä känppääni, joten jätin oveen viestin, joka alkoi: *sydän* Rakkaat huoltomiehet! *sydän*, iskin oven lukkoon ja pakenin paikalta.
- Soijahampurilaisia ja B&J jäätelöä.
- Logosuunnittelupalaveri ois torstaina.
- Hieronta varattu perjantaiks.
- Laivalippu Ruotsin ja Tanskan reissua varten ostettu. E4, Jarkko, Johannes, Törtsä ym. täältä tullaan!

^____^

[q]Ergilion, 20.4.2010 20:00:
Aamulenkillä näin 3 fasaania joista yksi on muutaman päivän ajan jo pyörinyt pihassa ja lihottanut itseään talven yli jääneillä linnunsiemenillä. Pitävät muuten metkaa ääntä
[/q]

See ääni on kyl melko jäätävä kun hyvin biletetyn viikonloppuyön jälkeen aamulla kasilta pihamaalla fasaani rääkäsee *plattarinpanikhymiö*

Aamulenkillä näin 3 fasaania joista yksi on muutaman päivän ajan jo pyörinyt pihassa ja lihottanut itseään talven yli jääneillä linnunsiemenillä. Pitävät muuten metkaa ääntä

Ja kissat tietenkin aina ihan ihmeissään kun se tulee "kukkoilemaan" pihaan

Suunnitelman eka osa toteutettu :) Toista odottaessa...

nukkuminen :)

[q]noena, 19.4.2010 22:02:
Uskomaton jälleennäkeminen kuuden vuoden jälkeen ihanan ja aidon ihmisen kanssa <3
[/q]
.. ..

Matka kohti kotia näyttäis alkavan vihdoin tänään!

Väsynyt, rento ja tyytyväinen olo uimisen jälkeen =)

Ruokaa, vihdoin. Paljon mausteita niin maistuukin jollekin. Ah nam.

Uskomaton jälleennäkeminen kuuden vuoden jälkeen ihanan ja aidon ihmisen kanssa <3

[q]Amma, 22.4.2010 18:04:
- Tuulan kirjanpitoveroapupalvelu 24/7. (Joo mä tiedän, että lasku tulee perässä....)
[/q]
:*
Mä sanon asiakkaille aina että voi soittaa illallakin, mä jätän työpuhelimen duuniin - sä oot ainoa joka saa vastauksia 01:48 keskiviikkoyönä :]

Ja tod tulee lasku <3

Palkankorotus vallitsevassa taloudellisessa tilanteessa.
Muutenkin meni päivä jotenkin putkeen.

Maassa rauha ja ihmisillä hyvä tahto :)

punttis <3

Öiset unet :'D
Mukana muutama klubbarituttu ja Muumien Mörkö :'D

O