päivän :)

Back to häröily O

[q]Janisa, 26.9.2007 19:20:
Jei!
Aiti soitti eilen ja sanoi etta aikovat tulla loppuperheen kanssa ensi kevaana mua moikkaamaan!
Tosin veli ja isapuoli ei tieda sita; aiti aikoo yllattaa ja tuoda ne tanne.
[/q]
Kyl ne varmaan viimeistään lentokentällä New Yorkin koneen jonossa sen tajuaa.

Vai meinaako äippä kuskata ne kolkattuna ruumassa?

Netvibes on kyl niin perkeleen kätevä palvelu, että vois alkaa haukkumaan itseään miksen ole ottanut tuota aiemmin käyttöön.

kevyet 18h unet tuli tuossa nukuttua, kerrankin hyvin levännyt olo kun sai kaikki kuluneen viikon kadotetut yöunet kiinni :) Kohta pieni putki house m.d. ennen kuin jatketaan remppaa :)(:

[q]mayah, 7.6.2007 12:43:
-clips-
[/q]

[q]Miinapiina, 31.5.2007 18:00:
---
(ja en kai mä nyt niiiiin nuori enää oo... hihih *hihu*)
[/q]
Ehkä sä oot vaan niin pinkee...

Itseasiassa tuossa kampanjassa ikärajana oli 25v, tai siis ideana on kysyä kaikilta alle kaksvitosilta paperit.

Kannattaa siis pitää henkkareita mukana liikenteessä tän viikon mittaan.

[q]Miinapiina, 31.5.2007 17:53:
multa kysyttiin paperit ku kävin ostamassa tupakkia ja yhden bisukan
[/q]
Koulujen päättymisviikonlopun vuoksi käynnissä on tehovalvonta. Kaikilta nuorilta kysytään papereita tänä viikonloppuna.

[q]domi, 16.5.2007 12:34:
itseasiassa tää oli päivän :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
eli leuka tippui.

Seiskan otsikko "Anne-Mari Berg hommasi JÄTTISILIKONIT"
[/q]
Ei tääkään kauas jää:

"Malli Susanna Sievinen, 38, on liittynyt Dolls-tanssiryhmän riveihin. Nukketyttöjen nettisivujen mukaan kaikki tytöt ovat tanssiesitysten lisäksi käytettävissä myös mallintöihin ja erilaisiin pr-ja edustustehtäviin."

Lähde: seiskan nettisivut.

no voi.

:)

[q]mayah, 5.4.2007 20:36:
edessä yksi siideri, juustonaksupussi ja teho-osasto.
[/q]
Aika tappavaa tavaraa...

[q]remotion, 2.4.2007 14:25:
---
LooPy, 2.4.2007 14:24:
Eikö vaan voi laittaa nauhoituksen päälle, alkaa soittelemaan ja sitten tunnin kohdilla miettii uudelleen montako raitaa saa vielä mahtumaan?

---

kai sen voi niinkin tehä, mutta itellä ollu tapana miettiä hyvin tarrkak tälläset asiat jotta miksauksesta tulee eheä ja kokonainen kokonaisuus.
[/q]
Njaa, vähän oudoksun tuollaista etukäteen suunniteltua setittelyä kun itse teen täysin päinvastoin.

Tapansa kullakin.

[q]remotion, 2.4.2007 14:22:
---
joo, noo mulla ei oo tällähetkellä ku vaan yksi 74min audio-rw lätty jolle nauhottaa. toki sen voi sitten katkasta. mut joka tapauksessa on ollut tapana tehdä myöskin noita cd:llä jakoon semmonen parikymmentä joten se 80min raja on viimestään lopullinen. ei sikäli. musta tuntuu että tulee parempi setti ku jätän biisi lukeman 13-14. täytyy tänään katsoa uusilla korvilla asiaa.
[/q]
Eikö vaan voi laittaa nauhoituksen päälle, alkaa soittelemaan ja sitten tunnin kohdilla miettii uudelleen montako raitaa saa vielä mahtumaan?

[q]remotion, 2.4.2007 12:11:
hmmhmm, tuli eilen väsättyy uutta settiä, onkelma vaan että pitäs 74 cd:lle mahtua 18biisiä :D ehkä joutuu jotain karsii tai sit tulee nopsaa vaihtoa.
[/q]
Eiks 800mk2 tue ämpeekolmosia?

Hot tip audiotapaukseen. Polta useampi levy

[q]mayah, 23.2.2007 07:47:
Niinhän siinä taas kävi, että

se ois sitte perjantai, tytöt ja pojat
[/q]
Selviytymismetodi paskana työviikkona:
Jo tiistaina pystyy sanomaan itselleen, "huomisen jälkeen ei ole kuin kaksi päivää töitä tällä viikolla".

Vitsit et mulla on elämässäni ihana ja hieno ihminen ^_____^ <3

Menin nukkumaan eilen aika myöhään. Heräilin yön mittaan muutamaan otteeseen virkeänä. Olisin voinut herätä virkeänä jo tuntia ennen kuin mitä olin suunnitellut, mut otin sitten vartin torkkuja.

Tulin töihin normaalia aikaisemmin, olen tuntenut oloni virkeäksi ja oon saanut tehtyä tän aamupäivän aikana enemmän mitä normaalisti koko alkuviikon aikana.

Pääsin töistä kotiin, sain vihdoin laitetettua valaisimet makuuhuoneeseen ja työhuoneeseen.

Tämän repäisyn jälkeen kohti kauppaa ja takaisin ostosten kanssa alta 20 minuutin. Kyl keskusta-asuminen on vaan niin saatanan hienoa!

Ostokset purettuani vaimoke soitti, hänelle oltiin saman päivän aikana tarjottu lisätunteja sekä kuukausipalkkasopimusta, sekä hänet oltiin hyväksytty erään ison kauppaketjun kenttäkoulutusvalinnan toiseen vaiheeseen.

Excellent!

[q]sts, 3.2.2007 19:35:
---
Jäbä fiilistelee. :D
[/q]
Luit rivien välistä?

Njoo, eipä tartte erikoisemmin enää vuokraa maksella. Ja kyl tää alkaa omalta tuntua, kun sai tuttua roinaa ympärille :)

[q]Septique, 29.1.2007 16:52:
Tänää pääsee talven ekoille ulkojäille !
[/q]
Talven toiset höntsyt tänään.

[q]Jammailija, 26.1.2007 11:31:
Mun tortillapohjat ei meinaa millään onnistuu: Laitoinpa uuniin tai mikroon, niin sit ku oon mättäny sen päälle kauheen kasan kaikkee tölmyä ja koitan alkaa kääräsee rullalle, ni huomaan sen muuttuneen näkkäriksi. [/q]
Lämmittäessä tommosta perusmallia olevaa tortillalätty mikrossa, riittää kymmenkin sekuntia mainiosti. Näin ainakin meikäläisen tavismikrolla.

Teollisuusmikroihin noita lättyjä nyt _ei_ kande laittaa.

O