päivän :)

Back to häröily O

Mua on viime aikoina moitittu negatiivisuudesta niin hehkuttelenpa vähän kuinka mahtava viikko on ollut.

Viikko alkoi aika vaikeissa merkeissä, mutta seurauksena taisin vihdoin päästä oikeasti yli edellisestä parisuhteestani, ja siinä samalla opin huimasti itsestäni (ja sitä kautta myös muista). Läheisillä ystävillä on valtavia muutoksia meneillään, siinä pääsin olemaan katalysaattorina (ja vähän laastarinakin). Roolipelailut meni hienosti, pääsin sään muututtua vaihtamaan mun lempitakin käyttöön, sain työkaverilta ilmaiseksi lipun teatteri-show'hun johon halusinkin, ja paras ystävä pääsee upealle seikkailulle ja olen siitä kovin iloinen.

Tämän huipuksi nyt on vasta perjantai, eli vielä on potentiaalia vaikka mille hauskalle viikonlopun aikana!

Musiikin jumalat ovat olleet erityisen suosiollisia viime ajat. Olen löytänyt jokusen killeri-raidan pakkiin ja tietyt vanhat klasarit ovat kuullostaneet jos mahdollista, vieläkin paremmilta kuin ennen.

Veit sanat suustani. Arjen pieniä suuria iloja*sydän*

[q]Takyon, 10.7.2009 15:37:
---
Skenemursu, 10.7.2009 06:02:
http://slamxhype.com/blogs/shanghai-that-extra-mile/ =)

---

Paljo maksaa kämppä Shanghaissa ja lennot sinne? :D
[/q]

Mita jarkea on ostaa kamppa Kiinasta kun sen voi myos vuokrata? Kiinassa jos lansimaalainen ostaa kampan, niin sita ei voi myyda useampaan vuoteen. Lisaksi lentolippujen hinnat vaihtelevat Suomesta Shanghaihin 300-10 000e:n valilla, eli rippuu minka firman lentokoneilla lennat ja kuinka hyvassa luokassa haluat lentaa. ;O

Jos jotain positiivista tanne pitaa rustata, niin suunnitellaan viela taksi kesaksi/syksyksi useampaa isompaa (yli 10 000 ihmista vetavaa) ulkoilmatapahtumaa - nain alustavasti Kiinaan ja ensi vuonna ehkapa muihinkin Aasian maihin, eli siita ISO =)

Viikon viettanyt taas Kiinassa ja elama hymyilee. DJ-Keikkaa ja bisneksia riittaa seka tyttoystavan kanssa muutettu yhteen hienoon asuntoon, niin eipa voi valittaa. Toivottavasti kaikki vain jatkuu samaan rataan. :)

Tänään ei sada yhtään niin paljoa kuin eilen

Huomenna urheiluhierojalle, kullan kanssa lounastaa johonkin paikkaan mitä hän ei suostu vielä kertomaan ja sitten illalla Säde vs Fury *iloinen*.

---
---
Syksy vaikuttaa suhun näköjään hieman eri tavalla kuin useimmilla :D
---

Mahdollisesti

Siispä voin vain lähettää positiivisilla tunteilla kyllästettyjä ajatusaaltoja maailmalle toivoen sydämeni pohjasta niiden tavoittavan joitakin harmauden ja kylmyyden masentamia ihmisiä, ja että ehkä jonkun muunkin ihmisen saa hopeisen lokakuupäivän raekuuro virnistelemään ja hykertelemään tyytyväisenä elämää

*vastaanottaa aaltoja*

---

Mahdollisesti

Siispä voin vain lähettää positiivisilla tunteilla kyllästettyjä ajatusaaltoja maailmalle toivoen sydämeni pohjasta niiden tavoittavan joitakin harmauden ja kylmyyden masentamia ihmisiä, ja että ehkä jonkun muunkin ihmisen saa hopeisen lokakuupäivän raekuuro virnistelemään ja hykertelemään tyytyväisenä elämää

Pluuuuuuuurrrrrr

Unta saamatta illalla makasin kissa kainalossa sängyssä jonnekin kolmeen-puoli neljään plurahdellen sitä, miten onnekas olen Miten oonkin onnistunut ympäröimään itseni niin uskomattoman ihanilla ihmisillä *sydän*

Pluuuuuuuurrrrrr

Unta saamatta illalla makasin kissa kainalossa sängyssä jonnekin kolmeen-puoli neljään plurahdellen sitä, miten onnekas olen Miten oonkin onnistunut ympäröimään itseni niin uskomattoman ihanilla ihmisillä *sydän*

Tänään pääsee Approileen Hämeenkadulle *känni**iloinen*

Musiikin jumalat ovat olleet erityisen suosiollisia viime ajat. Olen löytänyt jokusen killeri-raidan pakkiin ja tietyt vanhat klasarit ovat kuullostaneet jos mahdollista, vieläkin paremmilta kuin ennen.

vähän ihmetytti, miksi sain niin paljon responseja tälle videolle...

Edit: Kirjoitusvirheitä havaittu kuvassa, kuin klubituksen kirjoituksissani xD

vähän ihmetytti, miksi sain niin paljon responseja tälle videolle...

Videon lataaja saa lisätä noita peukkuja kommenteille ihan just niin paljon, kuin haluaa. Jotkut sitä jostain syystä tekee.

Stanan monen tunnin jälkeen sain fakin digitv kortin toimii konees.. yay

Viikon ja samalla tietenkin tämän päivän paras uutinen oli saada varmistus siitä, että pääsee ulkomaille vuodeksi työhommiin. Aivan mahtavat fiilikset, etenkin kun pääsee tekemään sitä, mistä todellakin pitää paljon.

infernal kuopiossa..*nauru* heh

[q]Dueno:
Pääsin töihin inexille yövuoroon!
[/q]

työ->hyvähyvä, yövuoro->aww shit!
jos pidemmän aikaa meinasit tehhä ni kyl koituu kuolemaks. Itte hieronu leipomolla pitemmän aikaa yössä.*dissaa* Mut rahat kyl on jees!*blingbling**nauru*
Voimia.

2viikkoo sit menin takas töihin, paikkaan josta otin loparit tammikuussa. No tänään nous jo palkkakii "esimies" tasolle.
Huvittavinta onkin että en omaa alan koulutusta..vain työkokemusta.JESH!

eiliset bailut..*hymyää*

O