päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,285
- 2,286
- 2,287
- 2,288
- 2,289
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Ilmalämpöpumppu + varaava takka= Lämmin aamu, Toimiiii.
Tupakoimatta edelleen..*iloinen*
Hurts tulee Suomeen
Sain just keksittyä miten backwards 5-beat weave toimii!
Mitähän sitä opettelis sitten seuraavaksi?
[q]hallucinogen, 29.6.2006 14:43:
---
Avernian, 29.6.2006 14:35:
Opiskelija-asuntola ;D
---
Silti ;D No oli meilläkin parin tuhannen yksilön banaanikärpäsinvaasio kun yks pitkätukkakämppis piti biojätä roskista mut ei muistanu sit viedä sitä niin niitä kärpäsiä oli silleen valehtelematta joka paikassa tuhansia, kun kaapin avas niin tuli sellanen pilvi naamalle niin pistin raidia olkkariin 3x tarpeellinen määrä niin johan alko lakoomaan ja sit oli ikkunalaudalla sellanen kunnon musta "matto" niiden ruumiita Ei olla sen jälkeen pidetty biojäteroskista ja eikä oo ollu kärpäsiäkään :)
Olo oli kyl hyvä kun pääsi kaasuttaa vähän kärpäsiä :D
[/q]
Itse asiassa banaanikärpäset eivät ilmesty bioroskiksista tms. vaan tulevat hedelmien mukana kotiin ja lisääntyvät. Eli niitä voi tulla vaikka ei olisikaan biojäteastiaa erikseen.
Ollut ihan törkeen hyvä päivä!!
Käytiin faijan kanssa syömässä synttäreitteni kunniaks ja sain yllätyksenä lahjaksi tallentavan digiboxin <3
Nyt valmistautunut koko illan, muutaman siiderin kera, huomiseen päiväristeilyyn ihanan ystävän kanssa :):)
isänpäivä :D ... hyvää isänpäivää isät :)
TYÖMARKKINATUKI
Jeah saan uuden puhelimen, pitää vaan käydä hakemassa se ja sitte alkaa taas homma pelittämään
[q]Crazybattery, 3.8.2006 15:44:
domi...selitän sulle.miten vähemmän ihmisiä oo ulkona sitten vähemmän ne käytävät happoja...se tarkoitta sitä että jäi enemmän happoja muille....*ding*vähän vaikeaks tulee*blush* mut as kyl ymmärsi
[/q]
Taidat tarkoittaa happea :)
[q]mariq, 29.2.2008 13:12:
Nyt se on ohi Kaikki tavarat on nyt oikeissa osotteissa ja vanhat kämpät siivottu, seuraavaksi voi alkaa järjestelemään huonekaluja ja tavaroita paikoilleen. Tänään saadaan se uusi sänkykin
[/q]
Oijoi, onnee uuteen kämppään <3
7½ tuntia enää.
Useamman kuukauden piinaamisen (=hakuprosessin) jälkeen mulle tänä aamuna vihdoin kerrottiin että mut on valittu helmikuussa alkavalle veturinkuljettajakurssille ^_^
Hyvähyvähyvä
Hyvä musiikki
Olen
Mahtava uus vuos. Oli kyllä erilainen, mutta en muista milloin mulla ois uutena vuotena ollu noin hyvä fiilis. Joskus lapsena, kun tuli vietettyä uutta vuotta samalla kokoonpanolla.
[q]Rx, 23.5.2006 11:49:
oon tossa kuukauden aikana matsannu yhen kurkkupurkin kaa niin et ainakun otan leipää tai jotaan nin yritän avata sitä, normaalistihan noi purkit aukee sillee viimestään et naama punasena vääntää niin et ohimosuonet meinaa poksahtaa... vaan ei tämä.
noh, tänään olin tossa just aamupalaa vääntääs ni tuttuun tapaan aloin vääntää sen kans, sit alko vituttaa koko kapistus, suomalaisien voimasanojen saattelemana "*tana, *kele, *ttu nyt *malauta tää purkki aukee!"
väänsin niin saatanan kovaan ku vaan kropasta voimaa löyty, tulos:
purkki poksahtaa auki, lähes kaikki kurkkipurkin nesteet housuille ja puolet purkin sisällöstä keittiön lattialla
... mut vittu sainpahan sen saatanan kurkkupurkin auki perkele
[/q]
Ooks ikin kokeillu tehä sillee, et veitsellä päästät ensin ilmaa sinne kannen alle? Eli siis veitsi kannen ja reunan väliin ja käytät vähän vipuna. Toimii joka kerta. Jos taas kyseessä on tahmainen aine joka on "liimannut" kannen kiinni, niin eiku kuumaan veteen :)
Ystäväni sai eilen vaavan Ihana ruttuinen rakkauspakkaus <3
Sain kenttäliput Bon Jovin keikalle!
Jee sain viimein laitettua tän kämpän itseni näköiseks, eipä mennykään ku kolme vuotta Eka tää oli enimmäkseen sininen, sitte ajattelin tehä kelta-puna-ruskeen ja niissä väreissä en pystyny kauaa asua. Tykkäsin mun viime kämpästä kovasti, joten päätin nyt viimein tehä tästä sitten saman sävyisen. Sinistä, turkoosia, vihreetä, violettia, ruskeeta ja vähä jotain keltasta - kaikki sulas sovus
[q]MissKoo, 29.11.2008 17:23:
---
Asuntolainallisen ihmisen on aika vaikeeta vaan irtisanoa itsensä, jos ei ole uutta duunia valmiina
[/q]
Minä olen niin sitoutumiskammoinen, köyhä naisenalku, että pelkkä ajatuskin asuntolainan ottamisesta pistää niskavillat kattoa kohti. Luotan kuitenkin Klubbarilaisten rivienvälistälukutaitoon, joten alkuperäisen postauksen pointti tuli varmaan silti perille
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,285
- 2,286
- 2,287
- 2,288
- 2,289
- ...
- 2,345
- Seuraava »