päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,281
- 2,282
- 2,283
- 2,284
- 2,285
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Päivän Hyvä Työ tehty; lahjoitin 10e Wikipedialle
Nyt voin olla tuhma loppupäivän
ps. miten oon näin tooooosi hyvällä tuulella Ehkä se on tää HappyHC..
Viikonloppu oli jeees
Elän unelmaani : ) Miulla on ihana mies, vakityö ja kivat harrastukset. Jos vielä pääsis vähän enemmän ulkomaille niin kaikki olis täydellistä. Mut niin, tiedän että ei elämä voi koskaan olla...
Elän unelmaani : ) Miulla on ihana mies, vakityö ja kivat harrastukset. Jos vielä pääsis vähän enemmän ulkomaille niin kaikki olis täydellistä. Mut niin, tiedän että ei elämä voi koskaan olla...
Näinhän se menee, mutta nautiskele, kun nyt kykenet. Sieltä alta ne seurustelujen/avo- ja avioparien erotilastot, taantuman lomautukset ja pysyvät pätkätyöt sekä terveyden ja fyysisen voinnin heikkenemiset jo häämöttää. ^__^
Toi ilma ja lumi on vaan niin..*sydän* Kävelin hymy korvissa salilta kotiin, kun lunta tuprutti taivaan täydeltä!
Eka duunipäivä. Niin hassulla tavalla pirtee fiilis aamulla kun duuni on ihan jotain muuta kuin roskaraksa(tms)hommia, ekaa kertaa elämässä
Olipas mukava hieroa pitkästä aikoo
Sain vakkari duunii=)
Helsinki-Vantaa
*plur**pihkassa**jiihaa**aplodit**tanssittel**iloinen**pepsodent**hymy**hihu* = James
On sillee kivaa olla taalla ja chillailla Jameksen kanssa
Ja sit ehka kaikki maailman deejiit on taal nyt viikonloppuna
Kurjat Kuppilat U.S.A.
..Perjantain alkuilta paketissa, kun Gordon potkii perseitä.
HERRA JUMALA MITÄ "KOKKIEN" IRVIKUVIA, voi kyynel. :'D
Koska sama Suomessa?
Alkaa menee vähän yli, mutta rehellisesti sanoen mä melkein itken täällä onnesta. On niin täydellinen olo kaikesta, mitä käyn läpi just nyt.
Pääsen varmaanki ens vuoden alusta alottamaan säännöllisen ilma-akrobatian treenaamisen
varasin just hetki sitten thaimaan matkan*sydän**plur**hihu*
eräs ihana komea mies opetti mua ampumaan*hihu*
Remppa uudessa kodissa alkaa olla pariakymmentä metriä listaa vaille valmis, työrintamalla tilanne parantunut lomautuksten peruuntumisten myötä ja elämä on muutenkin aikalailla mallillaan, quite happy me iz.
Kiireinen, mutta varmasti antoisa päivä luvassa huomenna. Vihdoinkin pääsen setvimään vaivoja ja lähitulevaisuuden suunnitelmia oikein urakalla. :)) Nyt vaan unta pallukkaan - omasta kullasta uneksimaan. Mitä aiemmin menen nukkumaan, sitä pikemmin tuntuu, että nään taas palluraiseni. <3
Voikin olla taas ylpeä itsestään kun on saanut itse korjattua (toivottavasti) vikoja autosta vaikka peukalo yleensä onkin keskellä kämmentä. Ja tulihan taas opittua uusia juttuja autojen sielun elämästä :)
Selvänä koko viikonloppu =)
Krapulasuihku, kaupasta hyvyyksiä, hommat hoidossa ja nyt noi hyvyydet nassuun! Elämä hymyää!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,281
- 2,282
- 2,283
- 2,284
- 2,285
- ...
- 2,345
- Seuraava »