päivän :)

Back to häröily O

[q]Annakins, 28.9.2007 11:06:

oot säki Postitalos töissä? :D
[/q]

Valitettavasti en..*uuh*

PERJANTAI! Ja koko viikonloppu vaan ihanaa rauhallista oleiluu himassa kultsin kanssa! Ihan parasta!*joo*

Kevätsiivous tehty! 7,5 tuntia meni, mutta nyt paikat kiiltää ja siivosin jopa kaikki laatikot ja kaapit tästä kämpästä! Ikkunat jäi vielä pesemättä, mut se tehdään kyllä murun kanssa yhdessä muutaman viikon päästä. Nyt sitten lomapäivän/illan viettoon!

[q]sadesola, 24.10.2007 04:12:
Kilpa-aerobikkaajat ovat ihmiskunnan aatelia:

[/q]

Aika ketterä kaveri..Melko käsittämättömiä hyppyjä..*whaat*

Kävin hierojalla!

Nyt tosin on olo kuin hakatulla! Mä luulin, et mun selkä on vähän jumissa, mut sehän on aivan totaalisen jumissa! Kunnon perunapelto meikeläisen selkä. Ei se hieroja päässyt kuin vähän alkuun! Pitää mennä ens viikollakin!

6,5 tuntia ja sitten mulla alkaa LOMA!!!!! *ökkö* On tätä taas vuosi odotetukin! Niin ja illalla lähtö Ibizalle oman kullan kanssa!

Voisiko ihanampaa olla!

Eilinen lenkki!!! Vaikka lenkkien välissä oli vain 3 päivää (mun notkoselkä vaatii yleensä viikon taukoa lenkistä, ettei kipeydy) niin lenkki kulki loistavasti. Pari viime lenkkiä on muutenkin olleet ihmeen hyviä. Kesällä kun meinas alkaa tulemaan uskonpuute, kun joka lenkillä joku paikka koski! Eilen kuitenkin oli aivan ihana lenkki, mihinkään ei koskenut ja oma aikakin parani 3 minuuttia edellisestä parhaasta ajasta!

Kaunis syksyinen aamu
Perjantai
Ilotulitus tänään, niin ja ystävät! *sydän*
Ihana poikaystävä
Eilinen loistava lenkki
Huomenna lähdetään Karkkilaan rapukesteille ihanien ystävien kanssa! *känni*
Meillä näkyy digitelkkari (kaiken säädön jälkeen)

Tänään on vaan hyvä päivä! *sydän*

Ihan sairaan hauska perjantai ja lauantai meidän "parisuhdepiirin" kanssa.. Tulipahan taas koettua monta ratkiriemukasta hetkeä.. Ihania ystäviä..*sydän*

Niin ja eilen oli ihana chillipäivä oman kullan kainalossa..*pihkassa*

Ja ens lauantaina meidän parisuhdepiiri suuntaa mökille rapujuhliin..*tirsk* mitähän siitäkin taas tulee?!

[q]Hyzenthlay, 24.8.2007 16:36:
niin hyvä fiilis kun on perjantai-ilta (ja viikonloppu) vapaa ja voi vaan tulla kotiin rentoutuun, korkkaan siiderin ja pistään biletällingit päälle *ökkö* Ihanaa ku ei tartte lähteä suoraan töistä johonkin ja stressaa samalla seuraavaa päivää
[/q]

Ihan samat fiilikset..*tanssittel*

Voihan vattu sentään..Nyt alkaa vähän jo jänskättää!

[q]Mark, 3.8.2007 09:36:
Perjantai ja bilevapaa vkl tiedossa vihdoinkin!

-M
[/q]

SAMA!

[q]*PinkBunnY*, 2.8.2007 14:10:

http://www.iltalehti.fi/viihde/200708026422159_vi.shtml
[/q]

No voi KERPELE! Tai no ihan sama..Tosin nyt kyllä Mark kiljuu ilosta, kun oli KERRANKIN oikeessa..*igor*

[q]Mark, 1.8.2007 13:08:
---
Super-Kerttu, 1.8.2007 13:05:
No mä taas epäilen, et just sitä se kiinnostaa..*nauru*

---

Cmoon, lortto saa ilmaset kledjut, viinat jne pelkästää näyttäytymäl, sil on vitusti noit omii osinkoja tosta, sille pukkaa kokoajan jotai projektii ja lisäks sil on omii muotituotteita mist heruu provikoita... Akka elää pelkillä koroillaan ihan hyvin tonkin jälkeen. Not fair

-M
[/q]

No, mut kyllä se varmaan sitä kirpasee.. Hiltonin pappa oli sentään reilu ja lahjoitti koko summan hyväntekeväisyyteen. Niin sitä pitää. Annetaan hyvän kiertää..*iloinen*

[q]sune, 14.8.2007 22:25:
nyt on johanneksen kirkko varattu vuoden päähän *sydän*
[/q]

TÄH? OHO..No onnea hirmuisesti..*sydän**hali*

Vaikka loman loppuminen onkin ihan persiistä, niin olen silti onnellinen*plur*. Mulla on takana maailman ihanin, hauskoin, mukavin ja rakkain kesäloma mun ihanan miehen kanssa. Käytiin reissussa, maattiin auringossa (silloin kun säät salli), syötiin hyvin*possu*, bailattiin ankarasti *känni* ja ennen kaikkea RAKASTETTIIN toisiamme*sydän*. Tälläisen loman jälkeen on hyvä taas ottaa syksyn haasteet vastaan!*joo*

Kiitos rakas! *sydän**pihkassa*

[q]mayah, 6.7.2007 14:22:
Jaaha, kai sitä sitte vois sanoa, et my work here is done ja lähteä lomalle
[/q]

Hyvää lomaa!

[q]mayah, 5.7.2007 20:10:
Hei, enää yks työpäivä ennen lomaa!! Ja muutenkin fiilis mitä mainioin :) Tänään täytty jo kaks tavotetta kolmesta ^_^
[/q]

Mä oon jo niin LOMALLA! Tänään tehtiin suursiivous, et voi sit rauhassa lomailla.. Sit käytiin pyörilemässä ja grillaamassa makkaraa tossa lähi kaltseilla! LOMA! *sydän* Ja mun mies!!!*plur**pihkassa*

[q]casper-dj, 5.7.2007 08:45:
---
Super-Kerttu, 5.7.2007 07:35:
Eilen mukava ilta! (=voitin mölkyssä)

Ja tänään alkaa LOMA!!!!!!!! *sydän* Miten vaan sais tän päivän kulumaan viel tääl duunissa!?

---

pieni korjaus!!!!! sä voitit kerran ja MÄ voitin kerran..ollaan tarkkoja ennenku hehkutetaan*pepsodent*
[/q]

NIIIIIIN, mutta mä voitin siksi, koska olin toka ja eka.. Sä olit eka ja vika! Yhteispisteillä MÄ siis voitin!

[q]mayah, 5.7.2007 07:42:

Esim. vittuilemalle mulle siitä, et mun pitää kuluttaa siellä vielä kaksi.
[/q]

Paljonkos sulla niitä työpäiviä vielä olikaan?!

O