päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,265
- 2,266
- 2,267
- 2,268
- 2,269
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Äiti on niin hassu emoilija. Kyllä mä arvostan tota huolenpitoa, vaikka se onkin turhaa mun tapauksessa. <3
Mulla on ihan ylihyvä olo. Stressi on tiessään! Kävelen pilvilinnojen (tai oikeammin gotiikan tyyliin rakennettujen kirkkojen) katoilla, kuin Notre Damen (joka muuten on rakennettu 1200-luvulla) kellonsoittaja. Quasimodolta musta tuntuukin, kun selkä on tässä lööbaillessa mennyt ihan paskaksi. Mut hei ei tässä mitään, seilaan seuraavaksi karavelilla (myöhäiskeskiajalla suunniteltu uusi, valtameripurjehdukseen kaleeria paremmin sopiva laivatyyppi) uuteen maailmaan. ->
Kyllä toi aamuaurinko taas boostas uuteen alkuun. <3 Hyvä olo morkkiksesta ja krapulasta huolimatta - ne menee ohi kuitenkin.
[q]Sallakat, 17.2.2007 11:59:
kiinalaista uuden vuoden juhlaa katsomaan tänää
[/q]
Voi ei, sekin! Saiskohan kipeä itsensä keräiltyä..?
Kipeydestä puheen ollen olin jo valmis kirjoittamaan oman muistopuheeni, ennen kuin tajusin, että mun tekee mieli pitakebabia. Elämä voittaa! :D
Noin tunti ja bileet alkaa.
[q]KooKie, 5.2.2007 11:12:
Mua kuristaa sydämestä. Tuntuu, että tukehdun. Hirveä olo, kun ei tätä ole niin mielettömän pitkään aikaan tullut koettua. :(((
[/q]
Behold the master of overreaction. "Yhyy mun elämä on pilalla mun historian koe meni niin huonosti nyyhniiskitQkyynel".
Kävin tänään keskustelemassa mun historianlehtorin kanssa: "Olipa muuten MAHTAVA koesuoritus jopa sulta, vaikka on paljon tottunut odottamaankin. Ihan hyvillä mielin voit lähteä viikonlopuksi bilettämään!"
Rata, here I come, as good as always and always better than ever!
Sain avaimet tulevaan omaan kotiin
ihana auringon paisteen näky kevät hangilla työpäivän lomassa
Oh dear god.. Kielioppia ymmärtävä pyörty just.
Keksi kävi tänään karkkikaupassa.:"Lippu Corstenin keikalle helmikuun yhdeksännelle, yksi Eric Prydziin 22.12:lle, sitten yksi ensi viikon Halluihin... ja tota... paljon Illujen uuden vuoden bileet maksaa?" "Kympin." "No yks sellainen vielä, kiitos." :D Liput hanskassa, nyt odotellaan bileitä. *sydän*
http://video.google.com/videoplay?docid=1384277706451157121
Haha, tossa on kyllä niin osuvia läppiä. :D
...ja sit duuniin.
Mökki kutsuu. *sydän*
Uus duuni on vaan niin paljon kivempi ku edellinen :)
[q]Zenni, 5.10.2006 20:14:
Olipa sit Soukan K-Marketissa puolen litran Classic-tölkkisiideri euron kappale, oli pakko käydä poistaa lava sitä tavaraa sieltä. Ihan ku ois Virossa käyny!
[/q]
Kait tarkistit kotona ja huomasit, että se on 1,6 prossasta? :D
[size=3]Noni, lopetan klubbarivittuilun. (Tosin toi ei ollu mikään 100% lupaus. 1,6% ehkä.)[/size]
Olipa palkitsevaa tehdä inventaario vaatekaappiin: Muutamia vaatteita lähtee kierrätykseen, iso kasa varastoon ja vastaan tuli muutamia löytöjä: Vaatteita joita en muistanut omistavani Kätsyä kun ei tarvi käydä ostoksilla saadakseen käyttöön uusia vaatteita
Aitoa_menoa.avi. Hitto, että oon repeillyt huolella.
"Miten sulla voi riippua rinnat vaikka sä olet vasta parikymppinen, oletko sä käyttänyt piriä?!"
Halpaa huumoria. *sydän*
Nyt se inttiviikonloppu on sitten onnellisesti ohi, ja päällimmäisenä kaikki hyvät tunteet.
+Mahtavalla porukalla
+Mä oikeesti kestin sen läpi
+Huumori
+Kouluttajat - erityisesti se yks <3
+Kokemukset
+Inttiäijät
Nyt on hyvä mennä saunaan, ku on hikeä pukannu jo kuivuneen kerroksen alta jo moneen otteeseen.
Viime yö.
Nätti keli *sydän* Pääsee ulos leikkii kesää ja kärpästä.
Ah, pakko vaan nauttia krapulattomasta päivästä. Helvetti että oli kova jäysä eilen.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,265
- 2,266
- 2,267
- 2,268
- 2,269
- ...
- 2,345
- Seuraava »