päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,254
- 2,255
- 2,256
- 2,257
- 2,258
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Päivän xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Kaveri opiskelee:
"Meen taivuttelemaan kreikan verbejä. Se on ihan hauskaa! Siin tulee joskus uskomattoman voitonriemunen olo esim. jos on pintapuolisesti katsonu, että muodon täytyy olla mediumin aoristin infinitiivi ja sitten huomaakin, että sirkumfleksin sijasta onkin akuutti, jolloin sen täytyy olla aktiivin aoristin optatiivi! Niinä kauniina hetkinä korkkaan skumpan!"
Heräsin luonnostaan nyt ja voin jatkaa historian tutkielman vääntöä ilman ristisilmiä ja haukottelua. :)
Hyvää musiikkia päälle ja aivot panostustaajuudelle.
Täydelliset avautumiset ysäreistä ruotsin tunnilla: Captain Jackit ja Mr. Presidentit ja E-Roticit jne... Meni vähän ala-astemuisteloinniksi murun kanssa. *sydän*
Mä selviän eilisestä ja tästä aamusta. Elämä voittaa! Nyt töihin ja vielä hyvällä fiiliksellä.
Mä myöhästyin kahdesta dösästä kotiin, kun meillä oli niin henkevät uskontojen moraalifilosofioita käsittelevät keskustelut murun kanssa. Eikä muuten haitannut yhtään tulla kotiin suunniteltua myöhemmin!
Mä taidan sittenkin saada jotain aikaan tuolla koulussakin. Nyt on sellainen hyvä fiilis senkin taholta! Perfecto.
Mä taisin unohtaa sanoa tän sunnuntaina, mutta "Täydellinen viikonloppu takana, taas yksi täydellinen viikko edessä ja elettävänä." *sydän*
[q]ilmari, 9.1.2007 13:34:
kaks ja puol viikkoa lautailu road trippiä takana.
[/q]
Mä olen niiiiiiiiiin kade. En ole päässyt laudalle vielä kertaakaan tänä talvena ja pahasti näyttää siltä, että tilanne saattaa jäädäkin näin surkeaksi. :(
Elama voitti aivan helvetin hirvean krapulan jalkeen ja nyt taas menossa! Johan nyt, kun klubeiltakin loytyy koneita. <3
[q]Marjo, 10.6.2009 23:04:
Yes! Vihdoin parin päivän uurastuksen jälkeen, on puudelit ajettu tiehensä tuolta nurkista ja koloista murisemasta ja kämppä kiiltää. Ja mikä parasta, pari seinää maalattu. Ja vaikka ensin meni ihan pieleen värin valinta, niin uudella yrittämällä siitä tuli perfect! Niin siistiä, kun tää kämppä alkaa pikkuhiljaa muistuttaa sitä, mikskä sen on suunnitellu. *sydän*
[/q]
Onko sulla jo sohva siellä? ;)
http://irc-galleria.net/blog.php?nick=paha-riki
Jepjep, mulla on maailman paskin huumorintaju. xD
Mä tunsin tänään itseni ihan pikkulikaksi, kun suunnittelin Runebergin päivän torttuja ja laskiaispullia ja lopulta pääsiäisen viettoa... On se hyvä, että niinkin pienet asiat saa elämän hymyilemään.
[q]KooKie, 24.11.2006 16:43:
Ei helvetti nyt repes. :D Kävin tässä läpi jotain muinaisia levyjäni ja toi Aaron Carter -ilmiö pisti nauramaan. Oltiin jollain neljännellä luokalla ja fanitettiin Bäkkärien Nick Carterin pikkuveljeä Aaronia, joka oli silloin (kuvan perusteella) 8-9-vuotias ja lauloi "I will be yours" ja "I'm gonna miss you forever". :DDDD
[/q]
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Youtubesta löyty tällanen ihan randomilla äsken:
:'D
Just oikeeseen aikaan opettelin juomaan punkkua, kiitos sille yhdelle kääliölle tästä.
Tosin nyt tää pieni hiprakkavaihe vie siihen, että tekis hitosti mieli liikenteeseen tai löytää joku tänne, joka tän hjuwan fiiwiksen mun kanssa jakaisi. Mut ehkä juotan broidille tiukkaa tossa Boratia katsellessa, niin eiköhän se kompensoi kääliökavereiden seuraa. :DDDD
Keskustelut onnesta ja rakkaudesta aamutuimaan, pitkä nollaava lenkki salilla sen jälkeen.
Aleksanterin katu valoineen ja Senaatintori kirkkoineen. *sydän* Fiilis ja onni. *sydän*
[q]Pelimies, 18.12.2006 22:42:
Forza Italia!
[/q]
*släp*
Eilisen South Park jakso. "Dumb, dumb, dumb, dumb...":D
Menin hyvillä mielin nukkumaan ja olipa ufot fiilikset herätä keskellä yötä siihen, että mun kännykkä on päällä, ja printteri fiilailee aktivoitumista. Onneksi mulla ei sentään ole enää IBM:ää, joka olisi tolla myräkällä sähkökatkosen vuoksi käynnistynyt itsekseen. Kylläpä puut kumarteli nätisti, kun ikkunasta tiirailin. *sydän* Luonto. *sydän*
:D Jenkkimeiningiksi menee.
http://www.ircquotes.net/?111643
Aikainen herätys ja salille aivan aamutuimaan, kun keski-iän saavuttaneet mummotkaan eivät ole vielä lauantaisilta kauppareissuiltaan sinne ehtineet -> kotiin katsomaan vapaapainia -> siivoomaan -> kohta veikalle syömään sushia, kun Hanna väkertää. *sydän*
Eilen yöllä kun pääsin sutjakasti Kaapelilta himaan, niin mun huoneessa odottivat lentoliput Prahaan.
Ihana tällanen vapaapäivä keskellä viikkoa - näitä pitäisi olla useamminkin! (Ei silleen, etten niitä itse järkkäisi omaloma -tyylisesti koulusta usein muutamankin kerran viikossa. :D)
Voisin tässä nyysiä pari piparia purkista ja alkaa paketoimaan lahjoja. Kuinka chilli fiilis voikaan olla! :)
Mitähän kaikkea sitä erittelis... No koitetaas:
Vastoin mun odotuksia ns. "kakkosten kurssi" eli matsku 4, jonka laiskuuttani käyn vasta nyt, oli täynnä muitakin laiskoja paskoja. Eli mun ei tarvitse kituuttaa tunteja yksin. :)
Sain hoidettua pari rästiin jäänyttä erittäin tärkeää asiaa. Nyt olisi abiristeily mun osalta hoidossa ja sain sen aikuislukion matskun kurssinkin vaihdettua haluamallani tavalla. :)
Veronpalautuksia 460 ököä.
Sain uuden laudan tänään. Jumalavit, että rakastuin, vaikka vanhasta luopuminen vähän kirpasee. On sen kanssa tullut koettua aivotärähdys jos toinenkin ja unohtumattomia (tai jo seuraavana aamuna unohdettuja) reissuja...
*sydän*
[q]petraxx, 4.12.2006 20:45:
---
Charlotte, 4.12.2006 17:13:
Tein äsken appelsiinisuklaajuustokakun *slurps**tirsk*
---
tuun kylaan!
[/q]
Siellä näkyy!
Vakuutusyhtiö maksanut vihdoin tililleni uudenvuoden sekoiluissa hajonneesta polvesta aiheutuneet lääkärikulut =)
Täydellinen ilta takana. Vain 4h unista huolimatta olen ihan fiiliksissä lähtemässä töihin ja illalla taas bilettämään. :)<3
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,254
- 2,255
- 2,256
- 2,257
- 2,258
- ...
- 2,345
- Seuraava »