päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,251
- 2,252
- 2,253
- 2,254
- 2,255
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Mulla on dilemma, josko lähteä korjailemaan eilisillan löysäilyn ja mässäilyn aiheuttamaa morkkista salille, vai lenkkipolulle. Jotennii toi keli kuitenkin houkuttelisi ulos. Molempi parempi, life's wonderful. <3
Vanhat hassut ja rakkaat kundit. Tippa tulee linssiin, kun miettii kaikkea sitä, mitä ollaan koettu pikkuteineinä (nythän mä olen jo iso teini). Ajat muuttuu, eikä mun tapauksessa todellakaan huonompaan suuntaan, mutta kyllä mulla on ikävä noita mussuja. Sain käskyn visiteerata Renon liepeillä joidenkin pro-snoukkaajien kämpässä, kun Jenkkeihin päin olen muutenkin suuntaamassa ja kaveri on samaan aikaan kuvaamassa siellä. Veresteltäisiin vanhoja muistoja uusissa ympyröissä! Hyvä, mutta haikea fiilis.
[q]niomic, 6.4.2007 22:41:
EI! :D Hienoa et seuraat omaa fiilistä, mut jotenkin tuntuu et tarina jatkuu tuosta siten et - kudon lastenlapsille parit kintaat, juon iltateen ja laitan maate klo 23 ja herään pirteänä aamukuudelta.
Mielikuvat roxen joor soxen ^____^
[/q]
Ihan kiva utopia, tosiasiassa mä en ole ikinä osannut tehdä käsilläni muuta, kuin blandata viinaa ja näpytellä näppäimistöä. Realistisempi tarinan jatko olis, että dataan silmät ristissä kolmeen-neljään asti ja herään huomenna tosi väsyneenä yhden pintaan. En jaksa lähteä salillekaan, mikä on yksi todella hyvä syy jättää tän illan riennot väliin. ^^
Niin ja btw, lähes 19-vuotias ei ole yhtäkuin mummoksi soveltuva! Toivottavasti... Ikäkriisi iskee...
[q]KooKie, 6.4.2007 11:09:
[--] Ei kuitenkaan ole järkeä polttaa tyttöä loppuun tässä vaiheessa viikonloppua vielä.
[/q]
Polttaa loppuun my ass, piristyin salilla jopa entisestään ihan mielettömästi. Nyt on energiaa pienen kylän verran, rata kutsuu (siis heti työpäivän jälkeen)!
Eilinen ilta meni mukavissa merkeissä ensin vanhojen tuttujen kanssa juoden, sitten hyvää musiikkia jamitellen Kunglikassa ihastuttavan tytön seurassa. Lopetettiin ilta kuitenkin hyvissä ajoin ja pääsin käpertymään lämpimään syliin yöksi. <3 Huh, suht' täydellistä.
Tänään olen siivonnut jo kaksi kämppää, venytellyt ja mietin tässä, että pitäisköhän sitä lähteä treenaamaan, vaikka ilta menee töissä ja yöksi olisi tarkoitus mennä lähibaariin istumaan. Ei kuitenkaan ole järkeä polttaa tyttöä loppuun tässä vaiheessa viikonloppua vielä.
[q]Anselmi, 4.4.2007 21:10:
Näin pieni pyllyinen poika ei uskalla mennä sinne, joten soitan Timolle ja kysyn asiasta.
[/q]
Timo varmasti kertoo sulle, mitä haluat kuulla.
[q]Anselmi, 4.4.2007 18:52:
---
Epailija, 4.4.2007 18:47:
Siellä tuntuu osa porukasta olevan niin maailmanlopun tunnelmissa, että voisi lykästääkin. ;)
---
Mut toisaalta siel on monella pesiytynyt päähän pahemmin kuin aivokasvain, mielikuva unelmakumppanista ja sen ominaisuuksista, että siihen väliin ei ole paljon menemistä, ellei sitten satu olemaan sellainen mielukuvitusolento.
[/q]
Miettien munkin postauksia siinä luukussa, niin mulla taitaa olla mielikuvitus "ystävä". Skitsofrenia-osasto here I come! Se on ehdottomasti yksi "päivän :)" joka ikinen päivä.
[q]Epailija, 4.4.2007 18:38:
---
KooKie, 4.4.2007 18:34:
...MUTTA NÖRTTI MÄ EN OLE!
---
Ote sinkkuluukun puolelta:
"Mä oon nauttinut mun sinkkusunnuntaista voittajatapaan: Katsomalla Babylon 5:n 3:tta tuotantokautta. Kyllä klubbari pelastaa, en ois näitäkään taas löytänyt ilman saittisurffailua. :D Garibaldi. *sydän*"
QED
[/q]
Mitä tässä enää peittelemään, tää on selvinnyt. Mä olen oikeasti pitkäpartainen kasvitieteen historian tutkija Karjalasta (siinä osuit väärään!). Intohimojani ovat scifi -sarjat ja scifi -aiheiset larpit, minne tietenkin otan osaa maskissa (yleensä Gaim kostyymissa), etteivät ne 15-vuotiaat vastapelaajat kiusaisi mua yksissätuumin. Tämän lisäksi vietän aikaani netissä erilaisissa yhteisöissä, kuten klubituksessa, jossa on paljon pinkeitä poikia ja wowissa, jossa on paljon homoja.
Olisikohan tän pitänyt mennä SINKKULUUKUN puolelle deitti-ilmoitukseksi...?
[q]Epailija, 4.4.2007 18:24:
[--] sun postauksia lukiessa tulee välillä sellaisia "wtf?"-hetkiä, jolloin vakavasti epäilee oikean kirjoittajan olevan 50-vuotias nörttimies (vaikkapa) Ypäjältä, joka vahingossa lipsauttelee paljastavia totuuksia teksteihinsä. [--]
[/q]
Oon niin nähty. Luulin, että noiden bileiltojen ja kenkäostosten mainitseminen veisi huomion, mutta kai se oli läpinäkyvää, että oikeasti "bileillat" menee autossa yrittäessä vokotella pikkupoikia kyytiin (bensakuluista suuret menoerät) ja kenkäfetissi nyt on transulle ihan suotavaa.
...MUTTA NÖRTTI MÄ EN OLE!
[q]Anselmi, 4.4.2007 18:17:
Go for it Girl! Samat reseptit käyttöön vaan, mistä tuolla pennikaupassa tuhisin (Musiikki,Elvis&Spartalaiset). Vaikka maailmassa on monta kivaa asiaa, joista useimman rahalla saa. Niin mikään, ei mikään ole yhtä hienoa kuin itsenäisyys. Vaikka sen takia olen monesta asiasta joutunut luopumaan ja monesta vielä joudun, niin en ikinä enää sitä pois myisi.
Ja mikään ei ole siistimpää, kuin huomata rahattomana olevansa onnellinen, koska silloin tietää
että se onni johtuu jostain paljon hienommista asioista kun rahasta.
Elämä on ihan vitun nastaa (joskus jopa köyhänä)
[/q]
Kyllä. Onneksi mä olen jo aikoja sitten ainakin osittain tajunnut sen, että materialistisuus tuo enemmän huonoa mieltä kuin onnea. Ehkä mä nyt opin myös sen, että itsenäisyys on hyvästä, vaikka mä olen suhteellisen hyvin viihtynyt tässä kohdunkorvikkeessa, jota vanhempien elatusvelvollisuudeksikin kutsutaan. Olen mä kuitenkin sen verran ylpeä kakara, että tuntuu hyvältä lopettaa tämä loisiminen ainakin osittain. ;)
Kyllähän toi "rahanmenetys" ajatuksena kirpasi, mutta lopulta tässä on niin paljon elämän ja oppimisen kannalta positiivista, että pakko tän oli tulla päivän hymiöön. :)
[q]KooKie, 6.4.2007 14:12:
---
KooKie, 6.4.2007 11:09:
[--] Ei kuitenkaan ole järkeä polttaa tyttöä loppuun tässä vaiheessa viikonloppua vielä.
---
Polttaa loppuun my ass, piristyin salilla jopa entisestään ihan mielettömästi. Nyt on energiaa pienen kylän verran, rata kutsuu (siis heti työpäivän jälkeen)!
[/q]
No kylläpäs vaihtelee suunnitelmat. Nyt ei enää tee yhtään mieli lähteä keinuttelemaan tai kierimään. Positiivisen tästä tekee se, että mulla on nykyään kärsivällisyyttä tehdä juuri sitä, miltä tuntuu, vaikka kaverit painosteliskin suuntaan jos toiseen. Mulla on hyvä, energinen olo ja voisin käyttää sen vaikka kokoamalla jonkun kivan lapsuusvuosien valokuva-albumin noista valokuvapinoista. :)))
Hetkellinen raha-asia helvetti äidin sanouduttua irti mun laskujenmaksajan roolista vaihtuikin taistelutahtoon. Mä mikään syöttöporsas ole, enkä haluakaan olla - mä osaan ja jos en, niin OPETTELEN hoitaa asiani itse! Nyt aletaan tarkastella sitä rahan kulutusta - ei käydä rilluttelemassa joka ke, pe ja la (tai ainakin vähennetään iltojen budjettia), eikä osteta hynän kenkiä, kun "ne on niin sika kivat!" tai kolmatta kirjaa maailmanhistorian tunnetuimmista sodista vain, koska kirjastosta lainaaminen on tyhmää ja olen jo lukenut ne kaksi edellistä. (Onneksi mun tapauksessa noi on ne ainoat rahareiät. :)
Kyllä tämä tästä - pahis äiti onkin (taas kerran) oikeasti hyvällä asialla. Tuhlaajatytölle rajat! :)
Sain vinkin googlettaa itseni netistä. Tulipahan mielenkiintoisia muistoja nettilehdentoimitusajoiltani ja fudiksenpeluuajoiltani... Kaikkea sitä on neiti elämässään tehnytkin tähän päivään asti. :)))
Helsingin yö ja aamu, vanhat ja uudet muumiot ja musiikki. *sydän*
Rakkaan muukalaisen kohtaaminen auringonnousussa. *sydän*
Ahkera pikkuveli. *sydän*
[q]Septique, 28.3.2007 15:46:
"Hei tomi ! hei tomi, hehehehe, mitä sä kelaisit et jos aamul ku meet keittöön ni mä oisin siel kokkaa sulle aamupalaa, hehehehe, mitä sä kelaisit?"
[/q]
Veikkaisin, että a) en kokkailis SULLE aamupalaa ja b) vaikka kokkailisin, niin et söis, koska SUA SÖIS.
[q]Septique, 28.3.2007 15:02:
Hehe sisko tuli sanoo tossa et olin ollu niillä säbäreeneissä puheenaiheena. Tytöt tulee sanoo siskolle etkuinka hyvännäkönen broidi sil oikeen on jne. [--]
[/q]
Kerrankin näinkin päin. :D Yleensähän sun jätkä- ja etenkin muijakaverisi kuolailevat siskosi perään.
Tänään heräsin taas aamuaurinkoon.
Tänään kännykässä odotti herätessäni todella odottamattomalta taholta puhelu ja viesti.
Tänään kärsin elämäni kaksi viimeistä lukiotuntia.
Tänään lähden dokaamaan isosti.
Tänään. <3
Istuskelin pihalla lounaalla, lueskelin murun synttärilahjaksi antamaa kirjaa ja suunnittelin sen pohjalta loppukesän reissua etelään. Hyvät kesäfiilikset päällä, täydellistä. <3
Olipa helvetin vaikeaa kerätä itsensä kouluun tänään, mutta kohta pääsee takaisin kotiin nautiskeleen. Kaupasta vois parit siiderit poistaa ja istua päivää auringossa partsilla. Anyone? <3
:) Hyvä treeni heti aamusta, kun heräsin virkeänä jo seitsemän aikaan.
:D Pikkuveljen kaverin shokki, kun se onneton sattui kävelemään ohi mun puhuessa alasti puhelimessa. (FYI: Kiirehdin suihkusta, kun mummo soitti ja halusi onnitella.)
:P~ Isi tekee tuolla mulle kakkua.
<3 Kohta kaupungille ja elokuviin.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,251
- 2,252
- 2,253
- 2,254
- 2,255
- ...
- 2,345