päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,244
- 2,245
- 2,246
- 2,247
- 2,248
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Tänään oli harvinaisen letkeä maanantai duunissa,
kun eräs ihana duunikaveri tuli yllättäen duuniin.
Minä *sydän* Työpaikkaflirtti
*sydän**pihkassa**sydän*
[q]alphamagic, 31.3.2010 09:43:
eräs dyyd
[/q]
Hihihiiii *tökkiikylkeen-hymiö*
Rakas ystävä ^____^
Itseasiassa monta syytä hymyyn; heti aamusta homohouse ja nauru raikas, aamupuuhastelu rock's and saves the day, ja jostain syystä herääminen sujuu tältä neidiltä niin paljon helpommin ja kivuttomammin kun on seuraa :)(:
Pääsi pitkästä aikaa vetämään ihan perinteistä murtomaahiihtoa, ei pidä antaa vanhan kansan lajien kuolla pois
Jos klubituksessa olisi facen tykkää-systeemi per viesti, niin tähän tulisi +1. :)
Oma päivän :) on, että pitkästä aikaa uusi raita edistyy kun sain viimein leadiin oikeanlaisen syntikan luotua.
[q]mayah, 15.9.2006 09:08:
Se ois perjantai, tytöt ja pojat
[/q]
No tulihan se sieltä! Ei täs oo ku vast tunti venattu!
Pääsi pitkästä aikaa vetämään ihan perinteistä murtomaahiihtoa, ei pidä antaa vanhan kansan lajien kuolla pois
Auto seisoi muutaman päivän paikoillaan avoimessa parkkihallissa ja olin jättänyt autoon muovipullon jossa oli ehkä 1-1,5 dl vettä. Tänään kun olin hakemassa autoa ja pakkasta oli ollut koko päivän vähintään -10 astetta ja jo edellisenäkin päivänä niin ihmetyksekseni vesi oli edelleen juoksevassa muodossa. Heti kun raotin korkkia niin vesi alkoi hyhmettymään räjähdysmäisesti ja muutamien sekuntien sisällä koko neste oli jo hyhmässä. Siisti efekti :)
lol @ "hyhmettymään"
[q]jeesboks, 31.5.2005 13:33:
---
Timce, 31.5.2005 13:12:
---
jeesboks, 31.5.2005 13:06:
RMJ:n lippu taskussa
---
Sama täällä. S-kortilla vielä pienet alennukset. :)
---
Juuri näin :)
[/q]
Sama juttu
Tuleva juhannus jänskää. Olisipa jo torstai!
iGUN Traffic Rampage
http://www.liveleak.com/view?i=a6e_1251012213
*nauru**nauru*
Tilaan Pleikan Amazon.co.uk:sta 30.9 aamulla, valitsen halvimman postitusvaihtoehdon (estimate 6-10 päivää), ja silti tänään 1.10 aamulla se on Helsinki-Vantaalla. Kohtuulliset propsit ko. puljulle, vielä kun postituskulut tekivät vaivaiset 7,95£ :D
Ainoaa negatiivista palautetta UPS:lle annan siitä, että paketti on saapunut sinne tänään klo.8.12, klo.8.30 soitan vaihtaakseni toimitusosoitteen työpaikalleni, niin osoitteen vaihtamisen vuoksi paketin toimittaminen siirtyy päivällä, justjoo...
Brämhultsin uusi tuorepuristettu veriappelsiinimehu*slurps*
Yksi parhaista tv-ohjelmista ikinä, Top Gear, on takaisin tauolta :) Tätä on odoteltu heinäkuun lopulta lähtien.
http://www.bbc.co.uk/topgear/
Pitkän taistelun jälkeen sain ku sainki rulliksien jarrupalan vaihdettua Hitto se ruuvi ei meinannu aueta sitten millään.
Ja nyt suhailemaan!
Hauska ja jotensakin outo fiilis:
Täysin vesiselvä v-loppu, ei edes mitään tissutteluja tai saunakaljoja, baareilusta puhumattakaan, vaan täysin alkoholittomat pe & la :D
No mutta, olihan tässä jo allakin 4,5kk:n mittainen ryypiskelyputki jonka aikana joka v-loppu päissään joko bileissä tahi baarissa, festareilla tahi laivalla :)
Meikän edellinen vesilinjalla vedetty v-loppu on siis niinkin kaukaa kuin 13-15.6
Lapset terveenä pitkästä aikaa ja huomenna vapaata. Eli menee aika hyvin :)
Auto seisoi muutaman päivän paikoillaan avoimessa parkkihallissa ja olin jättänyt autoon muovipullon jossa oli ehkä 1-1,5 dl vettä. Tänään kun olin hakemassa autoa ja pakkasta oli ollut koko päivän vähintään -10 astetta ja jo edellisenäkin päivänä niin ihmetyksekseni vesi oli edelleen juoksevassa muodossa. Heti kun raotin korkkia niin vesi alkoi hyhmettymään räjähdysmäisesti ja muutamien sekuntien sisällä koko neste oli jo hyhmässä. Siisti efekti :)
sain töitä ^^
mulla on ihana äiti <3 :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,244
- 2,245
- 2,246
- 2,247
- 2,248
- ...
- 2,345