päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- ...
- 2,345
- Seuraava »
tää on oikeestaan huomisen =) mutta menkööt....huomenna ruottiin työ/hupiristeilylle
tää päivä o menny kyl niin perseellee mut tää biisi teki siitä paremman :
*sydän* James Lawson And Phil Reynolds - Filthy Criminals *sydän*
mukavasti kulunut ilta kavereitten kanssa
[q]^Petunia, 4.6.2007 10:42:
Typerä virne naamalla ja iho kirkkaan punainen..
Kesä Parhaimmillaan!!
[/q]
Mul palo selkä siel puistos :D
Ulkona tuoksui pienen sateen jälkeen ihanan keväiseltä,aurinko laski,linnut lauloi ja taivaalla oli upea sateenkaari<3
Kevät*sydän*
Oli tosi ihana Lappeenrannan kisareissu! Vaik täl kertaa jäi mitali niukasti saamatta, ni se ei latistanu meisninkii ku tehtiin kuiteski olosuhteisiin nähden hyvä suoritus ja noi mun mussukat onnii ihaneiiiiii! mun jengi *sydän*
Chillimpää aamua saa hakea Kunnon yöunet, mukava herätys, herkkua yogi-teetä kuppiin, äidin tekemää lämmintä ruisleipää, suitsuketta vähän palamaan, pari kynttilää tuomaan valoa, ja Airwavea soimaan *sydän*
Tästä tulee ihan hyvä päivä
Hitto tänään oli taas niin kaunis sää. Haloilmiöt on aivan mahtavia *sydän* Vieläkin on niin upean näköistä et hui... sain siivottua keittiötä lukuunottamatta (paitsi sielkin oon jo imuroinut ja pessyt lattian) ja lahjat sain hankittua tosi mini budjetilla. Jesh
Kevään ensimmäinen pyörälenkki. Oli helvetin kivaa. :) Upea sää oli taas urheilla ja sopivan viileä vielä. Kesällä se sitten onkin jo kamalan tuskaista. :P
Kuulin, että *sydän* Marilyn Manson*sydän* tulee VIHDOINKIN Suomeen*jiihaa**plur**aplodit*
Kivan aurinkoinen ilma. Kohta siis koivusaareen boulderoimaan. Loistavaa.
[q]hyperventilaatio, 3.4.2005 12:52:
Kivan aurinkoinen ilma. Kohta siis koivusaareen boulderoimaan. Loistavaa. *piis*[/q]
koivusaari on jo kunnossa?*hih* pitäs varmaan hommata vihdoinkin se pädi, vois olla käyttöä kunhan saan tän käden kuntoon*joo*
klubbari toimii
Kämppiksen espanjalainen poikaystävä tuli yllättäen pari päivää aikaisemmin Suomeen kuin mitä oli luvannut Oli ihanaa nähdä kämppis onnesta soikeana
Sain tiskattua, vihdosta viimein. Nyt vuorossa herkkujuustoo :)
Jee jee jee!!! Sain vihdoin sovittua hyvän ystäväni kanssa jonka kans on ollu aika pahasti välit poikki. Toivottavasti eräille henkilöille ei tuu paha mieli kun eivät onnistuneetkaan rikkomaan meidän välejä lopullisesti!
Mut nyt on hyvä fiilis!
Saatiin tänään meidän tulevaan kotiin avaimet ja käytiin siellä siivoilemassakin vähän *plur*. Voi kun pääsis jo muuttamaan (no, onneks enää muutama yö!).
oaah.
ihan vihdoin ja viimein, MULLAKIN NÄKYY SUBTV! <3
jes.
mä sain uuen laukun oon ihan hullu laukku friikki . . joku kolkyt kaapis seisomas
- Aurinko paistaa lämpimästi, on palkkapäivä, ihana viikonloppu takanapäin ja hullut päivät
edessä päin!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- ...
- 2,345
- Seuraava »