päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,235
- 2,236
- 2,237
- 2,238
- 2,239
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Pääsen kohta töistä, ja kun menen kotiin niin siellä EI OLE KETÄÄN. Se on aivan TYHJILLÄÄN!! IHANAA!!!! Heti ku astun ovesta sisään laitan kunnon siivous-polkkaa soimaan ja imuroin
Tää uus klubitushan on jo aika kiva [o]ja sopivasti käyttäjäystävällinen [/o]^_^
Edit: Joo ei toi postaaminen mennykään niinku piti, tuli sama viesti kahteen kertaan enkä alphan puolelta päässyt kumpaakaan poistamaan :D
[q]La Petite, 18.4.2007 19:31:
tyttö olo
eli sali + tonnikalapihvi ja kasvispaistos= euforia
[/q]
No kai nyt tollasella supermimmillä on *super*olo
p.s:ruokaohjeita mulle..*kuolaa*
edit.kirjoitusvirhepaholainen iski
Meen töihin, ja sen jälkeen suoraan kouluun <3
Memphiksen Mascarpone -jälkkäri *sydän*
laivalle hyvän frendin kaa.! sieltä sitten jos hengissä selvitään ni jatkoille.. *känni*
[q]KooKie, 11.3.2007 01:12:
Älä vaivaudu, soitin jo valkotakkiset hakemaan sua. Pysy ihan rauhassa siinä, kohta oot jo pehmeässä pilvilinnassa jossa pelaa täyspalvelu!
[/q]
nO jUsTiiNsA! MuIsTA sIt siIvotA jäLkEsI , (pilkku)kUn saAt SiIrRon siNne tOisEen sIIpeen, miNne vAin kÄkiKelLot pÄäsTetÄän, JookOs kOoKos?
Tuparit
Ja muutakin kivaa luvassa
[q]KooKie, 28.2.2007 14:33:
Jes, sain jotain aikaankin tänään!
[/q]
lol!!! <3
Kiitos beibi, kun tiskasit mä saan wowittaa tänään kauemmin! sen vuoren tiskaamises kesti varmaan tunti ahahha ^___^
edit: tää oli myös meitsin ehdoton päivän :)
Oon saanu kunnostettua miltei vuodessa yhden väärällä ruokinnalla kieroon kasvaneen arovaraanin. Tullessa tuo ei edes suostunut syömään, ei ollut puruvoimaa eikä mielenkiintoa mihinkään.
[q]Veivi, 22.2.2007 16:41:
neljän päivän taistelun jälkeen windows antoi periksi ja toimii
[/q]
veliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii*iloinen*
Muutto ja talviloma ja kaikkee muutakin siistii tulossa...
Kuhan vaan saadaan muutto hoidettuu ni oon mega onnellinen
muistin vanhan lempparin ja juutubi pelasti (jälleen)
Sanomaboxi on iha ygöne! Sananvapaus rulez*nauru*
Sain vihdoin hankittua maton, ja vielä kivan sellaisen ^__^
hmm. Heräsin eilen kello 20.00 aikaan ja vieläkin hereillä. Aamulla sit eksyin siinä kasin pintaan salille ja ei kuin alkulämmittelee Carl Coxin tahdissa. Siirryn kuntonyrkkeilysalin puolelle ja pistän Pendulumia kehiin. Adrenaliini ja kevyt olo valtaa kehon ja mielen. Rumpubasso tykittää yhtä lujaa kuin hanskat ja jalat mäiskii säkkiä veren maku suussa, sekä energiaa koko kylän edestä. Kevyt, nopea, voimakas ja kestävä on olo kaikki samaan aikaan. Ihanaa.
Sasha F:n techno -setti ja siirryn treenaa kestävyyttä viel hetkeksi jonka jälkeen AVB:n lempi trance-settejä vuosien takaa, sekä loppu lämmittelyn ja pienen venyttelyn aikana, jonka jälkeen kunnon löylyt saunassa. Lähden salilta ja aurinko paistaa ja vielä vapaapäivänä <3
Teknoa, junkkaa, trancea ja hikeä. Ei saatana kuinka olen voinutkaan unohtaa sen fiiwiksen ^__^
Olotila: täydellinen.
aawwwh he's so sensitive....
[q]ALIEN, 19.1.2007 01:08:
ei pelkästään "päivän :)" ... pikemminkin viimeisten kuukausien veroinen hymiö muodossa: ^__^
..eikä sekään kuvaa lähellekään sitä onnelisuuden tunnetta mihin olen itseni ihan omin voimin taistellut viime vuoden draamoista. Tietysti on myös ulkopuolisia asioita / henkilöitä jotka ovat myös edesauttaneet tässäkin.
Kiitos <3
[/q]
Ja mistä sen voi huomata? No kun miettii kuinka monta aamua on noussut "sängystä oikealla jalalla" ja kuinka harvoin tarvitsee kiroilla mielessään asioita, sekä kuinka vähän jaksaa ylipäätänsä stressata turhista asioista. Ei lähes koskaan! Hyvät ja onnelliset ajatukset ovat ottaneet vallan ja sen huomaa joka aamu ja ilta töihin mennessä ja ties missä ikinä vaellankin! Eilen töissäkin sain hyvää palautetta ja maininnan siitä et olen nykyään selkeästi paljon reippaampi jne. Siis niin ku & LOL & *sydän* ja edelleen haluan toivotttaa kaikille erittäin onnellista uutta vuotta 2007!!!
xDD
1-2 kk:ta sitten rapun asukas n.50-55v. rouva oli lapsensa saatettavana hoitolaan ja huonossa kunnossa olikin, ei ollut edes kävelykunnossa. Aika selkeä alkoholisti tapaus. Tänään kuitenkin kun lähdin käymään kaupassa niin tämä samainen nainen tuli rapussa vastaan erinomaisessa kunnossa kantoi omat laukkunsa ihan ilman tukea jyrkät rappuset ylös. Tuli kyllä hymy kasvoille ja tosissaan onnellinen tunne hänen puolestaan nähdä et joku joka on käynyt aika pohjalla nousee sieltä ja on täynnä elämänintoa, tai noh ainakin tuntui siltä kun oli niin pirtsakkaan oloinen :)
Huomenta!
[q]Mellu-, 20.1.2007 05:26:
kerta heräsin niin keitänpä aamukahvit ja käyn vaatekaapin-inventaarion kimppuun..lähtee varmaan taas säkeittäin vaatteita roskiin mut sekään ei menoa haittaa
[/q]
Tuleeks uus topic aiheena "mitä löytyy vaatekaapistasi?" =)
edit: ei roskiin vaan UFF:lle vaatteet ;)
Uusi telkkari, savinaamio, pari bissee ja sunnuntai chillit....*nauru*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,235
- 2,236
- 2,237
- 2,238
- 2,239
- ...
- 2,345
- Seuraava »