päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]pyhimys:
-clipsis-
[/q]
[q]Verottaja
*naps*
[/q]
[q]ultramachine
---
Sama juttu.
Mut ei se nyt sentään niin rankkaa voi olla et hikoilis.
[/q]
No joo, tunnustan. Ei siel hikoile ku "istumalihakset"
Outin & Tompan vierailu
[q]Zyklonius:
Hah! Your smoke screen has finally faded away!
[/q]
Näillä hiusmäärillä ei tosiaan paljoa verhota.
...
Pitää varmaan hankkia peruukki.
Kaveri tulee Rhodokselta Suomee! Ei olla nähty sitten pääsiäisen eli on jo korkee aika!
pääs töistä kotiin
Kameran muistikortti päätti lopettaa yhteistyön puolenvuoden jälkeen ja sain takuussa tupalasti suuremman muistikortin
Ylex Iltapäivä. Ihan loistavaa läppää
Lähetin just äsken päättötyön tarkistettavaks... :)
En mä sitä tehnykään kun vuoden... Että voi olla ihminen laiska :/
[q]Jutu:
[/q]
Eikä Täällä puolestaan syrämestä sieppaa jo ku jutun tasosta alkaa kuulee et se on iltapäivän tyyppien vuoro taas täyttää radioaallot nerokkailla ideoillaan nimim vaihtaisin kyllä kanavaa jos se olisi teknisesti hieman helpompaa..
Kirjalliset läpi!
Ja muutenkin nyt tuntuu jokaisen asian kanssa, että elämä alkaa hymyillä
Thank you, Lord!
[q]Pygmi:
---
Jutu:
---
Eikä Täällä puolestaan syrämestä sieppaa jo ku jutun tasosta alkaa kuulee et se on iltapäivän tyyppien vuoro taas täyttää radioaallot nerokkailla ideoillaan nimim vaihtaisin kyllä kanavaa jos se olisi teknisesti hieman helpompaa..
[/q]
Mulla onkin kieroutunut huumorintaju Tai sitten mä oon vaan niin tyhmä
*Plur*
[q]Jutu:
---
Pygmi:
---
Jutu:
---
---
Mulla onkin kieroutunut huumorintaju Tai sitten mä oon vaan niin tyhmä
[/q]
tai sit mä en vaan tajuu
hihiii tänään tuli kolme viikkoo tupakkalakkoo täyteen hyvin menee*aplodit*
[q]UnityF, 5.4.2005 20:01:
Mut mä oisin voinu tulla kartanlukijaksi.... *vink**iloinen* mellukin kyytiin ja mulle viina pullo niin ollaan japanissa kun mä vähän neuvon... joten et sie mitään laseja tarvii.... luota magneettien voimaan
[/q]
Sitähän mä tässä pelkäänkin No joo, eipä se oo hyvä idea vaikka mä yksinäänkin ajaisin kun eksyn kuitenkin
TV1:n MOT ja NWI:n (Osuma) sääli vaan kavereita joilla on rahat kadonneet taivaan tuuliin
Rullaluistelukausi on omalta osalta aloitettu.*jiihaa*ja en osaa jarruttaa vieläkään*justjoo*
lääkäri setä kertoi että olen parantumaanpäin hyvää vauhtia aika vakavasta sairaudesta!!! olen onnellinen
Koulussa jees päivä, siitä sitten duuniin kaverin tuttujen mökille...ja nytten vasta kotiin ja ajattelin vielä lähtee pyöräilemään...ei voikku sanoo et mikä ilma
- « Edellinen
- 1
- ...
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- ...
- 2,345
- Seuraava »