päivän :)

Back to häröily O

Naurattaa vieläkin sen Britney Spearsin lärvi, joka oli Iltalehdessä.*muhaha*

[q]Cyrez, 6.3.2008 12:32:
KERTAUSKUTSU*uros*
[/q]
tulispa mullekin, tahtois päästä :D

huoltomies oli korjannut työpäivän aikana kaikki kämpästä tekemäni huomautukset ^^

ja uudet monitoritkin tuli tänään postiin :)

netti toimii himassa :)

[q]MaoTse, 23.12.2007 18:06:
Hah! Eti ittelles jotain parempaa viihdettä! :D
[/q]
oon kattonu tätä repeatilla jo kaksi päivää. vois vaikka välillä hyväillä tota mun kyynistä ja sarkastista puolta, ettei vahingossa tuu inhimilliseksi ja ihquksi

VOIS VAIK KATTOO PAKOO KU SIINÄ ON WENTWORTHLESS MILAH!

- duunissa on hommat sujunu
- wanha kaveri soitti pitkää hiljaiseloa vietettyään lähtevänsä ihmisten ilmoille
- palkkapäivä
- kolmas levytilaus lähti saapumaan

vaikka ylipäätään on viime aikoina ketuttanut kaikki mahdollinen, niin tänä viikonloppuna en ajatellut stressata niin millään muotoa :)

edit: ja uusia levyjä tuli postissa vielä ^^

Kuntoilufiiwis ei oo laskenut

Eilen oli vähän paha mieli, kun tuli lomalistat ja se aika, mitä olin pyytänyt, oli aikaistettu viikolla = provinssin takia halusin loman kesäkuulle (eikä kukaan muu halunnut), niin sitten henkilöstöpäällikkö oli änkenyt loman niin, että se loppuisi 15.6 ja provinssihan on juuri 16.-18.6. Mutta mielen pelasti sitten pomo, jolle juttelin ja joka lupasi antaa minulle sen vapaaksi, onhan mulla jp-päiviä ja ylitöitä varastossa eli JEE!

Ja kevätkin tulee

Vaasaan 9 päivän päästä *plur**sydän**plur**sydän*

[q]Freja, 27.11.2007 19:47:
Tunti krossailua ja melkee miljoona vatsalihasta

Hitsit et tuli hyvä olo.
[/q]
tunti kuntopyörällä ja rintasarjat päälle

hyvä olo varsinkin sen jälkeen, kun lähtemiskynnys oli kova :)

hesarin viivi ja wagner

http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135231829234.gif

*nauru**nauru*

[q]Rubicon, 13.11.2007 16:34:
Sä oot ollu selvästikin väärässä talossa väärällä tavalla pinkee :(
[/q]
väärällä tavalla?

http://klubitus.org/kuvat/1194/pieni_2867_30877.jpg

[q]domi, 16.5.2007 12:34:
itseasiassa tää oli päivän :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
eli leuka tippui.

Seiskan otsikko "Anne-Mari Berg hommasi JÄTTISILIKONIT"
[/q]

...Kuka o Anne-Mari Berg?

Kuinka pelottavaa; hyvä onneni jatkuu.

Illalla näkee kavereita <3

Shoppailinkin tänää

Eilen snägärijonos oli 5 jotai lappalaist jäbää, jotka varmaan luuli et helsinkiläiset ei oo käyny kehä III ulkopuolel, joten he alko kyselee jos oon käyny lapis :D ja niitten paskal tsägäl olin. (Eli ne ei voinu antaa turpii)

noh

sain mun dogibägin sitte, kiinnitin sen pakkarille ja nää lappalaiset sit siin monttu auki katteli et mitvit, "toi oli varmaan joku saaaatanan hippiii perkele"

en oo koskaan nauranu niin paljon ku mitä eilen irto tost :DDDD

Jos kulkee polkupyöräl ja viel kyysää safkaa pakkaril nii sit on hippi - näin lapissa

pistin teknarin varauksee, 13.1 nii haen sen tänne kotii ^___^

Huomenna koklaileen uusia hoitotapoja! :P

Akupunktiota. Villiä.

Osastopäälikkö soitti just ja kysy jos pääsen koulutukseen 3 päivää ennen duunin alkamist, tietysti se mulle sopi, vaikka joutuu synttärit sit taas töissä viettää..

Jo ennen koulutusta mul olis ollu 16 päivän työpassi, sit viel 3 päivää lisää: 19 päivää..

Aloin jo potkii seinii tääl kunnes se soitti uudestaan, ja sano et mul oli jo liian pitkä duunikeikka tos ennen tota, et se pistää mulle 11 päivää + 3 nii ei mee kesä kokonaan hukkaan multa.

"2 viikkoa saa riittää, pitäähän sun nauttia kesästä kans, muuten meet ihan pipariks päästä"

Tää on omalt kohalt ensimmäinen kerta, ku työpaikalla jengi pitää huolta työtekijöiden terveydestä, vaikka on kesätyöntekijä, niin ei se sitä tarkota et ne pitäs polttaa kesän aikana loppuun!

[q]jokke_, 22.4.2010 22:28:
ihana ihminen jolle voi tekstata töistä jos on vähä alavireinen olo tai jotain. :)
[/q]

aina voit tekstata missä ja milloin vaan, kun siltä tuntuu beibi. *sydän*

oma päivän :) -->

Nukuin viime yönä tosi hyvin ja paljon. Nyt on mukavan pirtee olo, vaikkakin nestevajausta.

sai levätä koko viikonlopun eikä tarvinnu olla töis.

opinnäytetyön esitys ohi! ei se esittäminen sitten niin kamalaa ollutkaan. maanantaina sitten päättökokeet.

ilma on *plur*, tuntuu niin kesältä jo!

O