päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,165
- 2,166
- 2,167
- 2,168
- 2,169
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Pumppi. Hyvä fiiwis. Raikas olo. Ja vahva
Olo on kun hattaralla*hihu*. Sellanen ihanan pehmee raukee unelias olo...*haukottel*
Nukuin ihan älyttömän hyvin ja näin ehkä mielenkiintosimpia unia piiiiiitkäään aikaan. Sellasii semi vainoiluttavia, mutta selkeesti rakentavia. Taas on opittu itsestään jotain uutta*enkeli*
[q]Occu, 1.4.2006 13:48:
tosin on se kevään merkki, että ei sada lunta, mutta kuitenkin!
[/q]
Terveisiä Vaasasta, missä tullut parin päivän aikana polviin asti lunta
Oon siivoillut eilisen ja tän päivän, järkkäilly kämppää uuteen uskoon, visioinut.. Oon saanu iha hemmetisti aikaseks ja vielä on monta tuntia tätäkin päivää jäljellä saada aikaiseksi. Ihanaa!
Sitäpaitsi, monen monta päivää jo ollut hyvä olla.
me smiling, me likes.
Olin tänää uudes pistees ja mul oli hirrrrmu kivaa
Kissatkin alkaneet jo sopeutumaan, ja ne on ihan ihania
Oon jo niin yliväsynyt, ettei väsyneisyysärsytys vaivaa enää :)
Ja mä oon nyt kotona, työpäivä takana, ja huomenna vasta iltaan töihin :) täähän tuntuu lähes vapaapäivältä
Pomo antoi luvan lähtee jo puol kolme, jee!
[q]mayah, 31.5.2006 07:37:
tilipäivä
[/q]
AINII! ny mul on VIELÄ enemmän rahaa vois vaik pian ostaa jonkun lentolipun jonnekin ja vaan lähtee
Tänne kans ukkoskuuro !! Synkkää on jokapuolella ja tihuttaa, mutta miksei perkele voi jyräyttää ja paukkua oikeen huolella..
Voi olla että vielä ennen ku lähetään systerin kanssa syksyllä Hampuriin niin lähtisin käymään tuolla Espanjassa Sukulaisilla mökki siellä mutta ne on kesät Suomessa, niin olisi mökki tyhjillään.. Sinne kuulema sais mennä jos tahtoisi. Voi olisko vähän hienoa! En oo ikinä ollut missään niin etelässä, saatikka "aurinkolomalla". Tulisipa sekin koettua. Vou. Katsotaan.
Onpas muuten mukavaa päästä pois edes neljäksi päiväksi. Ahdistus olikin noussut jo uusiin sfääreihin.
Nyt kun vielä sais päätettyä lomasaaren huhtikuulle ni ois p0p.
Heräsin tänään aikaisemmin kuin eilen nukahdin
[q]*PinkBunnY*, 6.8.2007 09:31:
Tää sää*plur*.
[/q]
Juuh, tästä säästä on ihan mahdottoman nastaa nauttia täällä toimistolla möllöttäen
Eiliset treffit :)
Meni aavistuksen myöhään ja aamulla väskäs -> töihin 10.30. Sitten 2h päästä rikkinäistä digiboksia toimittamaan liikkeeseen, sijaisboksi messiin ja lounaalle frendin kanssa. Töihin takas 14.30. Jotain säätämistä 45min ja samaiseen liikkeeseen digiboksini kortinlukijaan unohtunutta maksu-tv -korttia hakemaan ja duuniin takas juurikin nyt. Ja nyt kokonaiset puol tuntia niin himaan.
Lisää tälläisiä työpäiviä!
Mmmm, niiin ihana viikonloppu Mulla on niin uskomattoman ihania ystäviä, puhumattakaan maailman ihanimmasta miekkosesta *sydän*
Reppu täynnä tavaraa. Eilisen ruuat eväinä tälle päivälle + pari omppua välipalaksi. Salivaatteet mukana ku töistä suoraan spinningiin. Täähän on ihan ku jonku normaalin ihmisen elämä
Ai että *sydän*
Kaverit
Siitä ei ole 1,5 vuotta kun mun kaveripiiri käsitti jotain 4-5 tyyppiä ja muutaman muijansa tossun alla olevan, ei niin kaverin -tyypin. Nyt tuollaisia everyday -frendejä on tusinan verran ja eipä enään juurikaan tarvi maata himassa yksin jos ei tahdo :)
Juurikin tällä hetkellä tuli vain niin mielettömän hyvä fiilis ko. asiasta
[q]sune, 12.6.2007 12:20:
---
Samu*, 12.6.2007 12:13:
---
Sano hyvästit lomille tai ylipäätään vapaa-ajalle :D
[size=4]Tietysti alasta / yrityksestä riippuen :)[/size]
---
phyh, voin mä lomaa pitää mut sit ei tu rahnaa
[/q]
Ei oo tuo lammaspaimenen ura varmaan ihan kaikkein helpoin..
Äiti maksoi kampaajan
Illaksi kuohuvaa jo ostettu, ja tänään kutsuu Vaasan yöelämä!
Täällä on vaan niin hyvä olla *sydän*
[q]sune, 12.6.2007 09:27:
must tuli tänään yrittäjä !
[/q]
Sano hyvästit lomille tai ylipäätään vapaa-ajalle :D
[size=4]Tietysti alasta / yrityksestä riippuen :)[/size]
---
Ilmaiset huonekalut ja pesukone uuteen kotiin:) Muutto jo 16.3.
---
Onnea uuteen kotiin :)
Kiitos! Löyty vielä oikein kiva ja toimiva koti järkihintaan=lottovoitto tässä maassa
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,165
- 2,166
- 2,167
- 2,168
- 2,169
- ...
- 2,345
- Seuraava »