päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,140
- 2,141
- 2,142
- 2,143
- 2,144
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Äitiltä ja isiltä oli tullut joululahjaksi hieman rahaa, ja veronpalautuksiakin tuli reilu 50e :D Aattelin hieman shoppailla tänään, josko kävisin ostamassa Rimakauhua ja rakkautta - ainakin ekan tuotantokauden dvd:n. Jotain brittiä täytyy nyt kuulla, ihan pakosti. Ja se oli niin ihana sarja.
Tuntuu jotenkin, että asiat alkavat sujumaan ja menemään parempaan suuntaan. On hyvä olla.
:)
[q]yaya, 31.8.2006 10:54:
Vihdoinkin pääsee Pohjanmaan lakeuksille.
[/q]
Mäki haluun
[q]sts, 22.10.2007 14:45:
YHYY ELÄMÄ ON PAHAA JA NÄYTÄN SEN CAPSEIL!111
Se jos joku on "päivän :D"
[/q]
TAI SI VAA DUUNIS PITÄÄ KAIKKI KIRJAA KÄPSEILLÄ ENKÄ JAKSA VEKSLAILLA TON LOKIN KAA KOKO AJAN.
Ihanaa, kun kesä on alkanut.
Darraton olo, käynti kaupassa, jutuskelu.
Eilen oli ihan mukavaa ja jäi hyvät fiilikset.
Tänään tulee pari kissaa hoitoon, ja oon ihan iloissani!
Mitä täs näitä ny lajitteleen. Ei täs oikee voi muuta sanoo, ku Elämä *sydän*
HA! Sain tietää jotain, mikä systerin mielest oli ikävä asia, mut mun mielestä ei oikeestaan ollut läheskään nii ikävä :D hahaa. Iha loistavaa. Pitää kai yrittää toteuttaa yks juttu mitä pidin mission impossiblena. Ny voin ainakin yrittää. :D
4 tunnin päästä tulee taksi hakemaan ja sitten meen töihin ja pääsen yheltätoista ja sitten nään äipän ja sitten syödään lounasta ja lähetään lentoon fiuuuuuuuuuu kotia kohti *sydän*
Meillä on uus näyttö jo, ja loppuviikosta uusi konekin
[size=9]Se tarkottaa siis sitä, että mä voin olla tässä koneella 23/7 (nyt siis oon 23/6) *iloinen*[/size]
yay! 6 minuutin jonotus sauniksen aspaan, joku kiva kundi neuvoi mitä teen ja ny o nettikin si parkissa koko toukokuun, ei tarvi turhaa 33e lasku rullaa vaikken sitä käytä. :)
Vihdoinkin kotona. Käynti lainakissojen uudessa kodissa piristi, kissat näyttivät voivan hyvin, ja olivat erittäin voimissaan. Se oli kiva nähdä :)
[q]innae, 22.11.2006 04:01:
Olen ollut röökaamatta tollaiset kuusi viikkoa
[/q]
HALLELUJA! Hyvä sä!
Kaikki vaan muistuttaa mua täl hetkel siitä, et pääsen alle 60 päivän päästä reissuun, ja sitten paikkaan, missä mulla on hyvä olla.
Äsken asiakas soitti, ja sillä soi radiosta Snow Patrolin Chasing Cars. uuuh *sydän* Rupes hymyilyttämään :)
Olen rakastunut. Ilmankostuttimeen, minkä ostin tänään. Se on ihana. :)
Maija :D
Mä taasen sain eilen uuden ehjän silmäsuojan kameraani ja ostin sitten UV-filtterinki samal, mikä oli pitäny ostaa jo iät ja ajat.
Enää reilu viikko niin pääsen kotiin
Tänään ollu ihan lepopäivä, tein äijät eli jätin aivoni narikkaan päiväksi
Muutenkin ihan kiva olla, kesä tulee
Mikäs sen ihanempaa kuin että jo nyt on aika kirkasta! Aurinko alkaa nouseen jo tuolta metsän takaa.. Iih kesä *sydän*
Tunnin puhelu Tainan kanssa *sydän* Ihana oli kuulla kuulumisia kauempaakin. Toivottavasti pääsisin sinne sitten toukokuussa *haaveil*
Duunis oli paska päivä, mut tää päivä loppui silti mukavasti :) (joo, ei se oo vielkää päättyny mut ei täs enää paskakaan olo voi tulla!)
Tänää tuli palkkanauha eli huomenna ois si palkkapäivä
Ja joo, mulla on hyvä olla, vieläkin *sydän*
Kävin kaupungil, tulin tosi hyvälle tuulelle.
Kaiken lisäks siel tuli iha säälittävän vähä lunta, mut hei, tuli silti!
Äiti ja isi :) Mä tiesin, et ne tulis sanoo jotai sellasta mitä ne just äsken sanoi :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,140
- 2,141
- 2,142
- 2,143
- 2,144
- ...
- 2,345
- Seuraava »