päivän :)

Back to häröily O

Sitä koittaa keksii tekemistä ja muita ajatuksia, jottei ajattelisi liikaa, ja varsinkaan huonoja ajatuksia. Sit sitä vaan huomaa jamittavansa ihan pirun lujaa pitkin olohuonetta kuolettavan hyvän musan tahtiin. Kropasta löytyy ihan käsittämättömiä voimia ja elämäkin tuntuu olevan toivoa ja energiaa täynnä.

JES!

Musiikki + tanssi + kaverit = TAIVAS*sydän*.

Ps. Ny on vaa pakko tanssii!

[q]mayah, 5.9.2006 08:36:
Ei väsytä :) Jotenkin hyvin lähteny tää viikko käyntiin ^_^ toivottavasti jatkuukin samanlaisena!

+
[/q]

Sama täällä. Tulin tänään puol kasiin duuniin ja olin aamulla ihan ihmeissäni kuinka helposti pääsin ylös heti kuuden jälkeen. Oli ihanaa käydä kaikessa rauhassa suihkussa ja syödä aamupala Hesarin kanssa niin, että siitä ehti lukea muutakin kuin otsikot. Duuniin ehdin hyvissä ajoin, pyöräkin kipusi Kallion mäet yhdessä hurauksessa.

Kynsilakallinen maalausprojekti.

jihuu, tänään on jo torstai
jaksan iloita näinkin pienestä asiasta, koska tää viikko on tuntunut jotenki äärimmäisen pitkältä...

[q]JR Ewing, 27.7.2006 11:40:
Lääkäri just soitti ja sano, etten vois olla terveempi kuin nyt oon..no huh huh. Täytyy kyl koputtaa puuta*joo*
[/q]

No sittenhän sun kunto kestää myös Wally Lopezin keikan

Enää yhtenä aamuna pitää nousta ja lähteä :)))))

prozac :)

En kerro

Ekaa kertaa täl viikol :) fiiliksil nukkumaan!

tunti enää lomaan on, laskin aivan itse äsken

Olin reipas ja raahauduin pelaamaan sulkapalloa. Loistava fiilis! Täytyy ottaa tavaksi.

Enää tunti töitä Pää särkee ja oon kipee.

[q]mayah, 18.7.2006 15:48:

Saattaa joutuu ajelee vähän pillurallia, koska mä voin.

[/q]

Tikkurila kutsuu ^_^

Takaisin Hesassa!!! On se vaan sit ihanaa reissata, mut mukava myös tulla kotiin! Muutaman pienemmän reissun ehtis vielä tehdä... Tosin lomakassa alkaa jo huveta.

Muutto edessä!:)

Eräs ihminen vaan saa mut niin hyvälle mielelle, vaikka en häntä tunnekaan kovin hyvin. Vielä

sapsu *sydän*
kulta *sydän*
vaavi *sydän*
broidi *sydän*

*sydän*

[q]Jone, 13.7.2006 20:01:
Ahkeran yrittämisen jälkeen pääsin Steven Hoaksin ignorelistalle vihdoinkin.
[/q]

Mä oon aina tiennyt et sussa on sitä jotain.
Lämpimät onnittelut!*hali*

Ikuisuuden tauon jälkeen sai hilattua äässinsä salille

O