päivän :)

Back to häröily O

Mä en tiedä onko tää päivän :) vai :(, mut nauratti ainakin pirusti..

Oltiin äsken lenkillä. Lenkin jälkeen sanoin, että ompas kylmän tuntuiset pakarat..Ja kappas, nehän paleltui ihan oikeasti..Kunnon paleltumisjäjet molemmissa pakaroissa..*nauru* Stringit talvi kieltoon!

[q]Jammailija, 18.2.2007 00:02:
Aamul heräsin veljen perheen luolta suuren suuresta talosta. Vaikka talo oli tyhjillään ja perhe oli ampaissut kohti harrastuksia, niin alakerran pöydällä odotti aamiainen ruokineen ja juomineen päivän lehti vieressä. Veljeni lainasi minulle päiväksi uutta nelivetoaudiaan, ja luistelusuksiaan kuntoilua varten. Illaksi hän lämmitti saunan ja maistelutti minulla erikoisoluita ja -viinejä, joita hän oli tuonut ulkomailta. Kiireettömyyden lisäksi tunsin oloni kertakaikkiaan hemmotelluksi. Tämän lisäksi olen viettänyt laatuaikaa vanhempieni ja kummityttöni kanssa, joten en voisi olla enää enempää tyytyväinen. Voi että*plur*!
[/q]
joskus perhe on paras*plur*

[q]Anselmi, 17.2.2007 12:09:
Huomenna pohjoiseen*hihu*
[/q]

Jaa Helsingistä pohjoiseen?

Link

[q]Septique, 16.2.2007 11:08:
Tänää abiristeily eli laiva viroon ja siellä sit hotelliin yöks ja huomenna takas o/ Taitaa olla jonkinlaiset Hed Kandin bileetki privéssä ^^
[/q]

Jep tänään on, ja siellä on myös gsus in malliston näytös.. Ja: DRESSCODE: Dazzling white! Fake fur and real diamonds!..

Illalla *tanssittel**känni**iloinen*

Mama tuli himaan ja ekat sanat oli ku näki imurin lattialla: "Siivooks Futsi?!?!*whaat*"
Joutuu itekki vähä miettii et wtf*ding*

Uuden kahvipakkauksen avaaminen *sydän*

uh, viikonloppu tulee kyllä just tarpeeseen <3

Jälleen tajusin sen kuinka tärkeää ja ihanaa on kuulla ne oikeat sanat rakkaalta - vaikkakin vain puhelimen välityksellä, olosuhteiden pakosta. Elämä ja rakkaus on vain liian hienoja asioita hukattavaksi... Kiitos Julie, että olet olemassa...

Mä sain uuden työpaikan!*jiihaa* Enää ei tarvi sietää yhden ihmisen tyranniaa, luojan kiitos!

Uus kämppä, laina pankista ja sitärataa

Toinen päivän :) on se, että sain ekasta tentistä K5!

-4 kg \o/

MUUUUUTTTO uuteen kotiin !!!

Eräs asia meni eteenpäin... Nyt kaivataan vain tekoja eräältä taholta

Sauna päällä ja moncalvina pullo auki :)
Himahengailu :)

nyt on niin hyvä olo...

Löysin täydelliset wanhojentanssikengät. Mantereen suomalaiset _tanssikengät_! Upeet, näillä voi kuulemma tanssia flamencoakin sopii tällaiselle ei-korkokenkätyypille (näissä siis about 4cm korot) ja t-remmi, joka on tosi hyvä juttu kenkien valumisen kannalta. Ei muuten valu eikä purista! Rakastan noita! *sydän*

Korvasta ei vuoda enää verta

O