päivän :)

Back to häröily O

Saatiin vihdoin ja viimein kesärenkaat auton alle. Olipa taas pitkästä aikaa oudon hiljaista ajaa sillä kun ei ollut nastoja pitämässä kauheata ääntä.

Ja päivittäiset parin tunnin treenit nekin takana. Nyt voisi syödä.

[q]ipe, 5.12.2007 11:53:
---
pirpeli, 5.12.2007 11:12:
laivallelaivalleLAIVALLE!!!*jiihaa*
Ilma on kaanis!*hihu*
Rahaa tulee loppupalkkaan enemmän ku luulin*super*
Ja muutenkin on hyvä olo*pihkassa*
---
Jeppelis jee! Ruåtsinlaiva kutsuu meitä tänään!
Toinen perinteinen jokavuotinen (ex-)raumalaisten itsenäisyysristeily, featuring Buffet illallinen, privaattisauna, A-luokan hytit, hyvää seuraa...

*känni*
[/q]

Sanot että joskus vuosien päästä meillä on aikaa
niin paljon että voidaan heittäytyä siihen kellumaan
viedään kaksoset turun linnaan ja katsellaan
ohi lipuvaa
ruotsinlaivaa-a, se on matkalla tukholmaan
kannellaan
muitakin, joilla on aikaa...

Voi kun mullakin ois aikaa

Sain kesäksi työtä siltä alalta jolle kouluttaudun parhaillaan.

- kekekekekekekevät *sydän*
- muikea treeni
- huomenna on perjantai

Fall out boy! Loistomusaa!!!

Ostin Macin so long pc! *vilkuti*

Nyt kun vielä keksisin miten saan sen itselleni

[size=13]Suomi voitti Puolan tänää[/size] [size=15]3-0 !!![/size]

http://www.taloussanomat.fi/porssi-ja-raha/2007/12/05/Euriborien%20nousu%20tuo%20pankkikriisin%20joka%20kotiin/200730874/382?rss=2i

<3<3<3

Viikonlopun ohjelmassa: London UK!

[q]Freja, 25.8.2007 21:47:
Ei tarvi ku kattoo omia sormiaan ni saa tajuttoman repeilykohtauksen aikaseks. :D
[/q]

Sun viihdyttaminen tulee ainakin halvaks...

Läjä vinyyliä odottaa postissa.
Sinne siis...

Uusi koulu alkoi

Yllärijuttelu mesessä Kyseistä henkilöä en oo nähny about neljään vuoteen ja asuu maailman toisella laidalla, ja en muistanutkaan kuinka mukava tapaus se on Ja tutustuin siihen roolipelien kautta, ja keskiviikkona pääsin taas pitkästä aikaa pelailemaan, joten selkeästi roolipeliteemaisia merkkejä ilmassa

Kia on noussu koko päivän sohvia pitkin ylös ja nyt jo ottaa muutaman sivuaskeleen, pinnasängyssä on noussu jo pidempää pystyy. Sit se osaa kiivetä jo sitteriin ja sieltä pois ja availee laatikoita minkä kerkii. *super**plur*
Ihanaa nähdä miten hän kehittyy joka päivä lisää.*sydän*

Tän päivän :) on ollu ehdottomasti tuo huonoimmat iskurepliikit -topic. Oon ollu ihan vittuuntuneena kotona kun oon kipee ja joutunu vaan möllöttää täällä sisällä enkä oo päässy urheilee mut tosta topicista on kyl saanu hyvät naurut.*aplodit*

Päivä suokissa

mun paras ihana ystis *sydän*

Olin reipas ja laitoin moneen paikkaan työhakemukset, sekä viilailin CV:tä, työhakemuspohjaa ja omaa esittelyä. PS: jos joku tietää avoimia asiakaspalvelu- tai www-suunnittelutyöpaikkoja niin saa vihjata

Nyt alkaa pikkusen aamun koomailuolo helpottaa.

Huomiset polttarit jänskää jo tänään*hihu*

O