päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,105
- 2,106
- 2,107
- 2,108
- 2,109
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Näen taas yhen ihanan keskustassa <3.
Me kaikki julistamme vappua, ja pidämme siksi oikein kunnon kick ass time!!!*jiihaa* Hauskaa vappua koko klubituksen väelle!!!
*hihu*^10
[size=3]Ja ehkä *Sydän*^2[/size]
[q]Lumpy, 28.2.2008 12:53:
---
Mellu-, 28.2.2008 12:08:
---
martina, 24.2.2008 20:17:
sain tänään lahjaksi radio-ohjattavan helikopterin.
---
voi vittu sinäkin *pökr* voitte ny sit tonin kans ottaa matseja et kumman lentää nopeemmin jne *toktok*
---
Paitsi mä oon hajottanu omani jo aikoi sitte.
[/q]
ostetaan uus ISOMPI ja PAREMPI!
Muutama tunti loman alkuun ja pilvetöntä taivasta pukkaa. Pitänee käydä hakeen sangriatarpeet.
jes loppu paskaduuni
1. Varastosta löytyi yksi lomapäivä lisää, joka on "pakko" pitää viel ennen virkavapauttani.
2. Enää yks päivä töitä!!
3. Tänään jalkahoito yms. kosmetologilla.
4. Viikoloppu! Äidin luo (viemään kissoja hoitoon, mikä on kyllä pieni miinus tähän kohtaan), ehkä ulos huomenna ja muutenkin mukava viikonloppu tulossa.
5. Puolen tunnin päästä I'm out!
Taa on muutaman viime paivan :). Eli olen aina suhtautnut tosi pelokkaasti laitesukellukseen, nyt sitten jostain mielenhairiosta uskaltauduin ekaksi kokeilemaan sukellusta ja sittenhan mentiinkin jo kurssille. Ja siis voiko siistimpaa olla! Ja kyllahan se kivalta tuntui, kun sukelluksissa messissa ollut "assari" kehui mua ja oikein ihmetteli, etta miten mulla sukellukset meni niin hyvin, vaikka olin vasta aloittanut. Onneks matkaa on viela jaljella ja monta sukelluskohdetta nahtavana!
Laiskotti lauantai mut tulipahan pyykkiä pestyä ja vanhemmille asennettua digiboksi (safka & rahapalkalla *hihu*)
Jotain hyvääkin tähän päivään: Smith & Pledgerin Hi Jack (vocal mix) soinut viimeisen tunnin repeatilla. Jos tää ei nosta väkisin hymyä huulille niin ei mikään. Pieni leijuntabiisi...
Oon reilun puoli tuntia kirjottanut määrittelydokumenttia material masterin vapaatekstikentille. Eikä edes se vituta kun tää biisi soi :)
Päikkärit pelasti päivän. Tuntuu taas ainakin semisti eläväiseltä.
Koira :) nyt se taklaa vesipulloa aivan raivona, saa nähdä koska loppuu puhti*hihu*
Kiva reissu tiedossa.
(Ja toki maanantain palkallinen muuttovapaa!)
[q]violet_angel, 8.2.2008 02:00:
Tän päivä =), tai oikeastaan ehdottomasti koko viikon =) on kun aamulla pääsen käpertymään Murmelin lämpimään kainaloon... ei malttais oottaa...
[/q]
kohta, kohta... ei enää kauaa *hihu**sydän*
Mulla on ehkä kohta taas koti. Päivän O____o - osastolle menee sitten se, että musta tulee sen myötä avopuoliso. Öh.
Yli 10km kävelylenkki ihanan raikkaassa aurinkoisessa talviulkoilmassa!! Ja Nyt kuumaa kaakaota *sydän*
unohtamatta sitä, mitä olen jo vuosia unohtanut tubettaa, eikä ole vuosiin ennen tubeakaan tullut vastaan TV:ssä -> NYT MUISTIN!
Way Out West - Blue
kohta saa tän kuontalon taas ojennukseen!! ---> kampaajalle!
Viikonloppu *sydän*
Nielurisaleikkaus ens kuun lopussa, jos pääsis taudista eroon vihdoinkin. Nyt on ollu taas parempi olo tosin pitkästä aikaa.
Onneks menee kaikki Diacorin kautta ja firman vakuutus hoitaa laskun :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,105
- 2,106
- 2,107
- 2,108
- 2,109
- ...
- 2,345
- Seuraava »