päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,072
- 2,073
- 2,074
- 2,075
- 2,076
- ...
- 2,345
- Seuraava »
murmeli
Hymyilin ääneen.
Leskenlehdet ja sinitiaiset *sydän*
Mahtavat bileet paatissa *sydän* *ökkö*
Vapaapäivä. Oli ihana ilma, kävin lenkillä, laitoin hyvää ruokaa, oon ja löhvään..
Pode-klupin ruokaohjeet suomi-englanti käännöskoneessa
[pieni]10) TRAPETSITAITEILIJAN BROILERIPIHVIT RIISILLÄ
SAATANA!!!! OTA KUPPI RIISIÄ JA VITTU KAADA MAITOA SINNE SEKAA SAATANA! SITTE VITTU LAITA SINNE SAATANA VITTU KALAPATUKOITA JA ITTU PIHVIÄ VITTU SEKAA JA SEKTOA NE VITU PITKÄLLÄ METALLI KAUHALLA SAATANA, VITTU SITTE OTA HELVETTI BENSAA JA ITTU LEVITÄ SITÄ VARTALOLLE JA VENAILE ETTÄ SE KUIVUU VÄHÄSE.. SITET VITU HOMO LAITA VITTU VOITA SAATANA IHA HELVETISTI UUNIIN SULAMAAN SEMMONEN VITU ISO 50KG MÖHKÄLE JA VITTU .. SITTE SAATANA VEÄ UUNI 1000000' ASTTETTA VITTU JOS PYSTYY SITTE!!!!!! VITTU DIPPAA ESINAHKAS SINNE VITU KUPPII JA SYTYTÄ ITTES TULEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÄÄ PALAT NIIKU ITTU 30mIN :_----------------------------------------------------------------------D JA SITTE MEE KYYKKYYN UUNIN ÄÄREEN JA AVAA SE VITU UUNIN LUUKKU JA NE VITTU NE SULANEET VOIT TULEE VITTU PAINEELLA SUN MUNAS PÄÄLLE JA NÄNNIES PÄÄLLE JA VITTU BENSA VIELÄ PALAA SEN 20MIN SUN IHOLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-------------------------------------------------------------------------DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
englanniksi:
10) ARTIST BROILERIPIHVIT RICE
satan!!! STUNG BOWL RICE AND CUNT CADRE MILK THITHER MIX-UP Satan! LATER CUNT VERGE THITHER SATAN CUNT KALAPATUKOITA AND ITTU PIHVIÄ CUNT MIX-UP AND SECTOR THOSE VITU OUTSTRETCHED METAL BUCKET Satan , CUNT LATER STUNG HELL GAS AND ITTU EXTEND IT RADICAL AND VENAILE THAT IT DRYNESS Anythbly. SITET VITU GAY VERGE CUNT LUBRICATION SATAN IHA HELVETISTI OVEN INDIGESTIBLE SEMMONEN VITU TALL 50KG CHUNK AND Cunt. LATER SATAN VEÄ OVEN ASTTETTA CUNT IF UP Later!!!!!! CUNT DIPPAA FORESKIN THITHER VITU BOWL AND FUSE ITTES TULEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! WEATHER RE-ENTER NIIKU ITTU 30mIN :_- D AND LATER MEE SQUAT OVEN AT AND GUARANTEE IT VITU OVEN DOOR AND THOSE CUNT THOSE SULANEET LUBRICATION TULEE CUNT PAINEELLA SUN OVARY UPON AND NIPPLE UPON AND CUNT GAS FURTHERMORE BURN ITS SUN IHOLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!: DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD[/pieni]
Sairastelu alkaa vihdoin olla ohi. Aurinko paistaa. Pääsee treenaamaan pitkäst aikaa. Ja muutenkin ainaki suunnitelmat tulevaa ajatellen on hyvinki positiiviset.
Aivan mieletön koulutusviikonloppu takana! Tässä aukes ihan uudet tavat nähdä itsensä ja ihmiset ympärillään. Ja tämä oli vasta alkua.
Siskoni pääsi pois teho-osastolta, ja voi hyvin.*pökr**sydän*
Netti tänne omaan kotoon
[q]-Santtu-, 5.11.2007 23:16:
Mä, joka koen kärsiväni jonkinlaisesta esiitymiskammosta, pelasin äsken vapaaehtoisesti lavalla Guitar Heroa n. 70 ihmisen edessä..eikä ees jännittänyt..oli hauskaa*tirsk*[/q]
Joo, mullaki on vähän silleen niinku korkeenpaikankammo, vaik ei mua kyl oikeestaa jännitä silloin ku hyppään benjii. Mun mielestä benjihyppy on tosi kivaa, ja nyt ku tosiaan oon menettäny ton pikkuvarpaani ni oon tosi ilahtunu siitä, että myös me rammat saadaan harrastaa sitä. Meidän ryhmässä on jopa yks puolisokee jätkä, se sai silmälasit tos viime viikolla ku ei nähny enää takapenkistä lukea piirtoheittinkalvoi jos ei siristelly silmiä.
Perjantai. Aina se vaan yllättää.
[q]Kenny, 1.9.2006 12:31:
Eilisen Madonnan keikka pariisissa!! *sydän*
Pieni bonuksena, Dimitri of paris oli lämppärinä ja Lenny Kravitz oli yllätys esiintyjä!!!
[/q]
Varmaankin Dimitri From Paris
[q]ezzy, 19.8.2006 23:29:
---
Steven Hoaks, 19.8.2006 22:28:
Oon selvästi viettänyt liikaa aikaa klubbarissa lähiaikoina
Kirjoitin työhakemukseen * hihu *
Ja huomasin sen vasta kun luin sen toiseen kertaan =DD
---
voi jeesus
[/q]
No se kohta mihin sen laitoin oli jotenkin tosi luonteva siihen
[q]mayah, 18.8.2006 07:12:
Se ois perjantai, tytöt ja pojat
[/q]
Perjantai joo ja vain 7päivää enää putkeen töitä
[q]Fyraett, 31.8.2006 16:30:
Sain digilehen mukana hienon 8-in-1 kaukosäätimen :)
Mut en osaa aktivoida sitä :(
[/q]
Sain saman pari kuukautta sitten =D En saanut sitä yhteenkään electroniseen laitteeseen toimimaan. Onneks kaveri suostu ostaa sen Hinnaks sovittiin yks bisse
NetAnttilan laskutuspalvelu:
Minä: No moikka. Menin sitten hukkaa mun laskut teiltä jonnekkin voitteko lähettää mulle uudet paprut kun toi viimesin lasku on jo mennyt vissiin muistutukseenkin.
Tyttö: Joo voidaan lähettää vaikka sähköpostilla viimeiset laskujen tiedot niin ei huku niin helposti Kerrotko osoittees.
Minä: Kappas loistavaa Osoite on StevenHoaks@clubsolstice.org
Tyttö: *pieni naurahdus* Ootsä se dj
Minä: Öööö joo ole
Tyttö: Oookoo minäpä lähetän *kikatus*
Minä: Oookoo lähetäppä... Moikka
Tyttö: Moikka
[q]pirpeli, 5.7.2006 16:26:
---
Steven Hoaks, 5.7.2006 16:22:
Alena sanoi "Tahdon" Pariisissa
---
Hei, IHANAAAAAA!!!!
ONNEAAAA!
(siis niinku kihloihin? vai ihan häät jopa kohta?)
[/q]
Mitään päivämäärää ei vielä laitettu, eikä ihan lähiaikoina laitetakkaan... Suunnitellaan rauhassa ja katsotaan mahdollisuuksien mukaan miten onnistuu
Tänään viimeinen täysi työpäivä tällä viikolla
[q]mayah, 31.7.2007 11:23:
Sain just kuulla yhden tosi tosi tosi ihanan jutun
[/q]
Etkä meinaa jakaa sitä meidän kanssa vai
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,072
- 2,073
- 2,074
- 2,075