päivän :)

Back to häröily O

Sain kutsun työhaastatteluun! Helsinkiin! Tästä ei voi enää päivä parantua! Nyt on tyttö aivan täpinöissään! Vieläpä sellanen paikka, joka oikeasti kiinnosti! Toivotaan, että onnistais

Darrasta huolimatta uuteen nousuun!

Nuotion ääressä istuskelu

Vastoinkäymisistä huolimatta nyt alkoi joululoma. *nauru**iloinen*

Viikatteen joululaulut.

Tulin hyvälle tuulelle kun kuulin parin kaverin suunnitelmista tapsanpäivälle ja siitä eteenpäin. *hih**hymy*

[q]Timmy:
...kun herätessä huomaa että puhelimessa on kivoja tekstiviestejä. Mukava lukea unentokkurassa ja virnuilla.
[/q]

Tästä mä olen kyllä täysin samaa mieltä.

Mun suosikki-idari lämmitti taas sydäntäni kirjoituksellaan *sydän*

[q]ravec:
4. päivä tulee veronpalautukset....
[/q]
Ja opintotuet!

Nojoo, eipä niillä paljoo juhlita, edes yhdessä.

Koht saa avaa jo toisen luukun

Tänää mä tein sen. Nimittäin sain ostettua kaiki joululahjat. Hitsi et mä olen tyytyväinen.

kävin tänään kaverilla landella ja oli mukavaa
ne on asunu siel ainakin vuoden, vai kakskin jo? emt, mut en ollu ennen käyny. tosin suurin syy on siinä et sinne ei pääse fiudella eikä jaloilla.
mut kannatti!

[q]äm:
Söin äsken todella hyvää ruokaa
[/q]
Syön parhaillaan todella hyvää ruokaa

Heräsin viidelt, nyt syön aamupalaa ja kohtapuoliin lähen junaan. Hyvää jouluu kaikille mun puolesta!

Varasin alppireissun *sydän**sydän**sydän*

Kävin ruokkimassa sorsia leivänmuruilla. Näytti kelpaavan.*hymy*
Samalla tuli itselleni paljon parempi mieli.*hymy*

Firman pikkujoulut! *känni*

Sain väsättyy koneeseen digitaalisen annon äänelle. Nyt vaan viel toi valokaapeli skulaan niin on *plur*.

[q]äm:
Tänään pääsee illalla Chico´siin syömään! Mozzarellatikkuja ja Chico´s Burgeria..
[/q]

Ih, meitsi kans. Ja mamma betalar! *nauru**vink**plur**plur**sydän**sydän**super**super*

[muokattu 8.10.2003 09:08]

toinen tän päivän hienoista jutuista on kyl tää ilma, kivaa vastapainoa kesän helvetilliselle pätsille. *sydän*

O