päivän :)

Back to häröily O

[color=yellow][size=28]24[/size][/color]

ei mikään ihme ettei allekirjoittaneella ole paljon muistikuvia noista uudenvuodenbileistä, sen verran kova meno oli näköjään päällä :D

Voi vitsit että asioilla on kyllä tapana järjestyä Ei välttis ihan niinku ois toivonu tai odottanu, mut ihan hyvin kuitenkii

Elämä hymyilee tänään ihan urakalla :) Saksan tilaus tuli *sydän* JES.. eli kasapäin vaatteita ja ihanat buffalon kengät joita olenkin kuolannut jo monta kuukautta. Sossukin lähetti vihdoin toimeentuloni päätöksen joka on ihan kivan oloinen

9 ^^

Sain pakerrettuu pari koulujuttuu suht kivuttomasti :) Hyvä lopetus hiihtolomalle.

Kaikenkaikkiaan ihana vuorokausi; ihania ihmisiä -vanhoja ja uusia tuttavuuksia, hauskaa musiikkia ja erilaista elämää. Niin, ja tämä päivä *sydän*

Ystävä vauvansa kera täällä, haba kasvaa kun vauva tykkää olla vain sylissä :D

Lennot ja resortti varattu Port Douglasiin muutamaks päiväks toukokuussa! ^_________^

http://tinyurl.com/yl8hrfk Onko paratiisi vai onko paratiisi.

Jee lähden viikon päästä Portugaliin surffaan viikoks OUJEEEEOUJEEEOUJEEEEE!!!!!!!!!!

Mies tulee työmatkalta kotiin ja saa maistaa mun tuoretonnikala-japanilais-sushivaikutteista salaattia.
Ja sit se et huomen vihdoin ehdin aamuspinningiin huomenna koska koulussa ei kerrankin tarvi olla puol kasi vaan ysiltä!
Ja se et eilen olin aika tiukoissa kahden tunnin treeneissä plus venyttely ja nyt on pitkäst aikaa lihakset kipeet. Eräs ihminen sano kerran et paras käsitreeni on ollu sillon ku ei jaksa suihkussa pestä tukkaa. No tukan jaksoin pestä mut se 5 kg painava MegaBoost-hiustenkuivaaja oli liikaa.

Näitä on monta:
- huomasin peilistä et ehkä mulla on oikeasti treenituloksia ku olkapäät on kasvanu vähän
- ehdin siivota kotona (näyttää siltä et h&m ois räjäytetty sinne)
- kaveri lupas tehdä mulle purentakiskon koska en jaksa enää elää mun jokapäiväsen päänsäryn kans
- ja ostin eilen 40 e kolme ihanaa t-paitaa Roxylta

Lähden tänään NIIN radalle. Au-au-auuuuu!!!!!!!!

nyt lähden bodybarbiciin. olen kova.

Aamulla radioherätys meni päälle ja tuli biisi "Young Hearts, Run Free". Kundikaveri alko jammaileen sen tahtiin. Sanoin sit sille (se on mua vuoskymmenen vanhempi) että "hani tää biisi ei oikein enää istu sun imagoon". Isku vyön alle.

No lähden sitten Portugaliin kahden viikon päästä tai kuukauden päästä, riippuen miten lento järjestyy, odotan vaan että hinta halpenee niin ei tarvi miljoonaa maksaa. Euroopan parhaat aallot here I come!!!

Päiväl Hietsus ja nyt kohta terassille salaatille ja sitruunavedelle. Huomen piipahdetaan AITSissa ja sit teen yllätysaterian. Oon ihq tyttöystävä*tirsk*

No olin eilen nielurisaleikkauksessa ja kaikki sano et se on ihan törkeen kipee joku 2 vko. No, mä en oo ollu yhtään kipee, voin syödä ihan normaalisti ja vertakaan ei vuoda ainakaa toistaseks. Tottakai on hyvät kipulääkkeet mut ei niitäkään oo tarvinnu syödä ku ihan minimit. Kaiken lisäks viel tuttu kollega leikkas eli luottamus oli korkeella et kaikki menee hyvin vaikka toimenpidettä aika paljon jännitinkin. Nyt sit toipumista ihanassa auringonpaisteessa=)

Olin eilen illalla Turussa ja siellä oli kivaa. Vaik nyt väsyttää. Ja huomenna Tampereelle. Ja lauantaina kaverin MEGASUPER-synttäribileet hotelli Kämpissä. Pikkumusta, saumasukkahousut ja piikkikorot ostettu! Ja Tahkon reissukin lukittui, pääsen ajaan taas mun uutta lautaa! Onpas paljon hyvän mielen asioita taas*nauru*

Nyt se tapahtui. Varasimme matkan Costa Ricaan huhtikuussa. Plur. Aurinkoa, surffia ja ratsastusta. Plur. Me so happy, pääsen lomalle!

O