päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,046
- 2,047
- 2,048
- 2,049
- 2,050
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Uutta nelipyöräistä menopeliä katselemaan.
*lisäys*
..ja sieltähän se tuleva menopeli löyty heti ekasta liikkeestä, johtunee siitä että kaveri on kyseisessä liikkeessä myyjänä.
Löysin uudesta (käytetystä) pyykinpesukoneesta 20 e.
[q]AnssiV, 19.3.2010 08:59:
Uutta nelipyöräistä menopeliä katselemaan.
*lisäys*
..ja sieltähän se tuleva menopeli löyty heti ekasta liikkeestä, johtunee siitä että kaveri on kyseisessä liikkeessä myyjänä.
[/q]
Päädyitkö Skylineen vai Supraan?
Sain mun lentoliput ja kaiken muun reissusälän tänään postissa Enää ei sitten muuta ku reissua odottelemaan Ei mee enää kauaa
Me quite happy, yes. ^^
Journalismikritiikin vuosikirja! Vihdoin!
Muksujen kanssa tänään Huimalaan :)
Asiakkaan kehu-maili
tänää on vää kiva päivä
Varovainen hihkaisu..."jee". Kävin työhaastattelussa ja mulle tarjottiin duunia. :)
synttärit, eikä mikään menny pieleen
[q]drifter, 15.3.2010 01:43:
Naisetkin yllättävät joskus :D
[/q]
Siis mua ne jaksaa ainaki yllättää melkein joka näkemällä.... Ihan ku ne olis jostain eri planeetaltakin.....naiset..
Rakas ystävä tuli pitää seuraa ja vedettiin sit kunnon kalsarikännit ja jauhettiin paskaa aamuun asti. Jäi tytöltä hierontakoulu väliin. Noh, sainpahan kunnon selkä-niska-pää-hieronnan ja Vangelis soi taustalla. Kuningas -fiilis <3
Pelihetki siskonpojan kanssa *sydän*
Huomasin että tää kova reenaaminen on alkanu vaikuttaa mun pelisuorituksiin Jaksan paremmin, lyönti lähtee jo tosi kovaa ja pystyn pitkäkestosiin suorituksiin kuten torjuntaharjotuksiin paaaaaaljon paremmin
Pääsen näillä näkymillä joulukuussa pariks viikoks Rukalle. Myös joulu siellä. *sydän*
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ihana kevät tulossa. :-)
pitkästä aikaa hyviä uutisia*plur*
Siis tänne mun piti kirjoittaa, elikkäs Sain backup-planin seuraavaksi neljäksi vuodeksi.*jiihaa*No joo katsoo vuoden tai kahden päästä jaksaako enää ryömiä noin pohjoiseen asti.*hih*
Naisetkin yllättävät joskus :D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,046
- 2,047
- 2,048
- 2,049
- 2,050
- ...
- 2,345
- Seuraava »