päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,042
- 2,043
- 2,044
- 2,045
- 2,046
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Sain koiran hoitoon!
Oli todella hyvät bileet locoissa !! :D
kuuntelen taaaaas vaihteeks ihanaa musiikkia ja sit kaks kaverii lähtee trääänsikspiriensii mun messiii tytöt on kännniissssääää ja matkasta tulee über loistava
Onneksi löysin itsehillintää sen verran, etten lähtenyt eilen illalla tai nyt aamulla mihinkään bilettämään. Säästyy edes vähän rahaa
ja sit Zwekin Sunday beats 3, ihanan kesäistä *sydän* Muutenkin mukava olo
Raahauduin yolle innokkaana oppimaan uutta, mutta tunnit ovatkin peruttu kun opettaja sairaana. voi haaarrrrrrrrrrrmi!!!!!!!!!
Systeri sai toisen palleron tänään, eli must tuli nyt tuplatäti! Kävin kassoon sitä pikkusta boitsua kun se oli 6 tuntia vanha ja voi sentään! soli niiiiiiin ihanaihanaihana pikkuinen! *sydän*
Sain tänään ehkä hauskimman ja parhaan synttärilahjan mitä oon ikinä saanut :D
thx @ juhgu und alice r.
Nyt on sitten valkolakki ansaittu. En pidä sitä juurikaan saavutuksena, mut onpahan tullu koettua sekin rumba 3.12. lakkiaiset ja samaisena iltana Rushit Parempia lakkiaisbileitä ei ois voinu toivoa
Näin eilen kaksi ystävääni shoppauksen ja parin drinksun merkeissä
Sain myös uusia vaatteita vähän ja tänään pitäis himas taas saada paljjon aikaseks
7 days 8 hours 37 minutes 20 seconds till.......
NATURE ONE!!!!!! *sydän**jiihaa**aplodit*
Mä oon ihan fiiliksis!!!
vaasassa on kivaa:D
213 op. ja 15 op lisää ensi viikolla. ja sit det var det.*joo*
toinenki :)
Äitee kerto et sen salilla käy sellai nainen joka o tehny sen pikkusiskon kanssa yhteistyötä joskus vuonna nakki ja muusi lahdessa (jotai tapahtumia jne),vääntäny ruokaa yms "esiintyjille jne".Se nainen tajus eka että okei, maikku ja meitin äitee o siskoksia.Sitten se kuuli että hänellä on tyttö nimeltä "melita" (on se mut nähnykki joskus) joka kuuntelee konemusiikkia ja pyörii paljon niissä piireissä ja oli konemetsässäkin jne. "aijaa, hänen kaks poikaasa käy kans niissä ja olivat konemetässä" joopa.. mutta maailma pienenee : Tää nainen oli pojiltaa kysyny tunteeko/tietääkö ne mut.Olivat kuulemma jostai kuvastosta nopsaa hakenu mun kuvan "ai tää vai, no kyllähän me ny mellu tiedetään" nainen katto kuvaa "nojoo, sama tyttö mut vähä räväkät hiukset tossa kuvassa" :D (sekavaatekstiä TM)
Hitto maailma o pieni tosin meijä salilla mun tietojen ja laskujen mukaan käy 5-7 klubbaajaa ja 10-15 klubbaajien äitejä
nonii,tunnustuksia! ketä te ootte?
oottakaa ku pääsen vetää tuntei ni ei voi musiikista kovin erehtyy ;)
muoks
Ajoharjotteluradalla meni pärtsäilyt aivan loistavasti! Yksikään keila ei kaatunut, eikä auto lähtenyt omille teille. Kaiken muun hyvän lisäksi mun kaveri on tulossa huomenna Nastolaan
Ai joo, ja sisko oli tän päivän ehdoton :) *sydän*
Kohta Kotkaan häröilemään*känni* en o kyl ihan varma, että onko se :) vai :( Mut silti siis*känni*
tämä päivä*sydän**hihu* tai itseasiassa eilinenhän se on jo
äitillä rupes tuoksumaan ruoka!!!*slurps*
Tänää meen liukkaalle radalle autokoulusta tiedä sit onko se hyvä vai huono asia
alkaa aamulla viikonloppu ja pääsee vihdoinki rentoutumaa oikein kunnolla*hymy*!
Kuuntelen niin hyvää biisiä, et voisin itkeä. Katoin äsken elokuvan, joka nostaa tunteita pintaan. Vaikkei ne tunteet ookkaan kovin positiivisia, niin tunteita kumminkin ja siitä tulee hyvä olo. Millään ei oo mitään väliä.
Edit: Vielä kun joku kertois tän biisin nimen mulle...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,042
- 2,043
- 2,044
- 2,045
- 2,046
- ...
- 2,345
- Seuraava »