päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,014
- 2,015
- 2,016
- 2,017
- 2,018
- ...
- 2,345
- Seuraava »
hymymaha
[q]nomic, 3.8.2005 06:40:
pitää ettiä tosta haastavampi versio ^^ mikähän mahtaa ton pelin oikea nimi olla? (kun kulkee melkoisen monella eri nimellä)
[/q]
Kulkee mm. nimillä Mancala*, Wari*, Warri, Ware, Walle, Awari, Aware, Awale, Awaoley, Awele, Oware, Owari, Wouri, Bao*, Soro, Choro, Solo, Mangola, Gabata, Mulabalaba, Ayo*, Sadeqa, Pallanghuzi, Pallanguli, Conglak, Kalaha, Omweso ja Bantumi...
(edit: nii siis tuo * merkkaa yleistä nimeä tai varianttia)
Otin muutenkin eilen pelistä selvää koska tämä on selkeästi sen tyyppinen peli mitä on pelattu ympäri maailmaa ammoisista ajoista lähtien - simppelit säännöt pohjimmiltaan ja ei tarvi mitään erikoista lautaa tai nappuloita Ilmeisesti yksi vaikeimmista varianteista on tuo Omweso, joka löytyy pelinä täältä:
http://www.geocities.com/omweso/
Pelissä laudalla on neljä riviä kahden sijaan, jokainen vuoro jatkuu niin kauan kunnes viimeinen kivi osuu tyhjään ruutuun, ja nappuloita voi "syödä" sekä vasta- että myötäpäivään, mutta ainoastaan tietyillä ehdoilla...
Tilin saldo näytti 50 e enemmän kuin piti, PAFin hynät tulleet vähän viiveellä. huijpppii
Ensimmäinen päivä koulussa.
Ensimmäinen päivä uudessa kaupungissa ja en eksynyt q kerran.*hih*
Ainoa miinus päivässä oli virsilaulanta.Voi Jesse jee.*justjoo*
Tapasin yhden vanhan ystävän jonka oon viimeks nähny jotain kolme vuotta sitten... ...eikä se ollu muuttunu yhtään.*hymy*
Porukoiden hellyydenkipeä koira Säkä sillä on kuitenkin yli 60cm ja tunkee itsensä vaikka tietokonepöydän alle tuolin ja pöydän välistä, jotta huomaisin sen. Nyt se mököttää kun en huomaa sitä. On se hassu
Klubbari bugaa!
Kävin vihdoinkin hammaslääkärissä! Niin, ja sitten oli vain pakko saman tien ostaa paita (se oli vain niiiiiiin hieno).
Kohta pääsee sutisemaan koko viikonlopuksi
Sain eilen siskoni maailmalta takasi ja het neljältä töitten jälkeen pääsee bisselle juoruamaan kuulumisia!!
PALKKAPÄIVÄ!!
..lomarahojen ansiosta jotain voi laittaa säästötilillekin pitkästä aikaa rahaa..jotka sitten parin viikon päästä voi siirtää käyttötilille :D
[q]mayah, 10.8.2005 08:23:
Mä oon hengissä, mulla on ystäviä, perhe ja koira, mulla on työ, ruokaa ja varaa harrastaa kivoja juttuja, vaatteet päällä, koti, auto ja teknarit ja olen onnellinen.
Ei kai tänään muuta sitte.
[/q]
Mul on tällä hetkellä just samanlainen fiilis. Ikävä kyllä mulla ei oo vaan sitä koiraa ja autoo :D Oon onnellinen jopa siitä, että meen taas tänään töihin :D En tajuu itteeni.
Kesälomani alkaa n. 10 min päästä *jiihaa**iloinen* Kolme viikkoa saa lomailla ennen kuin koulu sählingit alkaa taas Päivän ":(" on vaan tää perk****n kipu ja väsymys
Oon ollu 3 tuntia töissä ja äsken huomasin et mulla oli molemmat sukat väärinpäin jalassa Kannattais aamulla varmaan laittaa valot kun pukee
Lopputilin määrä oli positiiviseti yllättävä bonuksen takia ja huomenna alkaa loma *jiihaa**iloinen*
http://www.monobrow.com/
Tuonne vain kuvia jos siltä tuntuu
tämä aamu on mennyt päivitysten välissä kivasti http://www.kotiteollisuus.com -sivuston risuja ja ruusuja palstan lukemisessa :D
Paska päivä takana ja jokunen vielä edessä, mutta kultsi, punaviini + jätski saa kaiken tuntumaan mitättömältä. Kyllä huomisen taas jaksaa kunhan ottaa pari lasia punqquu palkaksi.
Enää 3,6 päivää melkeen 4:n viikon lomaan.
sain asunnon
[q]anniini, 24.7.2005 21:24:
Yksi elämäni parhaista viikonlopuista on takanapäin ja fiilis on sen mukainen. Mahtavaa huomata miten ihania ihmisiä omaan elämään kuuluu ja miten hauskaa voi olla kun on juuri oikeanlainen porukka kasassa. elämä on vaan niin ihanaa. *sydän*
[/q]
say no more :)
*sydän* kaikki jotka oli yyteris vkloppuna. Kesän paras viikonloppu.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,014
- 2,015
- 2,016
- 2,017
- 2,018
- ...
- 2,345
- Seuraava »