päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,003
- 2,004
- 2,005
- 2,006
- 2,007
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]sapeli, 23.10.2005 23:29:
Hahaa, vähänkö mä oon julkkis
http://klubitus.org/blog.php?blog=5721
En oo koskaan päässy mihinkään julkiseen juttuun mukaan, mitä nyt johonkin Heinolan paikallislehteen jostain ala-asteen taidekilpailusta
[/q]
musta nickillä nimen listaaminen on peeloa, puhumatakaan siitä, että bileisiin makso joku 6e sisään ja siellä soitti Markus Schulz
varmaan tulee montakin kertaa suomeen tolla menolla ja noilla hinnoilla...
6.1.2006 kosin rakastani ja hän vastasi myöntävästi *sydän*
Hihii, tänään laivalle!*jiihaa*
[q]jeesboks, 23.10.2005 12:54:
eilen otetut kuvat.. ompas taas tullu kummallisia räpsäsyjä Taas oli niin kiva viikonloppu.
[/q]
Apua! mitäköhän kuvia siel mahtaa olla Oli eilen kova meno päällä ja tuli sählättyä kaikenlaista älytöntä *eiei*.... mut sehän kuuluu asiaan.
Petrin booli meni kyllä niin hyvin päähän. *känni*
*sydän* SUURI KIITOS Petrille taas kerran mahtavista bileistä *sydän*
[q]Sir Dominique Trévisan, 22.10.2005 21:29:
http://www.koshiyoka.biz/snow.jpg
.....eli ekan kerran tuli tänä syksynä lunta,joka ei sulanut heti *sydän*
[/q]
Nismo! *sydän**plur*
Ei tolla lumella oo niin väliä...
mutta mutta... mikäs rotisko tuossa takana on? Et kai sä Domi petä meidän Nismo - Teh uskollista sotaratsua???!!? *whaat**eiei**ding**uuh**poks*
lölliskä. menipä enkun koe tänään hyvin
*ökkö* ja
Berlin sound ipodista
*nauru**jiihaa**tanssittel*
kuume taitaa olla menos pois
Turku *sydän*
Pääsin rekryn tokaan vaiheeseen
pahaolo ja histus ja vitutus ovat kun pois pyyhkäisty kiitos ystävien, veljen,hyvän musiikin ja tulevan pelin ja vkl *sydän*
Pitkän odottelun ja monta hakemusta lähettäneenä vihdoinkin sain sen työn minkä halusinkin*iloinen**jiihaa*
Mulla on maailman ihanin lemmikki,jota en vaihtaisi mihinkään mistään hinnasta*pihkassa* Muistan kyllä,kun pienenä mutsi yritti kieltää mua ottamasta kotieläimiä sillä kun ne kuoli,niin masennuin ja itkin niiden perään monta kuukautta. Noo,mutta tää on vaan elämää*joo*
Heräsin hymyillen, en tiedä miksi. Kun sitten avasin verhot, ikkunan ulkopuolella paljastui maailman ihanin syyspäivä! Loppupäivän mulla on vapaata, ja iltapäivällä menen ystävän kanssa valokuvaamaan. Voiko enempää toivoa?
Ai niin. Näin myös kaksi kuukautta ulkomailla olleen ystävän!
Loistava päivä!*hihu*
Mehevä väittely Steve Jackson Gamesin Gurps-forumeilla
Edit: Ja tuliko virallinen pelin sääntöguru ja todisti että mä olin oikeessa, tuliko? *itsekehuil*
Ekaa kertaa tyyliin kuukauteen sain nukuttua niin pitkään kuin nukutti, enkä siis herännyt yskään
lisäys: kaupassa käydessä kultainen auringonlasku valaisi upeasti muutenkin syvänkeltaiset puiden latvat yhä kirkkaansinistä taivasta vasten aivan upeata
kelassa ja sossussa ja työkkärissä käyty
nyt alkaa olla _vihdoin_ kaikki paperihässäkät kunnossa!
*piis**hymy**piis*
Sit viel ostin otukselle pienen yllärilahjan kun oon kiukkunu sille koko viikon
Kaveri sai pienen pojan! Huomenna pääsee kattomaan sitä
Veli osti WoW:n ja nyt ois pieni hinku päästä pelaamaan sitä
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,003
- 2,004
- 2,005
- 2,006
- 2,007