päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,996
- 1,997
- 1,998
- 1,999
- 2,000
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Liput tilattu Trance Energyyn
Uus tukka, illalla laivalle...
Masu ihan täynnä iiihanaa ravintolaruokaa.
Ja muutenkin... Elämä *sydän*
jeeee...budapestii,sziget festivaaleille:)
*iloinen**plur**jiihaa**aplodit**pepsodent**nauru**lmao**tirsk**hih**vink**hymy**hihu**joo**känni**sydän**nuotti**nuotti**nuotti*
*lentokonehymiö* *Kaliforniahymiö* :D
OLEN RAKASTUNUT!
[q]Saara, 30.11.2005 09:43:
Huomaa et sts on ollut mun koneella viikonloppuna. pidin konetta yön yli kiinni ja nyt tänne on ilmestynyt dockiin kaikkia ihme kuvakkeita. Mul ei oo mitään hajua mitä noil tekee :DD.
[/q]
"kaikkia ihme" = taitaa olla tasan yks, ja seki on se ftp-softa.
Oli sit vika kerta ku konffaan sun tai larin mäkkejä ku joka kerta tulee whinee ;)
Alla muistutus:
http://www.encyclopediadramatica.com/images/c/cb/IProduct.jpg
Eilinen ilta *sydän*
Hesarilla oli Uniikin levyjulkkarit ja oli niin mahtavat bileet!
Ja ne rähinän pojat *sydän* Oli kivaa! Jäi hyvä fiilis!
opinäytetyön näyttö opettajapaneelin edessä, sit on koulu ohi. vähänks on siistii...!
Hyvä seura *sydän*
edit: + ihana tekstari ennen nukkumaanmenoa *sydän*
[q]mayah, 29.11.2005 13:49:
Miten ois otto-automaatin kautta Kola-baariin? SÄ TARJOOT.
[/q]
Joo Otto teh Automaatti käy hyvin
Tai sit vaiks Zen No enköhän mä innostu viimestään stipendirahojen kilahtaessa tilille. Hetkinen, eihän setelit kilahda
Nauroin välillä ääneen kun kattelin tossa vanhoja kuvia eri bileistä tai muista meiningeistä
kavereiden kanssa. Ja ne Konemetsän kesäfiilikset!
Kyllä se on totta et kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Ihan uskomattomia otoksia löyty, mitä muistoja!*nauru*
Ootte pojat ihanimpia *sydän*
uus tukka :)
ja kutsu työhaastatteluun :)
Voe helevetti, tajusin just että jos isällä ja äidillä menee tahoillaan asiat hyvin ni mulla voi tulla olemaan 4 "siskopuolta" ja yks "velipuoli" se yhden oikean siskon lisäksi*nauru*
No, on täs päiväs sentään jotain hyvää: sain just kuulla ettei mun tartte tulla tänne huomenna ku uus tuuraaja alottaa jo sit ja tääl ei oo kolmelle mitään tekemistä. Eli soon niinku so long, Kaivoksela parin tunnin kuluttua.
räkänokka ja sen hait
Juttelin äidin kanssa äsken puhelimessa.... ja alkaa toi meiän kylppäriremppaki pikkuhiljaa olemaa valmis
Perin leppoisa sunnuntai
+ Ostin pari uutta levyä ja iTunesissa huomasin että tohon levyyn on koodattu noi tiedot väärin - nyt soi Armin can Buuren
+ näillä levyillä on joitain mun kaikkien aikojen lempparibiisejä mitä tähän asti on täytyny kuunnella vaan jostain klubbarista löytyneistä seteistä... esim. Firewall - Kilimanjaro
+ vitsi on kyl kiva kun on uutta musaa täällä on ihan ihmelöytöjä... Donald & Giles - Manufactured... ihanan veikee ränkytys Sam Sharp - Twister
Mussun kans viikonloppu kahdestaan ja iha rauhas :)
Voi vide! Ma sain kaikkea kivaa tanaan!
huh.. en muista millon viimeks olisin nukkunu näin pitkään.. 10 tuntia... kyl teki hyvää
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,996
- 1,997
- 1,998
- 1,999
- 2,000
- ...
- 2,345
- Seuraava »