päivän :)

Back to häröily O

Kauppatieteiden maisterin tutkinto (176 ov) Hyv 16.12.2005 Turun kauppakorkeakoulu

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=27201;pid=697800#697800

Kiitos Antti

Se kun huonona hetkenä toinen on tukena eikä tarvii olla yksin Voi ku pääsis jo muuttaa!

Gastone ja suussasulava ruoka *sydän*

[q]Hyttynen, 17.12.2005 16:18:
Älä kuiteskaan asuntoo polta*tirsk*
[/q]

Kun kirjotin tota niin aloin miettii ihan samaa että mun pitää laittaa kaikki tuikut kyl hyviin paikkoihin että en tosiaan polta koko asuntoo.. kyse on nyt musta..*joo*

Eilen kun paistoin pipareita niin en muistanu yhden kerran ottaa patalappuja käsiin ja otin paljain käsin kiinni pellistä jota olin laittamassa takaisin uunii.. onneksi se oli jo kerenny vähän jäähtyy mut hiton kuuma se olikin.. nyt on 4 sormessa vesirakkulat

Kyllä peikko osaa...

[q]ezzy, 16.12.2005 18:04:
löysin edukkaan talviauton *sydän* Saab 9000CD automaatti
kiva päivä pitkästä aikaa.
[/q]

Siihen se kiva päivä sitten päättyikin. En päässy duunista himaan omalla autolla, akku kuoli siihen paikkaan. No kestihän se jopa 3 käynnistystä autoliikkeestä.

jospa huomenna uudella akulla ja paremmalla tuurilla. Uusi akku nostaakin auton arvoa taas 10%:lla.

edit: siksi päivän :) koska tää on jo surkuhupaisaa :)

Tuli nukuttua hyvin.

Uusi levy saapui postissa tänään: Alek Szahala - Lumi. Tää on niiiiiiin hyvä *sydän*

meidän pikkuvipeltäjä *sydän* alkaa jo kotitua uuteen kotii

[q]Amma, 8.12.2007 04:11:
[size=14]KERAVA.[/size]
[/q]

Pyritään pian uudeksi Lahdeksi Lahden paikalle.

PS. Roudasitteko te mut himaan? Mä en tajua miten oon ikinä päässyt tänne. Kävellyt en ole, se on varma. Taksiakaan en sattuneesta syystä ole voinut ottaa, joten WTF?

Vuoden vika tentti tänään ja sit duunin kautta Volumeen

Musta tulee kummi jo toistamiseen!

Pääsen pikkuprinsessan kummitädiksi

[size=8]jos vaan saan töistä vapaata oikealle päivälle... kunnioitus pomoa kohtaan mitataan nyt... vai voikohan sylikummiksi ryhtyä virtuaalisesti?[/size]

edit: ja enää kaksi koetta jäljellä ennen joululomaa *pökr*

- Sain uuden lelun: iPod
- Sain Madagascar-leffan soundtrackin
- Leijun vieläkin Kuuban matkan jäljiltä, vaikka palasin viikko sitten (kivaa on myös se, ettei isäni sittenkään tappanut minua, vaikka saikin tietää matkastani vasta kun olin jo lähtenyt...)
- Vietiin Kuubaan hillitön kasa vaatteita ym. tavaraa, joka teki monet paikalliset ihmiset iloisiksi
- Sain eilen kasan synttärionnitteluja, joista yhdet Kuubasta asti
- Lucia-kulkueessa oli taas kiva olla mukana ja hoitaa monia kulkueeseen osallistuneita hevosia *sydän*
- Ihan meinas unohtua: Sain jouluksi töitä (, joista ilmoitettiin puhelimitse paikallista aikaa klo 3.30 *nauru*)

Jee, englannin suullinen tentti ohi ja ope kommentoi että hyvin meni

*plur**jiihaa*

Hieman lohdutusta kun tiistain esitelmä meni papereista luvuksi kun ei ehtinyt opetella ulkoa

edit: Nyt onkin sitten enää kolme tenttiä jäljellä *pökr*

Kiva ajantappo peli töihin..

http://www.ebaumsworld.com/spankmonkey.shtml

Äänet päälle ehdottomasti!*aplodit*

[q]Puistokemisti:
...

Atmos: 2nd Brigade [Spiral Trax 2LP]
...

Nämä saapuivat juuri postista työpöydälleni.

[muokattu 15.7.2004 11:35]
[/q]
Toi on niiin hyvä levy*iloinen*

[q]Cera, 12.12.2005 23:23:
ostin ihan hiton siistin blingbling sormuksen tyttöystävälleni!
siin on salee varmaa ainki kymmenen timanttia!
[size=9](älä paljasta et miten monta, jos oikeesti vähemmä)[/size]

[/q]

[size=9]P.s. On siin ainaki 30! Yritin laskea, mutkun se häikäisee niin paljon, ni ihan tarkkaa lukua en saanu :P[/size]

Sainpahan tänään museokärryni "kosmiset" sähköviat korjatuks*iloinen*

Monia juttuja tanaan:

-Yleinen hyva mieli. En meinannu nukahtaa viime yona kun olin niin hyvalla tuulella ja kaikkee kivaa ajateltavaa

-En olekaan niin toivottomassa vaiheessa esseitten kirjoituksessa. 1600 sanaa pitaa vaantaa. Ja kun yhtakkia tajusin sen mita siina haetaan, niin mulla olikin jo 1000 sanaa kirjotettuna. Ja pitaa olla valmiita vasta tammikuun puolessa valissa.

-Enaa pari paivaa koulua ja sitten alkaa loma*jiihaa* Nakee ihmisia joita ei oo nahny piiitkaan aikaan. On tulossa hyvia bileita ja paljon ryyppaamista*känni*

-Ihana rauha tana iltana kun kaikki kamppikset lahtee bilettaan. Saa vaan relata ja kuunnella musiikkia taysilla.

-Oli koulussa musatrivia ja voittaja joukkue sai palkinnoks 10 packin kaljaa. Ja mehan se voitettiin !*pahis*

O