päivän :)

Back to häröily O

Taitaa olla taas sopiva tahti töissä tänään.

Pohjanoteerauksen tehnyt ystäväni, joka aina osaa piristää synkkääkin päivää *sydän**lmao*

auringonpaiste ja lionel richie love songs *plur**sydän*

Mitenköhän monta kumilakanaa sais tonnilla? *ding**nauru*

Eilinen tavisbaari-ilta Oli ihan mieletöntä! Kiitos teille, jotka olitte mukana *sydän* Pelastitte paljon, ette varmaan edes tajua mut kiitos silti.

Ja sit tän päivänen...*plur**pihkassa*

Edit: Nii joo, jos tavisbaarissa voi olla noin kivaa, niin ehkä siellä kannattais käydä useemminkin kun kerran vuodessa *hihu**vink*

ei oo oikeestaan mitää erikoista että miksi olisin nii hyvällä tuulella... mutta olo on vaan nii

chasseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee*super**sydän**possu**senkin**toktok**pihkassa**ankka**plur*

Sain tänään "Lauren Polo Black:n" *sydän* Ekaa kertaa voisin melkein harkita nukkuvinani alasti, mutta siis vaan tuohon "pukeutuneena"

Taidan olla ihastunut pahemman kerran.*blush*

Hymyt :)

katsoin kelloa ja huomasin että se on kiiruhtanut vauhdilla eteenpäin....kulta tulee jo pian kotiin *sydän* ja kun viimeyönä pohdiskellessani oivalsin joitain mieltä painavia asioita tuli hyvä olo nyt on jotenkin helpompi olla

Poliisi on ystävä. x)

Olen alkanut leipomaan leipää itse. Taas on uunissa yksi paistumassa. Tuo on kivaa puuhaa ja tulee vielä halvemmaksi kuin ostaa kaupsta.
Nyt pustaamaan jauhot naamasta

vaikka kaikki asiat on päin helvettiä niin silti päivän :) on se et olen koko aamun leikkinyt mun 1,5 v. tyttären kans ja jotenkin musta tuntuu et vaikka asiat olis kuinka paskasti niin pelkästään se et saan olla tyttäreni kans niin se vain piristää päivän kuin päivän :)

Paras kaveri on tullu takas Pariisista! *jiihaa**iloinen*

Uus duuni, uudet kujeet. 2.1 vakuutusbisnes here i come.

Nii ja sit viel se et mä taidan alkaa oppimaan leikkaamaan kätevästi oikean käden kynsiä

Edit: ja viel tää yö: Tori Amosta ja filosofiaa Nyt alkaa olemaan taas sapsu olo

Kouluprojektit kondiksessa. Rahahuolet ohitse. Ensi viikolla vuodeksi pois Suomesta.

Mun työpiste säädettiin juuri ja samal sain hartiahieronnan ku fysioterapeutti ihmetteli ku istun jotenki hassusti*hymy* nyt taas verikiertää niskassa*iloinen*

Unettomuutta ja byrokratiaa...

Nyt jo jänskättää ens vkolla tapahtuva muutto Skotlantiin töiden perässä ja tiiän, että pitäisi tehä vaikka miljoona jutskaa, joita en oo tehny. Venailen siis pelon sekaisin tuntein uutta tilannetta uudessa maassa, mutta silti myönnän olevani aikasta iloinen. Nyt on toki sellane fiilis, et ei oikein tiiä mitä ajatella tosta muutosta (samanlainen fiilis oli tasan vuosi sitte, ku muutin Hollantiin opiskelemaan).

Tajusin tässä insomniaa potiessani, et hei ehkä mä sittenkin valmistun. Tästä jaksosta tulee 15op, tän vuoden aikana suorittelen kirjatentteinä ja etäopiskeluna kursseja (n.10op), työharjoittelu ulkomailla á 12op, 2007 loputkin pakolliset alta pois (n.11op) ja samana vuonna sitten opinnäytetyö (15op). Tän suunnitelman pohjalta joutuu kuitenkin tässä ens syksynä varmaankin vääntää kättä koulun ja valtion byrokraattien kanssa, koska olen kehdannut käyttää aikaa amk-opiskeluihin jo 4½ lukuvuotta enkä oo v***u valmistunu p*****e!

147+15+10+12+11+15=210

V: Valmis tradenomi

Rahahuoletkin saan tässä poistettuu, kunhan KELA suuressa viisaudessaan myöntää minulle opintotuen, asumislisän ja lainantakauksen (kyllä, olen mennyt laittamaan itseni velkavankilaan jo nuorella iällä). Tiedän, että ne kyllä myöntää noi kaikki, koska ei ole mitään esteitäkään (minun mielestäni). Toivon kuitenkin, että ne tädit siellä norsunluutornissaan tekisivät tän päätöksen ennen ensi viikon torstaita, jolloin minulla on lento Skotlantiin.

Voihan simpura, että on taas monimutkaista. Kah, kyllä tää tästä.

EDIT: no joo, ehkä tää on enemmän päivän o_0 tahi blogimerkintä....

O