päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,978
- 1,979
- 1,980
- 1,981
- 1,982
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]Jone, 23.3.2006 10:12:
---
Pikkis*, 23.3.2006 10:00:
Olikohan se sama minkä mäkin näin, hierasin parkkipaikalla silmiäni että mikä vilahti vai näinkö näkyjä
---
Ootko tosissasi?
[/q]
no voivittu muotoilen paremmin, "olikohan se valoilmiö, minkä näin, sama" -parempi?
[q]Pikkis*, 23.3.2006 10:00:
Olikohan se sama minkä mäkin näin, hierasin parkkipaikalla silmiäni että mikä vilahti vai näinkö näkyjä
[/q]
Ootko tosissasi?
[q]Wikipedia:,
Meteori eli tähdenlento on valoilmiö, joka syntyy, kun pieni meteoroidi "palaa" ilmakehässä. Silmin näkyvä tähdenlento syntyy yli 0,1 mm läpimittaisesta kappaleesta. Maan ilmakehään osuu vuorokaudessa 100 tonnia meteoriittiaineista.
[/q]
saa paaaaaaaaaaaljon sheissea tänään!!!!
Photoshoppasin tänään kun viimistä päivää, sain kuvaraportin siirettyy koneelle ja kuvanveiston duunin valmiiks Jumankauta oon ylpee itestäni.
saan tiistaina levyjä :)
Liput ostettu, NepaL, Shanti Jatra.... tääLtä tullaan!!!! wau miKä fiiLis, askeleen lähempänä jotain upeeTa!
*possu**sydän*
Oli hyvä leiri. Oon vaan ihan poikki nyt.
Päivän :) on ehdottomasti Isabella, kun se ottaa mut luokseen asumaan , kun itellä alkaa remppa kämpäs. *sydän*
Ei tarvii kahteen viikkoon mennä kattelee tyhmii asiakkaita ja hulluja mummoja
Ja sit tää Amorphiksen uusin levy on yllättävän hyvä. Tai en oo kyllä varma onko uusin, mutta kuitenkin
Se ei ollutkaan vaan unta.
Aamulla herätessä selässä oli edelleenkin uusi tatska.
http://www.indico.fi/sulavoi/index.html
:DD <3
tattista manu :)
Sain opiskelemaani alaan liittyvän kesätyöpaikan (ja mahd. harjoittelupaikan)
Mä vaan oon!
*iloinen*Meille tarjottiin kämppää sieltä mistä haluttiin!!
Me muutetaan! JEEEEEEEEE!!
Saksan tentti meni hyvin!! Sain koottua itseni keskittymään loppukurssiin kunnolla..
Kevät!! Koulu!! Hyvä mieli..
[q]Taika, 15.3.2006 12:12:
ihan epäreilua kun oot koko ajan lomalla ja mä joudun paiskimaan töitä ympäri vuorokauden
Vaadin tuliaisia*joo*
[/q]
En mä oon lomalla sillon, se on 3 opintopisteen arvoinen "koulumatka". *vink**iloinen*
Sain tietää, et huomenna ei oo koulua
heräsin siihen kun aurinko lämmitti kivasti. Ulkona on nätin näköstä, lunta ja aurinko
Hershey's kisses! Oi juma nää on niin hiton hyviä *sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,978
- 1,979
- 1,980
- 1,981
- 1,982
- ...
- 2,345
- Seuraava »