päivän :)

Back to häröily O

Verotoimiston kirje, palautuksia tulee

no toi yks rakas tietty*sydän**pihkassa*

[q]anri, 29.6.2005 11:21:
Jälleen kerran se työssäni niin tärkeä sivusto kaatui, tai ainaki tökkii niin ettei työstä tuu mitään. Eli siis vaikka olen hukkua hommiin, ei oo muuta tekemistä ku pyöriä netissä ja istua kahvilla pitkään.
Just ihana sadepäivä!*iloinen*

...toivotaan että se sivusto pysyy yhtä surkeana jatkossakin.
[/q]

Kyseistä sivustoa uudistettiin ja yllätys yllätys - tää uudempi parempi versio bykii niin paljo et mä pääsen himaan! Ei oo kerta kaikkiaan mitään mitä mä voisin töissä tänään tehdä enää!

Huomenna si taas kattotaan uusiks et josko mä voisin töitäki tehdä.

Matti Nykänen & playback Kaarinassa.

Unettomasta yöstä ainakin jotain hyötyä - pääsin loistamaan virallisessa Gurps-forumissa magiankäytön sääntöpuolesta Ja sitten sain koko pelin suunnittelijan omalle puolelleni *leuhkistel*

Viikko viel ennen 2 viikon thaimaan lomaa ...

Sain määräaikaisen työpaikan alkamaan siitä päivästä kun olen vapaa koulusta.

Ei sen puoleen olen ollut siinä firmassa jo 7 kesää duunissa, joista 5 oli alanhommia. Ja teen kyseiseen firmaan tällä hetkellä inssityötä.

Sain tehtyy rästitehtävii ja labrois menee hyvin Ja on kaunis ilma ulkona ja rakastava ihana poikaystävä! *sydän*

Palkkaa oli näköjään korotettu :)

[q]Late, 26.7.2005 18:37:
Sain osariduunia opiskelun oheen alkaen syyskuusta.
Vähänkö oon kyllä rätti opiskelija sitten... koulu + 20-30h duunia/vko. O_o
[/q]
Ensiks onnee duunin johdosta..Sit, toi on kyl silleen paskaa ku melkein kaikki edes vähän kunnolliset osaripaikat on just tota 20-30 h/vko. Siin väsähtää tosi nopeesti.

Sain lopputyön valmiiksi 28 sivua tekstiä!!! vain 3 kuvaa koko systeemissä

[q]Freja, 1.3.2008 18:15:
Suklaa. Överit. Joskus vaan täytyy. Jopa minun.
[/q]

Mä kans vähän sorruin Mut kyl toimii!

Raha <3
Joo ja Nelonen :)

[q]ant1:
Valopöytä :D
[/q]

*nuotti*mä pääsen kohta kootiin, määää pääääsen kooohta kooooootiiiiin!!!*nuotti*
...selvästi ollu hyvä duunipäivä *ding**lmao*

kulta tulee kohta kotii ja sain varhaiskasvatuksen tentistä H4

viimeinen "virallinen koulupäivä" on nyt ohi

Voitin lennot kahdelle Riikaan *iloinen*. Tuleepahan sinnekin lähettyä, kun ei muuten olis varmaan tullu mentyä...

Askeleen lähempänä lintsikesää :)
Pääsin jatkohaastikseen

Kohta lähtö kohti Turkua ja piknik risteilyä Jos tällä kertaa vaikka ehtisi laivaan toisin kuin pari viikkoa takaperin :D

Ja ilalla sitten ottamaan Turkuun uusivuosi vastaan !

Olin mutsin kanssa syömässä juuri. Luoja mä olen täynnä. Kauhea ähky. *sydän*

O